بازسازی ساختمان

کامپوزیت و مزایا

اگر چه کامپوزیت و پلاستیک مزایای زیادی دارند، اما مناسب روزهای بسیار گرم و داغ نیستند و گاهی اوقات کامپوزیت‌ها و پلاستیک‌ها آن‌قدر داغ می‌شوند که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان پابرهنه روی آن‌ها راه رفت. کامپوزیت‌های روکش‌دار هم این عیب را دارند.پوسته پلاستیکی پیرامون کامپوزیت گرما را در خود نگه می‌دارد، اما هر چه رنگ آن روشن‌تر باشد گرمای کم‌تری در خود نگه می‌دارد.

اگر اتاقی در خانه شما وجود داشته باشد که شما گاهی به سقف آن نگاه کنید، آن اتاق بازسازی ساختمان حتما اتاق خواب است. تیرچه‌های مثلثی موجود در سقف جزئیاتی جذاب و جالب‌توجه به این اتاق اضافه کرده‌اند. حتی اگر سقف اتاق شما مسطح نقاشی ساختمان است، سقف‌پوش‌های متنوعی وجود دارند که می توانید با نصب آن‌ها یک اتاق جذاب و دل‌ربا خلق کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر سقف این اتاق مسطح بود، الوارهای موجود در آن جلوه‌ای زیبا به فضا می دادند.

برای اینکه یکی از دیوارهای اتاق نشمین را به جادوی چوب مزین کنید، می توانید از چوب گردو استفاده کنید. تخته‌های چوب گردو را به صورت عمودی در کنار یکدیگر روی دیوار نصب کنید. البته این دیوار برای دکوراسیونی مناسب است که ساده و مدرن بازسازی ساختمان و در ترکیبات آن نیز از همین جنس چوب استفاده شده باشد.

نکته اول انتخاب صحیح رنگ است. در فضاهای کوچک باید از رنگ های روشن و ترجیحا خنثی استفاده کنید. سفید، کرم، بژ، توسی و … گزینه های خوبی برای دیوارهای واحدهای کوچک است. این رنگ ها تقریبا با همه نوع دکوراسیونی جور در می آیند و دست شما برای تغییر وسایل بسیار باز است.

رنگ بژ این اتاق با بنفش و صورتی و طلایی سِت شده اند. وسایل چوبی نیز به  بازسازی ساختمان رنگ قهوه ای  بازسازی ساختمان سوخته هستند که در کنا یکدیگر، ترکیب کامل شاد و بهاری ساخته اند.

حمام این آپارتمان کوچک است اما با کمی تغییر و ایجاد تحولات اساسی، می توانید آن را بزرگ تر نشان دهید. به طور مثال، در بزرگ تر دیده شدن فضا آینه نقش بسیار مهمی دارد. وان توکار هم برای این فضا گزینه مناسبی است. رنگ نما کاشی های بزرگ که در کف یا دیوارها استفاده شده اند، باعث یکدست تر دیده شدن اتاق می شوند. در ضمن، کابینت زیر سینک روشویی نیز با داشتن پایه نیمه‌بلند، کمک می کند تا این بازسازی ساختمان حمام کوچک، بزرگ تر از آنچه هست دیده شود.

این عکس نیز تصویر دیگری از ورودی خانه در آپارتمان نقلی دیگری است. ورودی با یک آینه قدی شیک تزئین شده است. برای هویت بخشیدن به آن، باکسی شیشه‌ای نیز در کنار آینه قرار داده شده است تا انواع چترها در آن جای خوش کنند. این گلدان نه تنه پتینه کاربردی است که جنبه زیبایی‌بخشی نیز دارد. حتی بوم و سه پایه ای که در سمت راست قرار دارد نیز نوعی خوش آمدگویی شیک به مهمانان است.

اگر می‌خواهید اتاق شما مرتفع به نظر برسد سقف آن را به رنگ روشن‌تری نسبت به رنگ دیوار درآورید. اگر مانند خودتان می‌خواهید اتاق‌تان را رنگ کنید و نمی‌توانید آن را صاف و یک‌دست درآورید، هم دیوار و هم سقف را به یک رنگ درآورید. این کار بازسازی ساختمان فضایی دنج و صمیمی به اتاق شما می‌دهد. حتی اگر سقف اتاق شما کوتاه است، تصمیم بگیرید که می‌خواهید اتاق شما چه حسی داشته باشد سپس طبق این تصمیم اتاق خود را رنگ کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com