بازسازی ساختمان

بزرگ نشان دادن آپارتمان

رنگ نما یکی از ترفندهای بزرگ تر نشان دادن آپارتمان ها و بلند بودن ارتفاع سقف آنها، درهای بلند است. بازسازی ساختمان برای این منظور، درهای معمولی آپارتمان را باز کنید و چهارچوب آن را تا سقف خانه ادامه دهید و درهای متناسب با آن نصب کنید. به این ترتیب، می توانید ذهن بیننده را فریب دهید تا تصور کند این آپارتمان سقف بلندی دارد.

رنگ های روشن مانند آبی، زرد، سفید و… علاوه بر اینکه رنگ های آرامش بخشی برای اتاق خواب هستند اتاق خواب های کوچک را هم بزرگ تر جلوه می دهند. البته انتخاب رنگ سلیقه ای است اما چنانچه اتاق خوابتان کوچک است اصلا به پتینه کاری دنبال دکور کردن آن با رنگ های تیره نباشید. برای قرار دادن وسایل شخصی خود می توانید از طراحی دیوارها یا قفسه های کوتاه و کم عرض استفاده کنید. یعنی به جای آنکه بازسازی ساختمان با میزهای آرایش یا دراورهای بزرگ فضای اتاقتان را محدود و تنگ کنید، وسایلتان را تا جایی که امکان دارد در این قفسه ها یا دیوارها بچینید.

شاید از آنجا که سقف خیلی دیده نمی شود، در بسیاری از خانه ها به طراحی آن توجهی نشود. اما ما به شما توصیه می کنم اگر قصد ساخت یا طراحی داخلی خانه را دارید، حتما سقف را نیز در نظر بگیرید. برای داشتن ایده های زیبا بازسازی ساختمان هم ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

شکل و اندازه سقف تعیین کننده آرایش و تزیینات آن هستند. به طور مثال، این اتاق سقفی با ارتفاع 3 متر دارد. اما شاید چنین ارتفاعی باعث از بین رفتن صمیمیت و گرمای اتاق بشود. برای ایجاد این حالت ها باید تعادلی بین سقف و دکوراسیون اتاق بازسازی ساختمان به وجود بیاوریم.

روش دکوراسیون دیواری که کمتر به ذهن همه ما می رسد، استفاده از قفسه های چوبی برای تزئین دیوار خالی اتاق است. این قفسه ها علاوه بر تزئین دیوار می توانند محل قرارگیری لوازم دکوری و تزئینی و سایر لوازم کوچک شما باشند. بازسازی ساختمان در این روش شما می توانید یکی از دیوارهای اتاق را زنده و برجسته کنید و سبک شخصیت و خلاقیت خود را به نمایش گذارید!

برای دیده نشدن به هم ریختگی های آشپزخانه هنگام تهیه غذا می توانید بین اتاق و آشپزخانه پرده ای زیبا نصب کنید. هر وقت هم نیاز ندارید می توانید جمعش کنید. استفاده از پنجره های شیشه ای و فلزی در داخل خانه چندان جالب نیست.اینکه برخی از مردم مبلمان خود را به دیوار می چسبانند تا فضای بیشتری داشته باشند در واقع به دکور خانه خود لطمه می زنند. بازسازی ساختمان حتی برای صحبت کردن با هم نیز چندان نقاشی ساختمان آسان نیست از این طرف اتاق به آن طرف اتاق داد زد. مبل ها را در وسط اتاق بچینید و می توان از فضای پشت مبل ها برای قرار دادن آباژورهای پایه بلند یا مجسمه های زیبا استفاده کرد.

نور، رنگ، فرش ها، مبل ها، وسائل تزئینی و غیره عناصری هستند که کنار هم قرار می گیرند و دکوراسیون یک خانه را تشکیل می دهند. همه ما، حتی اگر خوش سلیقه و خوش ذوق باشیم، برای داشتن یک دکوراسیون خوب به کمک نیاز داریم. بازسازی ساختمان کارشناسان بعضی از رایج ترین اشکالات دکوراسیون منزل را معرفی کرده و روش هایی را برای اجتناب از آنها ارائه می دهند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com