بازسازی ساختمان

دکور اتاق خواب برای آرامش

اولین نکته ای که در ارتباط با دکور اتاق خواب باید به آن توجه داشت این است نقاشی ساختمان که چگونه می توان این بازسازی ساختمان فضا را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرد. آرامش و تولید آن در اتاق خواب مهم ترین عاملی است که در دکور این بخش از خانه باید محور قرار بگیرد. عوامل ایجاد آرامش در اتاق خواب را با در نظر گرفتن نرم سلیقه ای و با تکیه بر اصول روانشناسی می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد. البته کاربرد این اصول بستگی مستقیمی به متراژ اتاق خواب شما دارد. اما در صورتی که اتاق خوابتان کوچک است و نمی توانید تمام این اصول را در آن پیاده کنید نگران نباشید. در ادامه مطالب نکاتی کاربردی در خصوص دکور اتاق خواب های کوچک نیز ارائه می شود. اما مهم ترین اصول کاربردی برای تولید آرامش با استفاده از دکوراسیون در اتاق خواب را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

روش رایج دیگر برای تزئین دیوار، استفاده از کاغذ دیواری است. اگر تمایل به استفاده بازسازی ساختمان از طرح های پیچیده تر دارید، می توانید با استفاده از طرح های مختلف کاغذ دیواری های موجود طرح دلخواه خود را ایجاد کنید.

با نصب بشقاب های تزئینی زیبا در اندازه های مختلف روی دیوار اتاق ناهارخوری، یا جایی که میزناهارخوری قرار دارد، می توانید نمای زیبایی به آن ببخشید. این کلکسیون دیواری در این محل همچون یک تابلو نقاشی زیبا در اتاق پذیرایی است.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارند خانه شان را با استفاده از بازسازی ساختمان این شیشه های رنگی بیارایند، باید بدانید که تغییر دادن شیشه هایتان کار بسیار ساده ایست.ابتدا قاب پنجره تان را اندازه بگیرید و شیشه ی مورد نظرتان را که با ابعاد پنجره تان هماهنگ است انتخاب کنید. درست مثل کارگذاشتن شیشه های معمولی می باشد. ساده تر ای آن استفاده از رنگ های آماده ی ویترای است که به راحتی در لوازم التحریری ها قابل تهیه بوده و استفاده از آن ها بسیار ساده ایت. فقط بهتر است قبل از کار طرح مورد نظرتان را اماده کنید و رنگ های آن را بدانید. سپس طرح را بر روی کاغذی به اندازه ی شیشه ی پنجره تان بکشید تا به عنوان الگو آن را در زیر شیشه قرار دهید و بر اساس ان خطوط اولیه ی کار، که بازسازی ساختمان حاشیه ی طرح تان می شوند را با خمیر مخصوص به رنگ شیشه بکشید. سپس با استفاده از رنگ های ویترای فضای بین محیط های بسته در طرح تان را رنگ آمیزی کنید. در صورتی که باز دل و جرات انجام این کار را ندارید و یا می خواهید کارتان کاملا دقیق انجام شود، آن را به یک متخصص بسپارید.

یک سبک چیدمان منحصر به فرد می‌تواند با مهارت تمام، اثاثیه‌ی اتاق را نظم و ترتیب بازسازی ساختمان دهد. برای یک فضای باریک و محدود، سعی کنید یک نیمکت مبلی راحتی و دراز را پشت به دیوار، قرار داده و در کناره‌های راست و چپ آن تعدادی نشمین‌گاه و صندلی زیبا، جای دهید. لوازم جانبی موجود در اتاق، ساده باشند و با گذاشتن میزهای مبل کوچک در هر دو طرف نیمکت مبلی دراز، تناسب و تقارن لازم را در فضای اتاق ایجاد کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com