بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن مینیمال

اتاق نشیمن اصلی این اتاق به طرز زیبایی مینیمال طراحی شده است. با کمترین و ظریف ترین مبلمان، یک فضای گرم و صمیمی نقاشی ساختمان برای گفت‌وگو و لذت بردن از حضور دوستان مهیا شده است. سقف، دیوار و حتی کفپوش های اتاق کاملا از چوب هستند. همه رنگ ها کاملا گرم انتخاب شده اند بازسازی ساختمان و برای ایجاد تنوع، دیوار کاذب شومینه با رنگ ماسه‌ای و سردتر از بقیه انتخاب شده است. این کار باعث جلوه بیشتر این فضا می شود. مبلمان و صندلی ها از رنگ های خنثی انتخاب شده اند. این رنگ ها همیشه و در طول سال های طولانی همچنان شیک و زیبا هستند و هرگز از مد نمی افتند. میزهایی که از ترکیب چوب و شیشه یا چوب و فلز هستند نیز با دسته های فلزی صندلی ها کاملا جفت است و زیبایی گروهی آنها را تکمیل می کنند.

این اتاق با سه رنگ آبی، قرمز و زرد دکور شده است. تقریبا همه چیز ساده و معمولی است و فقط این رنگ ها هستند که تنوع و جاذبه خاصی به آن بخشیده اند. یک دیوار آبی جان‌دار در پشت مبلمانی که تِمی از زرد دارند و با انواع کوسن های قرمز و زرد تزئین شده اند، تضاد جالبی ایجاد کرده است. میز جلوی مبل و میز کنار مبلمان هم به رنگ قرمز انتخاب شده اند تا در زمینه آبی دیوارها بیشتر خودنمایی کنند. بازسازی ساختمان گل های واقعا زرد روی میز نیز به ترکیب قرمز و آبی، تنوع ویژه ای بخشیده است.

این ترکیب تا حدی زنانه به شمار می رود، اما زیبا است. برای بهره بردن از چنین ترکیبی می توانید همه دیوارهای اتاق نشمین را آبی کنید و اکسسوری ها را سرخابی یا صورتی پررنگ انتخاب کنید. کوسن، گل یا گلدان های صورتی باعث روح بخشیدن به فضای آبی اتاق می شود. در ضمن، شاید تصور شود این دورنگ زیادی نوجوانانه هستند، اما همان طور که در عکس هم می بینید، به هیچ وجه این حس را بازسازی ساختمان منتقل نمی کند و فقط زیبا است.

اتاق خواب‌ها دارای فضاهای بسیار خوبی، مانند شمع‌دان‌ها و تورفتگی روی سقف، برای استفاده خلاقانه از نورپردازی مصنوعی دارند. دراین اتاق خواب لوکس از منابع نوری مختلفی استفاده شده است. لوستر کریستال آن یک فضای درخشان خلق کرده است، چراغ‌های کناری فضایی صمیمی و شخصی به وجود آورده‌اند، درحالی که نورپردازی موجود در فرورفتگی های سقف جزئیات سقف را بهتر و بیش‌تر نمایان کرده‌اند. شمع‌ها را فراموش نکنید، هیچ‌چیز بیش‌تر از آن‌ها صمیمیت ایجاد نمی کند. به‌جای استفاده از کلیدهای روشن‌خاموش از کلیدهایی استفاده کنید که نور بازسازی ساختمان را کم‌وزیاد می کنند تا هنگامی که شب‌هنگام از خواب بیدار می شوید احساس نکنید که در اتاق بازجویی هستید.

نوع، رنگ و طرح چوبی که برای نصب روی دیوار انتخاب می کنید در جلوه و نمای آن تاثیر شگرفی دارند. گاه برخی از چوب ها به دلیل نقش های طبیعی بسیاری که روی خود دارند، با قرار گرفتن در کنار هم یک اثر هنری زیبا خلق می کنند و به هیچ بازسازی ساختمان تابلو یا تزئینات جانبی نیازی نیست.
2. برای ایجاد فضای خاص در گوشه ای از اتاق نشیمن آپارتمان نقلی خود، از وسیله های خاص و شیک استفاده کنید. صندلی که طراحی ویژه ای دارد انتخاب کنید. تشک آن را به رنگ مبلمان و جای تکیه دادن را از هر دو رنگ بنفش و صورتی بازسازی ساختمان انتخاب کنید. در دیوار بالای  آن از تابلویی بسیار ویژه و ترجیحا فلزی استفاده کنید. این ترکیب نگاه بیننده را به خود جلب می کند. گلدان گل های بلند در این فضا بسیار کمک کننده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com