بازسازی ساختمان

رنگ ارغوانی در ورودی خانه

در استفاده از رنگ ارغوانی زیاده روی نکنید؛ زیرا استفاده بیش از اندازه از این رنگ جلوه ای زننده پتینه کاری ایجاد می کند. از مقدار کافی و کمی از رنگ ارغوانی برای در ورودی خانه خوداستفاده کنید تا معنی واقعی شیک و جذاب بودن را دریابید. چه طرفدار رنگ های سرد بازسازی ساختمان باشید چه گرم، رنگ ارغوانی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و جلوه ای شیک به نمای خانه شما می بخشد.

این اتاق پذیرایی به دلیل آن‌که لوازم مدرن راحتی را به سوی سبک سنتی سوق داده، جلوه‌ای بسیار شیک پیدا کرده است. صندلی‌های نرم و راحت با پایه‌های در معرض دید و مبلمانی با روکش مخملی، نمایی از اثاثیه‌ی اواخر قرن 19 را در ذهن تداعی می‌کنند. نقاشی ساختمان میزهای چوبی تیره‌رنگ و قدیمی، ظرافت و وقاری رسمی به اتاق پذیرایی می‌بخشند. تمام تزئینات قدیمی اما جذاب، در فضای ایجاد شده بین دیوارهای سفید و کف‌پوش تیره‌رنگ، به زیبایی می‌درخشند. جاسازی اثاثیه‌ی کلاسیک و لوازم جانبی در فضایی که راحتی و سادگی را به ارث برده است، نمایی بی‌نظیر بازسازی ساختمان  ایجاد کرده و هر دو نقش مربوط به چیدمانی رسمی در کنار سبکی آرامش‌بخش و مطابق مد روز را بخوبی ایفا می‌کند.

به این فکر کنید که چطور طرح اتاق با طرح خانه هماهنگ می‌شود؛ ممکن است دوست داشته باشید یک اتاق را کاملاً متفاوت با سایر قسمت‌ها طراحی کنید اما اگر سبک کلاسیک را ترجیح می‌دهید، دیزاین اتاق‌های مختلف را با هم هماهنگ کنید. بازسازی ساختمان نمونه رنگ‌ها، بافت‌ها و عکس وسایل همه با هم به شما در ساختن تصویری از طرح آتی اتاق یا خانه‌ کمک می‌کند؛ برای اطمینان، دکوراسیون داخلی را ساده انتخاب کنید؛ مشورت و الگو گرفتن از سایت‌های موجود که مملو از ایده‌های دکوراسیونی است، به شما در درک مفهوم پیچیده دکوراسیون داخلی مورد علاقه کمک می‌کند.

وقتی قرار است اتاق یا منزلتان را رنگ‌آمیزی کنید، اولین رنگی که به ذهنتان بازسازی ساختمان می‌رسد بازسازی ساختمان  رنگ مورد علاقه‌تان است. رنگی که چشم‌های شما را نوازش می‌دهد و به قلب شما گرما می‌بخشد، مسلما با طبع شما سازگار است و حتما شما همیشه خیلی از وسایلتان را به رنگ دلخواه‌تان می‌خریده‌اید… و با این ترتیب نیازی به تهیه وسایلی نو متناسب با رنگ اتاقتان نخواهید داشت.

انتخاب دیوارهای هنری و آرامش دهنده می تواند در این عصر شلوغ انتخابی شیک و لذت بخش باشد. برای ایجاد این جلوه، ابتدا دیوارها را رنگ کرده و اجازه دهید تا خشک شوند. مقداری شن در اندازه های مختلف به دیوار بپاشید و گردو غبار اضافی روی دیوار را با پارچه خشک بگیرید.

دیوار جلوی درب ورودی را در نظر بگیرید و یک قفسه ای به شکل کلبه را مقابل آن قرار دهید و آن را به رنگ بسیار خاص آبی مایل به خاکستری درآورده و وسایل تزئینی خاص مانند انواع کلاه های سوئدی داخل آن قرار دهید ( این رنگ با دکوراسیون بازسازی ساختمان سفید بسیار هماهنگ بوده و جلوه خاصی دارد) .

گوشه ای از خانه که پنجره داشته باشد را در نظر گرفته و یک صندلی راحتی به رنگ سفید کنار آن بگذارید و سعی کنید پرده ای را هم که برای این پنجره استفاده می کنید به رنگ سفید و بسیار نازک باشد و در نهایت این فضای خانه را به عنوان بازسازی ساختمان مکانی برای استراحت کردن و استفاده از فضای بیرونی خانه در نظر بگیرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com