بازسازی ساختمان

رنگ سفید در طراحی آشپزخانه

در طراحی آشپزخانه همین بس که باید وسایلی را که بیشتر استفاده می شوند و در معرض دید هستند را حتما نقاشی ساختمان  به رنگ سفید تهیه کرد و این در مورد وسایلی که قرار است داخل کابینت ها قرار گیرند خیلی اهمیت ندارد.مثلا دکوری که برای روی میز بازسازی ساختمان غذا در نظر می گیریم حتما باید به رنگ سفید باشد.

استفاده از رنگ بنفش تیره روی دیوارها بیانگر عمق فضا است. این رنگ بسیار عمیق است و تنالیته تندی دارد. به همین جهت، می توان کمی جسارت به خرج داد و در کنار چنین رنگ تندی، از ترکیب رنگ سبز-آبی هیجان انگیز نیز استفاده کرد. این رنگ برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن چندان مناسب نیست زیرا خیلی پررنگ است. اما می توانید از آن برای اتاق مطالعه، کتابخانه یا اتاق آرایش خانم ها استفاده کنید.

دوستداران رنگ سبز روشن کسانی هستند که از خود انرژی مثبت متصاعد می کنند و همیشه به فلسفه «می توانید آن را انجام دهیم» اعتقاد راسخ دارند. این افراد حساسیت تشخیصی و تمایل ذاتی برای آرام کردن دیگران دارند و در تلاش های بازسازی ساختمان اجتماعی کاملا طبیعی رفتار می کنند.

در این اتاق خواب، لوستری همچون پیله کرم ابریشم از سقف آویزان شده است که نشان دهنده بلند بودن سقف است. در ضمن، گوشه ای از اتاق را مبلی زیبا و میزی با طرح عثمانی تزئین شده که بیشتر مناسب مطالعه است. رنگ دیوارها و روتختی ها بازسازی ساختمان به رنگ توسی هستند که نمای فوق العاده آرامی به فضا بخشیده است.

رنگ هایی که در این گروه قرار دارند شامل قرمز، زرد و نارنجی می باشند. قرمز، رنگ پر شور و هیجانی است که سیستم عصبی بدن را تحریک می کند. به دلیل شدت و عمق این رنگ، طراحان این رنگ را به عنوان رنگ حاشیه ای استفاده می کنند مثل یک تک دیوار قرمز در اتاق یا قاب عکس قرمز آویزان شده از دیوار. رنگ زرد میزان شادی را در افراد افزایش می دهد، اما طراحان معمولاً از این رنگ استفاده نمی کنند بازسازی ساختمان بازسازی ساختمان و اما درباره رنگ نارنجی، در صورتی که به طور متعادل استفاده شود، (بیش از حد استفاده نشود) می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس و افزایش اشتها شود.

رنگ آمیزی دیوارهای یک اتاق می تواند فضای یک خانه را به کلی دگرگون کند. به کار گرفتن رنگ در منزل بسیار مهم است؛ اما انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها می تواند برای طراح داخلی غیر حرفه ای تشویش برانگیز باشد. خانم بارابارجاکوبزکه از طراحان داخلی حرفه ای است، می گوید که ۶۰ درصد از عکس العمل یک فرد و برداشتش نسبت به محیط اطراف به وسیله رنگ مشخص می شود، بازسازی ساختمان به این معنی که رنگ آمیزی دیوار می تواند در شخص احساس شادی یا عدم امنیت بیافریند. پس بهتر است قبل از رنگ آمیزی چند نکته را در نظر گرفت.اتاق و فضایی را که می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید را در نظر بگیرید، برای مثال اتاق خوابی که با رنگ های سرد و سایه روشن های خنثی رنگ آمیزی شده آرامش بخش است، رنگ های تند همچون آلبالویی و قرمز احساس شورانگیزی می آفرینند.اندازه اتاق را در نظر بگیرید. رنگ های سرد روشن احساس رهایی از غم و غصه را در فضا به وجود می آورند، در حالی که رنگ های خاکی به انسان احساس گرما و حرارت می‌بخشد، احساسی صمیمانه و خودمانی  مدیریت پیمان که اتاق را کوچک تر بازسازی ساختمان می نمایاند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com