بازسازی ساختمان

بنفش خاکستری در بازسازی ساختمان

نمونه بالا به ما نشان می‌دهد که چگونه بنفش‌خاکستری می‌تواند به عنوان یک بستر خنثی عمل کند. بازسازی ساختمان این رنگ به خوبی با سبز، نارنجی، قرمز، و حتی سرخابی درخشان جفت می‌شود. فقط از رنگ مایه‌های مختلف با احتیاط استفاده کنید و آن‌ها را با رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری و یا قهوه‌ای ترکیب کنید تا فضا باز و روشن به نظر برسد.

اگر مبلمان خانه‌تان به گونه‌ای چیده شده است که حول شومینه قرار گرفته، بهتر است به سمت دیگری آن را بچینید؛ برای مثال جایی قرار دهید که دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی که رو به منظره حیاط باشد. اگر فضای کافی برای این کار بازسازی ساختمان ندارید، بهتر است شومینه را تمیز کنید و داخل آن گل‌های خشک قرار دهید.

فضای بیرونی را به داخل خانه دعوت کنید
بهتر است در فصل بهار، گل‌های خشک مخملی را برای فصل زمستان انبار و گل‌های تازه را جایگزین آنها کنید. استفاده از گل و گیاه زنده در فضای داخلی در فصول گرم، حس مساعدی را به انسان منتقل می‌کند و باعث می‌شود که این احساس را بازسازی ساختمان داشته باشید که بیرون از فضای خانه هستید.

عکس برگردان و تصاویر جالبی و بامزه ای هم برای اتاق کودکان می توان نصب کرد که یا تصاویر دلخواه را با دست روی دیوار نقاشی کرد. نصب آینه، نقشه، قرار دادن قفسه کتاب ها کنج دیوار، چیدن ظروف مختلف در کنار دیوار و … نیز انتخاب های دیگری هستند.

در کل با آنکه نصب کاغذدیواری های رنگی و گلدار برای بهار بسیار رایج است، بازسازی ساختمان ولی شما می توانید با خلاقیت خود تقریباً با هر وسیله ای دیوارهایتان را تزئین کنید. نمونه های زیر هم می توانند الهام بخش باشند.

در اتاق غذاخوری می توانید یک کنتراست بزرگ ایجاد کنید رنگ نما که فضاهای مختلف اتاق به خوبی دیده شوند. به طور مثال، اگر همه وسایل سورمه‌ای و سفید هستند و همانند این اتاق، حتی پرده های نیز گل‌های درشت سورمه ای دارند، برای بازسازی ساختمان ایجاد یک تضاد اساسی می توانید از خانواده زرد و نارنجی کمک بگیرید. مثلا یکی از دیوارها را زعفرانی نقاشی کنید.

تا اینجا هر موردی را گفتیم یا شاد بوده یا پررنگ یا خاص. در اینجا برای افرادی ایده داریم که بازسازی ساختمان شیک و لوکس بودن را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. آبیِ استیل که در خود نوعی خاکستری براق دارد یکی از زیباترین ترکیبات رنگ آبی است. بازسازی ساختمان این آبی را می توانید با رنگ های براقی همچون صدفی و نقره ای ترکیب کنید و یک اتاق خواب شیک برای خود درست کنید.

ایوان‌های پلاستیکی و کامپوزیتی قیمتی دوبرابر ایوان‌های چوبی دارند، زیرا قیمت مواد موجود در آن‌ها گران‌تر و برای نصب احتیاج به مساحت بیش‌تری از آن‌ها است. ایوان کامپوزیتی به سفتی و خشکی الوار نیست، به همین دلیل به فضاهای پشتیبان بیش‌تری برای جلوگیری از شکستگی و تاب‌برداشتن نیاز دارد.فراموش نکنید که قیمت‌ها بسته به موقعیت، نوع طراحی، و هزینه‌های ساخت متفاوت خواهد بازسازی ساختمان بود.

چیدمان اولیه این خانه مزرعه‌ای که متعلق به دهه 1950 بود دارای سه اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی بود که در یک سمت خانه قرار داشتند. راه‌حل عملی قراردادن اتاق خواب اصلی در سمت دیگر خانه بود. سه اتاق خواب اولیه بازسازی ساختمان هم‌چنان سر جای خود ماندند و تبدیل به فضایی کاربردی برای کودکان خانواده شدند در حالی که والدین این اتاق خواب مجزا را به خود اختصاص دادند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com