بازسازی ساختمان

سبز لیمویی به رنگ بهار

ما هیچ وقت نگران این مسئله نیستیم که آیا سبز لیمویی موجود در برگ‌های جدید یک درخت مدیریت پیمان همیشه بهار با رنگ سبز- خاکستری برگ‌های قدیمی هماهنگی دارند یا خیر. ما هرگز چنین چیزی را بد نمی‌پنداریم چراکه فکر می‌کنیم یک رنگ گرم بازسازی ساختمان در کنار یک رنگ سرد قرار گرفته است. اگر می‌خواهید در استفاده از رنگ‌ها یک قانون در اختیار داشته باشید، به طبیعت نگاه کنید.

سقف این خانه زیبا در فلوریدا بسیار بلند است و بخش های کاذب اضافه شده به آن بسیار تودرتو و مخوف به نظر می رسد. اما می توان همین سقف را به زیباترین شکل ممکن تزیین کرد. داخل بخش های بزرگ حفره ها را به رنگ چوب نقاشی کنید بازسازی ساختمان  و در سرتاسر آن، با فاصله های معین، هالوژن های داخلی کار و گچ‌بری های سقف کاذب را با ظرافت و سلیقه زیاد، متناسب با دکوراسیون خانه رنگ کنید.

جالب ترین روش برای تزئین دیوار استفاده از تصاویر مختلف است.  برای این کار هم میتوانید از کنار هم قرار دادن تصاویر کوچک ترکیب زیبایی روی دیوار درست کنید و هم می توانید از تصاویر یا پوسترهای بزرگ برای این کار استفاده کنید.

اگر تختخواب، روتختی و حتی طرح های چاپی روی پارچه ها و پرده ها همه یک موضوع واحد داشته باشند، اتاق بسیار زیباتر دیده خواهد شد. حتی می توانید برای زیبایی بیشتر از لامپ ها معلق در کنار تخت نیز استفاده کنید. به طور کلی، بازسازی ساختمان تطابق رنگ ها و شکل ها در چیدمان یک اتاق بسیار مهم و تاثیرگذار است.

یافتن رنگی که با وسائل خانه هماهنگی داشته باشد آسان تر از یافتن وسائلی است که با رنگ خانه هماهنگ باشد. بنابراین ابتدا وسائل را بخرید و از تصمیم های عجولانه بپرهیزید. می توانید قسمتی از دیوار را رنگ بزنید و چند روز با آن زندگی کنید، و در صورتی که آن را باب میلتان یافتید کل اتاق را رنگ بزنید.

چیز خاصی در نوری که از شیشه های رنگی پنجره عبور می کند و مسیری بازسازی ساختمان درخشان بازسازی ساختمان از نور در سرتاسر فضا ایجاد می کند، وجود دارد. چه از فضای داخلی خانه و چه از خارج به این پنجره ها نگاه کنید، پنجره های رنگی حال و هوای خاص خودشان را دارند که برای سالیان سال است این زیبایی آن ها حفظ شده است. شیشه های رنگی منقوش در واقع هنری است که به قرن ۷ میلادی باز می گردد و نشانه ای است از کلیساهای قرون وسطا.

دکوراسیون کف اتاق رابطه نزدیکی با سلیقه و مدل اتاق شما دارد. اگر اتاق زیبا و قشنگی دارید پس کف اتاقتان را هم از این زیبایی بی بهره نگذارید و به فکر آن هم باشید. امروزه مدل های زیبا و متنوعی برای پوشش کف خانه وجود دارد و براحتی می توانید مدل های جدید را در اینترنت ببینید و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ایده های ساده برای دکور خانه دقیقا همان چیزی است که خیلی ها از آن چشم پوشی بازسازی ساختمان می کنند و برای رسیدن به خانه ای شیک و دوست داشتنی، راه ها و ایده های سخت و سنگین را انتخاب می کنند اما کریستوفر پیکوک، ماریا هافر، کارلتون وارنی و ۹۷ دکوراتور معروف دیگر به این نتیجه رسیده اند که برای دکور هر خانه ای بهترین جواب ایده های ساده است و این ایده های ساده را منتشر کرده اند …

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com