بازسازی ساختمان

حس شادی در رنگ های ساختمان

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

اگر دنبال جاری شدن حس شادی در فضای خانه‌تان هستید نارنجی از رنگ‌هایی است که مدیریت پیمان از همین حالا باید برای حضور آن در خانه برنامه ریزی بازسازی ساختمان  کنید. آن هم با این استدلال که این رنگ سمبل نشاط و شادمانی است! در کنار رنگ نارنجی جایی هم برای رنگ زرد باز کنید. این رنگ تمام فعالیت‌های ذهنی را به حرکت درمی آورد و دقیقا به همین دلیل است که برای از بین بردن ناملایمات و حس یأس و ناامیدی توصیه می‌شود. از خصوصیات دیگر این رنگ ایجاد حس خوش بینی در فضاست.

پرده به خانه شما هویت می‌دهد بنابراین اگر قرار است هویت خانه شما شادی و نشاط باشد حتما به پرده‌های گل دار فکر کنید. اگر فضای خانه شما کوچک است طرح‌های گل دار و خلوت را انتخاب کنید اما اگر محدودیت فضا ندارید سراغ گل درشت‌ها بروید و نگران شلوغی طرح پارچه نباشید. اگر پرده اتاق شما ساده است و خیال عوض کردن آن را هم ندارید فقط کافی است به یک نوار گل دار برای بازسازی ساختمان نقاشی ساختمان جمع کردن پرده فکر کنید.

یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از ترکیبات رنگ آبی، سرویس بهداشتی است. در این فضا می توانید دیوارها را آبی کمرنگ و گچ‌بری و تزئینات و قرنیزهای آن را سفید نقاشی کنید. برای اینکه فضا خیلی سرد و بی روح نشود، کمی رنگ بازسازی ساختمان صورتی (هلویی) در فضا بپاشید. به طور مثال، می توانید کفپوش های حمام را از کاشی هایی به رنگ  هلویی انتخاب کنید.

ترکیب بنفش و لیمویی یا سرخابی و لیمویی را حتما در طراحی های لباس دیده اید. حالا می توانید از این ترکیب جالب برای تزئین اتاق نشمین هم استفاده کنید. البته باید به میزان کم و محدود از آنها استفاده کنید زیرا بسیار به‌چشم‌بیا هستند و اگر زیاده بازسازی ساختمان روی در به کارگیری آنها موجب از بین رفتن زیبایی می شود. اما دیوارهای اتاق را فیروزه‌ای کنید و با چند کوسن سبزلیمویی و بفش، موجب القای طراوت رنگ های شاد بازسازی ساختمان آنها به بیننده بشوید. این طرح التقاطی به فضای  اتاق نشمین شادابی بسیاری بخشیده است.

رنگ بژ که کمی قرمزی در خود دارد انتخاب بسیار خوبی برای دیوارهای اتاق نشمین به شمار می رود. این رنگ را می توان با انواع رنگ ها ترکیب کرد به طوری که همچنان زیبایی خود را حفظ کند. برای بهترین استفاده از این رنگ، خوب است آن را با مبلمان سفید جفت کنید. میز جلوی مبل را آبی درباری و پارچه ای انتخاب کنید تا یک فضای بسیار شیک و زیبا برای نشیمن بسازید. پرده هایی که ترکیب آبی و سفید بازسازی ساختمان هستند و راه های عمودی دارند نیز به زیبایی بیشتر فضا کمک می کنند. کوسن های بژ و آبی با طرح ابروباد هم بر زیبایی این ترکیب تاکید کرده اند.

برای تفکیک فضای نشیمن از آشپزخانه، می توانید از میز ناهار خوری ظریفی استفاده کنید. البته برای ایجاد تنوع بهتر است از ترکیب رنگ متفاوت از رنگ کابینت ها بهره بگیرید. میز شیشه ای یا آینه ای با پایه های فلزی و صندلی های سفید چرمی بازسازی ساختمان با پایه های فلزی و ظریف می توانند  موجب زیبایی بیشتر فضا شوند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com