بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و اتاق خواب آن

بازسازی ساختمان اولین دغدغه شما درباره اتاق خواب جدیدتان احتمالا مکان قرارگیری آن است.رنگ نما  تصمیم در این مورد شاید مهم‌ترین تصمیمی است که در این فرایند خواهید گرفت. شاید بخواهید بدانید که اگر اتاق خواب شما در طبقه همکف نیست چگونه با مناظر پیرامونی ارتباط پیدا می کند. هم‌چنین به دنج ماندن اتاق خواب و ایجاد هماهنگی چیدمان بین اتاق خواب تان و دیگر قسمت های خانه هم توجه کنید .

وقتی محل قرارگیری اتاق خواب جدید خود را تعیین کردید، اکنون نوبت به دسترسی به فضاهای بیرونی میرسد. در گذشته دسترسی مستقیم از اتاق خواب به فضای خارجی خانه خیلی متداول نبود. اما امروزه مردم ترجیح می دهند اتاق خواب اصلی بازسازی ساختمان در طبقه همکف نقاشی ساختمان باشد و یکی از درهای آن به پاسیو و باغ باز شود.

در این اتاق خواب که طراحی مینیمالیستی دارد با زیرکی از چوب استفاده شده است. دیوارها، روتختی، کمد و تزئینات اتاق و حتی قالیچه کف اتاق همه سفید هستند. در میان این همه رنگِ خنثی، کفپوش و دیوار چوبی بسیار خودنمایی می کنند. شاید حتی بتوان گفت این اتاق همه زیبایی خود را مدیون همین تخته چوب های خوشرنگی است که در کف و دیوار کار شده اند.

دیوارهای چوبی، تزئینات چوبی هم می طلبد. اما ایده عجیبی که برای بازسازی ساختمان  تزئین این دیوارها می توانید به کار بگیرید، تنه های باریک درختان است که شاخ و برگ آنها هرس شده و به عنوان تاج و پایه های تخت استفاده شده اند.

در واحدهای کوچک آپارتمان ها، فضای ورودی بسیار محدود و کوچک است. حتی شاید در برخی ساختمان ها چنین فضایی وجود نداشته باشد و در خانه مستقیما به اتاق نشیمن باز شود. اما اگر راهرویی برای ورودی خانه  وجود دارد، آن را با تابلو، مجسمه بازسازی ساختمان یا میز و کنسول زیبا تزئین کنید. برای جلوه بیشتر می توانید این منطقه را نورپردازی کنید.

تعداد قوانین مربوط به رنگ در طراحی بی‌شمار است و 99 درصد آن‌ها کاملا بازسازی ساختمان جعلی و قلابی هستند. مثلا یکی از قوانین رایج این است که شما به هیچ وجه نباید اتاق خود را به رنگی تیره درآورید زیرا کوچک‌تر به نظر خواهد رسید. اولا چنین قانونی به طور ضمنی می‌گوید که چیزی اشتباه و غلط در اتاق‌های کوچک وجود دارد و دوما این حقیقت را نادیده می‌گیرد که رنگ‌های تیره، مانند رنگ زغالی در عکس بالا، به اتاق گرما، جذابیت، و البته رنگ اضافه می‌کنند.

چه چیزی این اتاق را جادویی کرده است؟‌ کاغذدیواری خاکستری با اشکال هندسی با کوسن سفید و خاکستری در هماهنگی است. ‌رنگ آبی روشن دیوار پشت کاناپه در کوسنی که در وسط کاناپه قرار گرفته است تکرار شده است. حتی بازسازی ساختمان اگر رنگ کدویی کاناپه در هیج جای دیگر اتاق تکرار نمی‌شد، باز هم عنصری اصلی و نقطه کانونی این اتاق بود. توجه کنید که همه الگوهای این اتاق هندسی یا خطی هستند و در نتیجه جلوه‌ای معاصر و ساده به اتاق داده‌اند.

گل و گلدان در صورتی که در اندازه، تعداد و انواع مناسب اتاق خواب در این فضا مورد استفاده قرار بگیرند می توانند در ایجاد فضایی مطبوع و آرامش بخش کمک کنند. البته نباید تعداد و حجم گیاهان در اتاق خواب خیلی زیاد و پرحجم باشد. بازسازی ساختمان گلدان های کوچک با گل های کم حجم انتخاب مناسبی برای اتاق خواب هستند. از طرف دیگر در صورتی که از اسانس های معطر برای ایجاد فضایی مطبوع در اتاق خوابتان استفاده می کنید دقت کنید که حتما از رایحه های ملایم و خنک استفاده کنید، به این خاطر که رایحه های تند و گرم ممکن است مدیریت پیمان عملکرد معکوس داشته باشند و باعث اختلال در خواب و سردرد شوند. مخصوصا در افرادی که سردردهای میگرنی دارند استفاده از رایحه های تند در اتاق خواب به بازسازی ساختمان هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com