بازسازی ساختمان

دکوراسیون چوبی و بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان دستشویی اصلی خانه نیز از گرمای چوب و دکوراسیون چوبی بهره گرفته است. سقف کاذب چوبی با لوسترهای بسیار خاص و زیبا، کابینت هایی که رنگشان کاملا با طرح دیوار جفت هستند و آینه سراسری زیبایی این دستشویی را دوچندان کرده اند. کمدهای اطراف سینک نیز فضاهای انباری برای قرار دادن انواع وسایل ضروری برای سرویس بهداشتی از جمله، حوله های تمیز، صابون و دیگر شوینده ها است.

میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایین آن کارد و چنگال، دستمال کاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید کاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیین بر روی میز خود داری کنید. برای تزیین میزهای جلو مبل فقط از یک گلدان که چندان هم بزرگ نباشد بازسازی ساختمان یا یک ظرف در اندازه متوسط استفاده کنید.

در بالا نیز اشاره کردیم که یکی از بهترین انتخاب های برای استفاده از رنگ آبی در خانه، سرویس بهداشتی است. حمام این خانه از بالا تا پایین با کاشی های آکوآ دکور شده است اما برای فرار از این همه سردی رنگ آبی، باید کمی رنگ به فضا بپاشید. بازسازی ساختمان برای اینکه تِم حمام شیک و کمرنگ بماند و همچنان خوب دیده شود می تواند از خاکستری مایل به قهوه ای برای سینک رنگ نما و کابینت دستشویی و از زرد کمرنگ و کَره‌مانند برای دیوار پشت سینک استفاده کنید. پادری حمام را نیز از همین خانواده انتخاب کنید.

در اتاق نشیمن می توانید از انواع رنگ های آبی در قسمت های مختلف استفاده کنید. به طور مثال، کاناپه ای با رنگ آبی-توسی، دیوارهایی به رنگ آبی آسمانی، پرده هایی با اشاره جزئی به رنگ آبی، صندلی حصیری سورمه ای و حتی کاشی های بازسازی ساختمان کاربنی شومینه را می توان با زرد لیمویی ترکیب و یک فضای شاداب در اتاق ایجاد کرد.

به همین دلیل، بیش‌تر متخصصان استفاده از چوب را در مناطقی که دارای تابستان‌های بسیار گرم بازسازی ساختمان هستند پیشنهاد می‌کنند. چوب‌های مناطق گرم‌سیری، مانند آیپ و ساج، ماندگاری بسیار خوبی دارند. با این حال، بعضی از این چوب‌ها به رنگ تیره هستند بازسازی ساختمان و در نتیجه نسبت‌ به چوب‌های روشن گرمای بیش‌تری در خود نگه می‌دارند.

بیش‌تر افراد خیلی به داشتن یک تلویزیون در اتاق خواب خود علاقه ندارند، اما برخی عاشق داشتن تلویزیون هستند. به‌دقت به محل قرارگیری آن توجه کنید و در مورد توکاربودن یا نبودن آن تصمیم بگیرید. حتی اگر به تلویزیون علاقه ندارید، موسیقی می تواند سرگرمی خوبی در اتاق خواب باشد. این کار خیلی ساده است فقط نیاز به نصب بلندگوهای بیسیم دارید.

برای کابینت های آشپزخانه می توانید از رنگ های پتینه روشن برای کابینت های پایین و کمی تیره تر برای قسمت های بالا استفاده کنید. کابینت های بالا را با رنگ نسکافه ای انتخاب کنید. بریا قسمت کانتر نیز از طرح چوب استفاده کنید. در میان قسمت هایی بازسازی ساختمان که نمی توانید کابینت کامل داشته باید، می توانید از قفسه ها یا طبقه ها یدکوری بهره بگیرد. یا حتی تاقچه ای نصب و کتاب های آشپزی را روی آن بچینید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com