بازسازی ساختمان

نمای خانه و رنگ نما

آبی رنگی است که بیشتر در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و به ندرت می توان آن را در دکوراسیون خارجی و نمای خانه مشاهده کرد. اما گاهی خوب است پا را از عرف و عادت ها فراتر بگذارید. رنگ آبی به خصوص اگر با مواد و رنگ های طبیعی و خنثی  بازسازی ساختمان همنشین شود، رنگ زیبا و مناسبی برای در ورودی خانه است. آبی تیره یا سورمه ای نیز انتخابی امن است که جلوه ای باشکوه برای در ورودی شما ایجاد می کند.

هنگام شروع دکوراسیون اتاق پذیرایی، لوازم اصلی و اساسی اتاق را مد نظر داشته باشید. مبلمانی تطبیق‌پذیر و بی‌رنگ خریده، سپس آن‌‎گونه که دوست دارید به آن‌ها جلوه دهید. در تصویر، یک قالی بزرگ آسیایی و رگه‌هایی لطیف از رنگ آبی، این اتاق بی‌رنگ و خنثی را به نشیمن‌گاهی برای مهمانی‌های رسمی تبدیل کرده‌اند. سایه روشن‌های کلاسیک این صندلی‌های دسته‌دار و مبل راحتی، هر نوع سلیقه و تغییرات دکوراسیونی را تاب خواهند آورد!

رنگ‌های صورتی و آبی دیگر تنها در شیرخوارگاه‎‌ها استفاده نمی‌شوند! ترکیبی از رنگ‌های صورتی و آبی به‌همراه رنگ قهوه‌ای فاخر و باشکوه و نیز لوازم چوبی تیره رنگ، جلوه‌ای بسیار شیک به فضای این اتاق پذیرایی بخشیده‌اند. بالش‌هایی با طرح جذاب بازسازی ساختمان پولکایی نقطه نقطه و روکش‌های صندلی گل‌دار، حس جوانی و نشاط مورد نیاز دکوراسیون را تامین می‌کنند.

یک راه فوق‌العاده خوب! به اطرافتان نگاه کنید. اگر کاغذ دیواری یا یک مبل خوش‌رنگ پتینه کاری در خانه دارید می‌توانید‌‌ همان رنگ را به عنوان رنگ پایه برای منزلتان در نظر بگیرید. اما یادتان باشد که دکوراسیون اتاق طوری باشد که مبل یا کاغذ دیواری‌ای که رنگش را الگو قرار داده بودید بیشتر از سایر وسایل به چشم بیایند و در واقع نقطه کانونی اتاقتان باشند. در ‌‌نهایت می‌توانید از مجله‌های دکوراسیون استفاده کنید یا اینکه به وب‌سایت‌های دکوراسیون سر بزنید و نمونه رنگ‌های آماده را نگاه کرده و انتخاب کنید. مهم نیست که از کدام راه استفاده می‌کنید، مهم این است که رنگی که انتخاب کرده‌اید  بازسازی ساختمان با پارچهٔ (رویه) مبل‌ها، پتینه وسایل خانه و دیگر وسایل دکوری هماهنگ باشد.

برای قرمز کردن دیوارها خوب است از رنگ قرمز گوجه ای استفاده کنید و حدود 6 بار رنگ روی رنگ بیاورید تا حسابی عمیق و جاندار شود. سپس می توانید از قرمز مایل به قهوه ای روی گچ بری های دیوار استفاده کنید تا حالت سایه ایجاد شود و دیوار بازسازی ساختمان کمی کنتراست پیدا کند. این ترکیب رنگ بسیار عمیق، آتشین و هیجان انگیز است اما شاید جالب باشد بدانید، اتاقی با این رنگ برای استراحت بسیار مناسب بازسازی ساختمان است. رنگ قرمز شما را به درون می کشد. قرمز برای اتاق مطالعه نیز مناسب است.

دلیل اینکه این دو رنگ ترکیب خوبی از خود نشان می دهند این است که در طبیعت آن دو را به وفور در کنار هم می بینیم، همچون برگ های سبز و تنه های قهوه ای درختان. دیوارهایی با رنگ سبز بسیار کم رنگ و تزئین آن با قهوه ای نمای بازسازی ساختمان زیبایی به فضا می بخشد. این ترکیب رنگ بسیار آرامش بخش است و بهتر است برای اتاق های کوچک، همچون اتاق مطالعه یا اتاقی که در آنجا موسیقی گوش می کنید، استفاده شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com