بازسازی ساختمان

دکوراسیون سفید و آرامش

برای ایجاد دکوراسیونی سفید و فضایی پر از آرامش بهتر است پتینه تمامی دیوارهای اتاقی بازسازی ساختمان از خانه که به عنوان اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است را کاملا سفید کرده و یک ویترین تزئینی را در گوشه ای از این اتاق گذاشته و داخل آن را با وسایل شیک و آنتیک که اغلب از آثار هنری با ارزش هستند پر کنید.

دیوارهایی با رنگ آبی رنگ و رو رفته که با رنگ سبز احاطه شده اند بسیار جالب توجه هستند. این نقاشی ساختمان ترکیب رنگ، به نوعی یادآوری کننده اقیانوس در روزهای آفتابی و قدم زدن در کنار دریا است. می توانید در این ترکیب از رنگ کبالت (نقره ای-سفید) و صورتی خاکی نیز استفاده کنید تا ببینید با احساسات شما چه می کند.

اگر برای اتاق نشیمن خود رنگ صورتی کمرنگ را انتخاب کرده اید، احتمالا فردی پرشور و تا حدی تند هستید؛ فردی که همیشه به دنبال تجربه های جدید و تنوع بیشتر در زندگی است. چیزهای معمولی و پیش پا افتاده هرگز شما را جذب نمی کند و همیشه دوست دارید تجربیاتی فراتر از مسایل عادی زندگی  داشته باشید.

قرمز یکی از رنگ هایی است که اکثر افراد ارتباط قوی با آن برقرار می کنند و واکنش بازسازی ساختمان شدیدتری نسبت به آن نشان می دهند. احساساتی نظیر قدرت، رشادت، تخطی، بر انگیختگی جنسی و هیجان به آن نسبت داده می شود. قرمز ضربان قلب را افزایش داده و میزان انرژی را بالا می برد؛ و تنها هاله هایی از رنگ قرمز بر روی هر چیزی می تواند توجه بیننده را به آن جلب نماید. چه پتینه کاری علامت خطر، بازسازی ساختمان چه روز ولنتاین، به هر حال قرمز آنجاست تا حواس شما را خود جلب کند و چشمانتان را خیره سازد.

روانشناسی رنگ ها می تواند فاکتور مهمی هم در فضای داخلی و هم در فضای خارجی خانه ها به شمار رود. به عنوان مثال اگر قصد فروش خانه خود را دارید یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای جذب مشتری بیشتری انجام دهید رنگ کردن است. رنگ بازسازی ساختمان سفید یکی از گزینه هایی است که با انتخاب آن می توانید امید بیشتری به سریعتر فروش رفتن خانه خود داشته باشید.

از رنگ دیوارهای خانه ‏تان خسته شده ‏اید؟ دلتان می‏خواهد در و دیوار رنگ جدیدی بازسازی ساختمان داشته باشد؟ شاید با خودتان بگویید: «خب اینکه کاری ندارد. رنگ و قلمو را می‏برداریم و یک تغییر دکوراسیون حسابی انجام می‏دهیم.» اما کارشناسان توصیه می‌کنند که این کار را با دقت و توجه بیشتری انجام دهید و مراقب…

_ پنجره‌های دوجداره از دو لایه شیشه تشکیل شده‌اند که در فاصله بین آن‌ها، گازی بی‌اثر قرار دارد که کاملاً مهر و موم شده است. با گذشت زمان و گرم و سرد شدن هوا و ایجاد انبساط و انقباض، و همچنین در اثر تابش خورشید، این عایق کاری تضعیف می‌شود و آن گاز به آرامی به بیرون نشت می‌کند و این امر باعث می‌شود تا رطوبت هوا به مرور جایگزین آن گاز بین جدار پنجره شود.

رنگ سفید در خانه نه‌تنها زیبایی را چند برابر می‌کند بلکه نوعی حس تمیزی را هم القا می‌کند اما در این آلودگی هوا و گرد‌و‌خاک‌ها نگهداری سفید به این راحتی‌ها نیست. ما یک پیشنهاد ویژه داریم اینکه سطوحی را سفید کنید که به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز شوند مثل روکش میز یا طبقات کتابخانه یا حتی یک لوستر سفید قابل شست‌وشو یا…. در این حالت نه‌تنها فضای خانه طراوتی خاص پیدا می‌کند بازسازی ساختمان بلکه می‌توانید با یک دستمال و مقدار خیلی کمی مواد شوینده خانه را برق بیندازید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com