بازسازی ساختمان

نگهداری و بازسازی خانه های قدیمی

هر نوع ایوانی که انتخاب کنید به نگهداری و محافظت، حداقل سالی یک‌بار تمیزکردن، نیاز خواهد داشت. بیش‌تر کامپوزیت‌ها و پلاستیک‌ها یک یا دو بار در سال پوشش روی آن‌‌ها باید عوض شود تا سالم و بی‌نقص باقی بمانند، در حالی که ایوان‌های چوبی به چنین کاری احتیاج ندارند. اگرچه چوب بیش‌تر در معرض پوسیدن و تاب‌برداشتن است، اما قسمت‌های کپک‌زده روی ایوان‌های پلاستیک و کامپوزیتی را به‌سختی بازسازی ساختمان می‌توان از بین برد.

یکی دیگر از کارهای متداول ایجاد یک فضای نشیمن در اتاق خواب اصلی است. طراحی این اتاق خواب به‌گونه‌ای است که می توان آن را به‌عنوان یک اتاق نشیمن کوچک نیز در نظر گرفت. چنین فضاهایی بسیار آرام و ساکت هستند و می توانید زمانی را در آن مشغول مطالعه، نوشتن، یا فقط اندیشیدن شوید. اگر دوست دارید قسمتی در اتاق خواب خود را تبدیل به فضای نشیمن کنید، می توانید 50 متر مربع آن را به بازسازی ساختمان مبلمان اختصاص دهید.

یکی از ایده های جالب که در خانه های مدرن استفاده می شود، تزئین دیوار حایل نقاشی ساختمان بین فضاهای مختلف سالن های بزرگ است. برای اینکه این دیوار جلوه بیشتری داشته باشد و به زیبایی بیشتر اتاق کمک کند، همه ابعاد آن را چوبی کنید. استفاده از تخته بازسازی ساختمان چوب هایی که تضاد رنگی (تیره و روشن) دارند و چیدمان افقی آنها باعث می شود تا یک دیوار شناور چوبی در میان اتاق داشته باشید که به تنهایی هم زیبا است.

این اتاق خواب نیز همچون دیگر بخش های این آپارتمان دیوارهای کج و نامتناسب دارد. اما می توان آن را بازسازی ساختمان ساده و شیک دکور کرد. بزرگ ترین دیوار را برای تخت انتخاب کنید و در بالای آن نیز آینه افقی بزرگ نصب کنید تا کمی به بزرگ تر دیده شدن فضا و بازتاب نور بیشتر کمک کند. میز آرایش را هرچه ساده تر و شیک تر انتخاب کنید، فضای اتاق بزرگ تر دیده می شود. وسایل حجیم، اتاق های کوچک را به انباری بازسازی ساختمان تبدیل می کنند. ترجیحا روتخت یرا نیز به رنگ روشن انتخاب کنید.

در واقع وقتی همه مبلمان خانه متعلق به یک سبک هستند، جلوه‌ای غیرجذاب و ناکامل در خانه ایجاد می‌شود. چنین اتاقی را با اتاق غذاخوری بالا مقایسه کنید. این اتاق غذاخوری آن‌قدر زیبا و جذاب است که دلم می‌خواهد وارد آن شوم، در آن بنشینم، و یک لیوان آب بنوشم. سبک میز معاصر و غیررسمی است، صندلی‌های میزبان به سبک میدسنچری (midcentury)، و صندلی‌های کناری کفنی و بافته‌شده هستند. بازسازی ساختمان کمد کناری روستایی در گوشه، این اتاق جذاب و چشم‌گیر را کامل می‌کند. همان‌طور که می‌بینید قانون سبک یک‌پارچه در این اتاق جایی ندارد.

نحوه جانمایی وسایل در اتاق خواب اولین شرط اساسی برای یک دکور اصولی است. در این میان اینکه تخت خواب در کجای اتاق قرار می گیرد از سایر وسایل اهمیت بیشتری دارد. اگر اتاق خواب دارای پنجره است به توصیه روان شناسان بهتر است بازسازی ساختمان تخت خواب به گونه ای قرار بگیرد که در سمت راست پنجره باشد تا هنگام بیدار شدن انرژی مثبت فضای بیرون به شما منتقل شود.

رنگ یکی از مهمترین و اثرگذارترین عناصر در دکوراسیون هر فضایی است. با استفاده از رنگهای متفاوت می‌توان کاربردهای متفاوتی نیز از فضا به دست آورد زیرا هر رنگی به محیط شخصیت خاصی می‌دهد و علاوه بر آن، بر احساس افراد نیز تاثیر می‌گذارد. بازسازی ساختمان نمونه‌هایی از هماهنگی و کاربرد رنگ در اتاق خواب را در این مطلب ببینید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com