بازسازی ساختمان

پنجره های رنگی در ساختمان

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

اگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید، یا هنوز مطمئن نیستید که می خواهید پتینه پنجره های رنگی بازسازی ساختمان دائمی داشته باشید، شرکت هایی هستند که برچسب هایی شفاف برای چسباندن بر روی شیشه را عرضه می کنند که به راحتی قابل نصب و سپس جدا کردن است. این برچسب ها تنوع فراوانی در طرح و رنگ دارند و می توانید آن ها را ببرید تا اندازه ی پنجره ی مورد نظرتان شود.

به دیوارهایی بی‌رنگ اتاق پذیرایی‌تان که همانند یک بوم نقاشی‌اند، طرح و نقش و تاروپود بیافزایید. این اتاق پذیرایی با صندلی‌های قدیمی اما جذاب و بالش‌هایی که در گوشه کنار اتاق جای گرفته‌اند، فضایی با روح پیدا کرده و یک قالیچه‌ی تزئینی با رنگ‌های متضاد، طرح و نقش مورد نیاز این دکوراسیون را تکمیل می‌کند.

یک فضای رسمی با استفاده از دیوارهایی به رنگ تیره و سبکی با قالب سفید درخشان، بسازید. در این اتاق پذیرایی، سقف طاق‌دار به زیبایی، خطوط بکار رفته در طراحی طاقچه‌ی بالای شومینه را انعکاس می‌دهد و بصورت تصنعی فضایی با بازسازی ساختمان نقاشی ساختمان روح می‌سازد. اثاثیه‌ی سنتی با رگه‌هایی از طرح‌های کلاسیک، به طرزی عالی با فضای این اتاق پذیرایی شیک، ترکیب می‌شوند.

وقت تغییر دکوراسیون که می‌رسد، خیلی‌ها به این فکر می‌کنند که حالا باید خانه را چه رنگی کنم!؟ خب انتخاب رنگ واقعا کار جالبی است اما ممکن است گاهی انتخاب یک یا دو رنگ از بین این همه رنگ مختلف و زیبا با این ترکیب‌های بازسازی ساختمان فوق‌العاده عالی، خسته کننده باشد. در این مواقع چه باید کرد؟ چند روش ساده و راحت برای نجات از سردرگمی را در ادامه بخوانید.

از استفاده از رنگهای روشن در اتاق خواب نهراسید، آنها فوق العاده بنظر می رسند.اما بازسازی ساختمان ما پیشنهاد می کنیم که برای دیوار پشت تخت خواب رنگ تند تری را انتخاب نمایید و برای بقیه قسمتهای اتاق رنگ ملایم تری را انتخاب کنید.

بهره گیری از دکوراسیون سفید رنگ برای این مدل خانه از درب ورودی خانه شروع می شود و این کار  تا تمامی اتاق ها ادامه پیدا می کند. در ابتدا باید ازعناصر ساختاری سفید رنگ در ساختمان، برای تیرها و ستون ها و … استفاده کرده بازسازی ساختمان و در نهایت برای تزئین تمامی اتاق ها و وسایل آنها از رنگ سفید بهره برد.

در حالی که  در گوشه ای از فضای خانه آینه ای را به دیوار آویزان کرده ایم بهتر است دیوار روبرویی آن را به رنگ آبی بزنید تا با این کار زمانی که انعکاس این رنگ را در آینه می بینید تاثیر این رنگ را در چگونگی افزایش روح بیشتر به فضای بازسازی ساختمان داخلی این اتاق متوجه شوید.

در طراحی و تزئین اتاق خواب اصلی به رنگ سفید ، باید از پارچه به رنگ سفید برای روی تخت و از پارچه ای به دو رنگ سفید و خاکستری برای بالش ها استفاده کنیم  .هم چنین باید یک بالش تک که به عنوان بالش تزئینی بر روی تخت استفاده می شود را با پارچه ای به رنگ سیاه و سفید درست کنیم .یک میز در کنار تخت قرار داده و روی آن  گلدانی پراز گل هایی به رنگ سفید قرار دهید.در کنار تخت بازسازی ساختمان یک صندلی بسیار ساده ی سفید رنگ هم قرار دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com