بازسازی ساختمان

رنگ نارنجی در نقاشی ساختمان و منزل

نارنجی رنگی است که کمی محتاط باید با آن برخورد کرد، اما این به معنی حذف مدیریت پیمان کلی این بازسازی ساختمان رنگ نیست. بلکه می توانید با استفاده از رنگ نارنجی – قهوه ای و یا آجری انتخابی مناسب و با ریسک کمتر داشته باشید. نارنجی هم از جمله رنگ های بسیار گرم و نشاط آور است که انتخابی مدرن برای رنگ آمیزی در ورودی محسوب می شود. این رنگ احساس تازگی و طراوت را القا می کند و به مقدار زیادی فصل طلایی پاییز را تداعی می کند. این رنگ در کنار رنگ هایی همچون سبز زیتونی، بنفش، آبی، کرم و زرد به زیبایی می نشیند.

حتی کوچک‌ترین اعضای خانواده‌تان به مکانی برای استراحت و خستگی درکردن، نیاز دارند. با استفاده از پارچه‌هایی با طرح برجسته و لوازم جانبی به رنگ‌های روشن و درخشان، با دیوارهای بی‌رنگ مقابله کنید! با جای دادن سبدهایی برای کتاب‌ها بازسازی ساختمان و اسباب‌بازی‌های کودک در اتاق، هر چه بهتر و آسان‌تر به این پناه‌گاه سر و سامان دهید!

 

بعضی رنگ‌ها به هم نمی‌آیند؛ از به کار بردن صرفاً چندین رنگ خنثی یا طیف‌های مختلف از یک رنگ خودداری کنید تا یکنواخت و خسته‌ کننده به نظر نرسد؛ رنگ‌های متضاد به خوبی به هم می‌آیند؛ می‌توانید آن‌ها را با رنگ خنثی هم هماهنگ کنید، می‌توانید از رنگ‌های متضاد در مبلمان و وسایل نیز استفاده و سبکی خاص را پیاده کنید. به این فکر کنید که چطور طرح اتاق با طرح خانه هماهنگ می‌شود؛ ممکن است دوست داشته باشید یک اتاق را کاملاً متفاوت با سایر قسمت‌ها طراحی کنید اما اگر سبک کلاسیک را ترجیح می‌دهید، دیزاین اتاق‌های مختلف را با بازسازی ساختمان هم بازسازی ساختمان هماهنگ کنید

ساده‌ترین راه را هم که خودتان می‌دانید، می‌توانید از رنگ‌های کلاسیک مثل سفید یا استخوانی استفاده کنید، هیچ ریسکی هم در استفاده از این رنگ‌ها وجود ندارد. برای مثال می‌توانید از ترکیب سیاه و سفید استفاده کنید و به راحتی از خرده‌ریزهای قرمز رنگ در دکوراسیون بهره بگیرید. آبی و زرد هم ترکیبی فوق‌العاده زیبا ایجاد می‌کنند ترکیب آن‌ها با رنگ سفید کامل می‌شود و حتی می‌توانید در این ترکیب به راحتی از رنگ‌های خنثی هم استفاده کنید. می‌توانید از یک وسیله مثل مبل یا یک تابلو به عنوان مهم‌ترین نقطه اتاق استفاده کنید، این نقطه اولین جایی است بازسازی ساختمان که به چشم بیننده خواهد آمد

بهره گیری از روش های تزئین مشابه در سراسر خانه ،منجر به یک نگاه منسجم و هماهنگ در شما خواهد شد. برای طراحی ایوان که یکی از نقاط اصلی در هر خانه به حساب می آید از رنگ سفید استفاده کنید و کل پرده های آن را به رنگ سفید بزنید و از صندلی های سفید به سبک صندلی های فرانسوی استفاده کنید.

بیشتر خانه های ما ایرانی ها به رنگ سفید و خانواده آن رنگ آمیزی می شوند. شاید ترکیب رنگ سفید و آبی یا سفید و گلبهی را زیاد دیده باشیم. اما باید بدانید رنگ های زیبا و متنوع دیگری نیز می توان برای دیوارهای اتاق های مختلف خانه انتخاب کرد. حتی اگر رنگ های ملایم مد نظر شماست، باز هم ترکیبات متنوعی وجود دارند که کمک کننده هستند. در این مطلب چند پیشنهاد بسیار جالب از طراحان بازسازی ساختمان دکوراسیون داخلی برایتان ذکر کرده ایم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com