بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و اتاق سفید رنگ

در اتاق پذیرایی از چند دست مبلمان سفید رنگ که به مدل های مختلفی می باشند مدیریت پیمان استفاده کرده و آنها را به سبکی زیبا در گوشه های این اتاق قرار دهید و در نهایت فضایی با تاثیر و بهره گیری بیشتر از رنگ سفید ایجاد کنید.ایجاد فضایی روشن در این اتاق ها بازسازی ساختمان بسیار مهم می باشد که با بهره گیری از رنگ سفید صد در صد محقق خواهد شد.

توسی بسیار ملایم که ته مایه آبی دارد بسیار آرامش بخش است و حسی همچون آسمان و اقیانوس دارد. این رنگ برای اتاق مطالعه بسیار مناسب است. این رنگ به هیچ وجه حس رنگ آبی خالص که شاید کودکانه به نظر برسد را ندارد زیرا بیشتر حجم آن را توسی تشکیل داده است. برای گچ بری های دیوار نیز به جای رنگ های سفید یا سیاه از رنگ قهوه ای شکلاتی استفاده کنید – درست همچون زمین در مقابل آسمان.

برای القای حس طبیعت به این اتاق نشیمن، فاون گالی – طراح – از رنگ سبز نعنایی برای دیوارها استفاده کرده است. او می گوید: «سبز رنگ مورد علاقه من است زیرا رنگ زمین، طبیعت و سبزه ها است.» او در طراحی این فضا از رنگ های شاد بهاری بازسازی ساختمان دیگر همچون صورتی و شکلاتی نیز برای وسایل خانه بهره برده است.

در اتاق نشیمن این خانه در لس آنجلس، روتی سومرز – طراح – از رنگ های جسورانه و جلب توجه کننده استفاده کرده  نقاشی ساختمان است. او می گوید: «از پنجره این خانه می توان درختان پیچ اناری و آلو را دید که در بهار شکوفه کرده اند و گل های صورتی آنها همچون شیرینی های پفکی سرزمین عجایب هستند. داخل خانه نیز همیشه بهار است.» روکش صندلی های موجود در این اتاق از رنگ صورتی شکوفه های درختان الهام گرفته است؛ در جلو کاملا صورتی و در پشت صندلی سفید با گل های صورتی است.

رنگ زرد روشن انرژی بسیاری دارد و مانند زمانی است که ذهنتان را به رسیدن به بازسازی ساختمان یک هدف متمرکز می کنید. ترکیب چند رنگ جلب توجه کننده و جسورانه در خانه می گوید شما قوانین خاص خود را در زندگی دارید و به دیگران نیز برای داشتن بهترین تجربه ها  بازسازی ساختماندر زندگی الهام می بخشید. خانه هایی که به رنگ زرد دکور می شوند مملو از انرژی زیاد و حس سرزندگی هستند.

این اتاق خواب با ترکیب کفپوش آبنوسی، رنگ نقره ای روشن و مجموعه ای از وسایل شیک، زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد. برای اینکه این اتاق ساده همچون جعبه جواهرات درخشنده و زیبا دیده شود، طراح آن از رنگ توسی بازسازی ساختمان صدفی روی رنگ سفید برای پرده و رنگ دیوارها استفاده کرده است. طرح میز شیشه ای موجود در میان دو مبل کنار پنجره به دهه 1940 میلادی بر می گردد.

زرد رنگ خوشحالی، شادی، خرسندی، و سعادتمندی است. مردم اصولاً با مشاهده این رنگ اشتیاق، وجد و سرور، انرژی، خوش بینی، نیک اندیشی، و شور را تجربه می کنند. برخی از ترکیبات و سایه های زرد می توانند بازسازی ساختمان فرد را از نظر ذهنی تحریک کرده و خلاقیت او را افزایش دهند، اما از طرفی برخی از ترکیب های زرد نیز وجود دارند که ممکن است سبب ایجاد ترس، وحشت، اضطراب، و نگرانی شوند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com