بازسازی ساختمان

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون

مراقب ترکیب رنگ‌ها باشید، مثلا وقتی از ترکیب رنگ زرد و نارنجی در دکوراسیون استفاده می‌کنید باید سراغ تناژ گرمی از رنگ بروید، در غیر این صورت نتیجه چیدمان، به شما حس سردی را القا می‌کند! در عوض وقتی یک کوسن نارنجی را کنار یک کوسن سبز یا قرمز می‌گذارید بازسازی ساختمان اولین حسی که در شما ایجاد می‌شود حس دلنشین شادی است!

حضور گل را دست کم نگیرید! ساده‌ترین تاثیر حضور گلدان‌های پر از گل در رنگ نما گوشه و کنار خانه شما، القای حس شادی و سرزندگی است. یک گلدان پر از گل میخک، رز یا مینا را که در روزهای پاییزی ماندگاری خوبی هم دارند درون یک گلدان رنگی قرار بدهید و آن را روی میز عسلی یا میز ناهارخوری جا بدهید.

ترکیب سه رنگ آبی-توسی، نارنجی و زرشکی برای فضاهای پویا و اشتهاآور همچون آشپزخانه مفید است. جزیره یا کانتر آشپزخانه را آبی-توسی انتخاب کنید تا نمادی از روانی آب و آرامش باشد. برای هیجان بخشیدن به آن، صندلی های کانتر را زرشکی انتخاب کنید و در آخر هم برای طراوات و شادابی فضا، تشک صندلی را نارنجی شاد و تر و تازه انتخاب کنید تا کاملا با هویت اصلی آشپزخانه جفت و جور باشد. البته بازسازی ساختمان از رنگ نارنجی بازسازی ساختمان  به صورت اشاره های کوچکی همچون حوله ظرفشویی، گلدان های تزئینی، قالیچه، پادری، گل، یا تزئینی های روی کانتر هم می توانید استفاده کنید.

اتاق خواب پسرانه یکی از بهترین جاهای خانه برای استفاده از رنگ آبی است. برای اینکه هیجان و شور زیادی که در وجود پسرها هست را ارضا کنید، می توانید از آبی شلوار جین یا همان آبی کربنی و قرمز پررنگ همچون رنگ گیلاس استفاده بازسازی ساختمان کنید. موکت کف اتاق را آبی و یکی از بالشت یا کوسن های تختخواب آنها را نیز آبی کاربنی انتخاب کنید. برای القای کمی هیجان، بالشت و اکسسوری های قرمز  بازسازی ساختمان نیز در کنار آبی استفاده کنید تا این تضاد موجب زیبایی شود.

این ترکیب کاملا از طبیعت و اقیانوس الهام گرفته است. آبی دیوارها تقریبا آکوا است و ته‌مایه‌ای از سبز در خود دارد. اکسسوری ها از سبز چمن و برگ درختان که کاملا طبیعی و زیبا هستند، انتخاب شده اند. اشاره های کوچکی هم به رنگ قرمزی بازسازی ساختمان شده است که تا حدی به سمت زرد کشش دارد. یک ترکیب سه گانه جالب که با چوب جفت شده است.

این ترکیب نیز شیک و زیبا است. آبی کبالت یا لاجوردی با عمق زیادی که پتینه دارد در کنار مشکی بسیار خوب دیده می شود. این رنگ های تیره موجب ایجاد ثقل در آن بخش از خانه می شوند. برای اینکه این سنگینی از میان برود، خوب است آنها را با سفید ترکیب کنید. به طور مثال، جزیره و تشک صندلی های کانتر را به رنگ کبالت، خود صندلی و سنگ روی جزیره را مکی و دیوارهای آشپزخانه و دیگر کابینت ها را سفید انتخاب کنید.

تخته های چوب را لازم نیست به همان رنگ طبیعی خود در دکور دیوارها بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان استفاده کنید. می توان برخی از آنها را با رنگ های متنوع در کنار هم چید. البته باید بیشتر حجم فضا را همان رنگ طبیعی چوب به خود اختصاص دهد. اما در میان آنها، برخی از تخته‌ها اگر رنگی باشند، جلوه جالب تری خواهد داشت.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com