بازسازی ساختمان

اتاق خواب به رنگ آبی روشن

رنگ آبی روشن بسیار آرامش بخش است و آبی پررنگ خواب پتینه کاری را عمیق می کند. اگر بازسازی ساختمان از اتاق خواب به عنوان اتاق کار استفاده شود، بهتر است در کنار آبی کمی رنگ سبز یا آجری به کار رود. رنگ سفید برای ملحفه و روتختی حس پاکیزگی می دهد ولی اگر رنگ غالب اتاق سفید باشد احساس بی حالی ایجاد می کند و رنگ زرد به علت درخشندگی زیاد برای اتاق خواب مناسب نیستند. بهتر است برای جلوگیری از اختلال خواب از پرده ضخیم برای اتاق های نورگیر استفاده شود. بافت پرده و روتختی هر چه لطیف تر باشند احساس راحتی بیشتری در ضمیر ناخودآگاه ایجاد می کند.قرار دادن چند کوسن بر روی تخت نیز به راحتی تخت اضافه می کند و همینطور می تواند برای مطالعه قبل از خواب تکیه گاه راحتی ایجاد کند.

راحت ترین راه برای تزئین دیوار، رنگ کردن دیوار است. برای این کار یک رنگ روشن و پررنگ که با سایر بخش های اتاق هماهنگ است و مکمل آن است را انتخاب کنید. حال می توانید از این رنگ برای ایجاد تصاویر هندسی، خطوط راه راه و یا نواری بازسازی ساختمان ساده روی دیوار استفاده کنید. از خلاقیت خود استفاده کنید!

برای زیبا جلوه دادن راهروهای خانه، می توان از قالیچه یا گلیم استفاده کرد. این قالیچه بازسازی ساختمان فضای خالی راهرو را پر و این فضای بی روح را به محیط زیبایی تبدیل می کند. استفاده از کاناپه در انتهای راهرو، کنسول و آینه در وروی پله ها یا سطل ها و گلدان های تزئینی نیز اثر مثبتی در زیباتر شدن فضا دارند.

یک اتاق بی رنگ‌ و رو را با بکارگیری تعدادی ملزومات، بیارایید. برای ساختن یک فضای مصنوعی اما باروح، به دنبال لوازمی دارای سبک رسمی، مثل مجسمه‌های دیواری با طرح اشعه‌ای باشید. مبلمانی ساده برای اتاق پذیرایی‌تان انتخاب کرده و با انداختن قالیچه‌ی خوش‌طرح بر کف اتاق، هر چه بیشتر به مبلمان‌تان جلوه دهید. استفاده از تعدادی لوازم تزئینی به رنگ صورتی روشن، در عین حال که به سبک رسمی بازسازی ساختمان لوازم دکوراسیون لطمه نمی‌زند، نیاز شما به حضور مقداری رنگ در فضای اتاق را نیز رفع می‌کند.

با انتخاب صحیح اثاثیه، مانع از این شوید که اتاق پذیرایی کوچک‌تان، تنگ و محصور به نظر بیاید. صندلی‌هایی با پایه‌های بلند و در معرض دید، به همراه میزهایی با ساختار باز و به رنگ قهوه‌ای روشن، باعث می‌شوند هر فضای کوچکی، بزرگ‌تر  بازسازی ساختمان به نظر آید! لوازم جانبی اتاق باید ساده باشند تا ظرافت موجود در دکوراسیون اثاثیه را بر هم نزنند.

دیوارهای نازک سفید و اثاثیه‌ی مدرن، این اتاق پذیرایی به سبک بودایی را به زیبایی شکل می‌دهند. اثاثیه‌ی کم‌ارتفاع با طرح‌های ساده، جلوه‌ای از سادگی به دکوراسیون می‌دهند. تزئیناتی به رنگ‌های نارنجی و سبز درخشان، فضای اتاق پذیرایی را موج‌دار و روشن می‌کنند.

باید میزان هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف دکوراسیون کنید، مشخص کنید بازسازی ساختمان تا بتوانید در محدوده زمانی‌ که دارید، همه کار‌ها را انجام دهید؛ در غیر این صورت مجبورید اتاق را نیمه ‌کاره بگذارید و تکمیل آن را به زمانی نامشخص واگذار کنید مدیریت پیمان که چندان خوشایند نیست. قیمت موارد اصلی مانند رنگ، کاغذ دیواری، مبلمان را بگیرید و بر اساس آن بودجه خود را برنامه‌ریزی کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com