بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن و دیوار آن

برای اینکه حس باغ و باغچه به فضای اتاق نشیمن خانه ای ببخشید، می توانید از طرح مدیریت پیمان داربستی برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. اشلی ویتاکر – طراح – می گوید: «من این نوع طراحی را بسیار دوست دارم زیرا حس فضای بیرون از خانه را به بیننده القا می کند. بازسازی ساختمان در روزهای دلگیر زمستان، می توانید داخل این اتاق بنشینید و تصور کنید در باغی زیبا هستید.»

دیوارهای اتاق به رنگ توسی با ته مایه رنگ قرمز نقاشی و دیرک های تختخواب نیز با توسی روشن متمایل به سفید رنگ آمیزی شده اند. در پای این تختخواب، نیمکت انگلیسی قرار داده شده و رنگ آن به گونه ای است که تصور می کنید پوسیده یا ورقه ورقه شده است.

برای الهام گرفتن در نحوه انتخاب رنگ ها به چرخه رنگ موجود در کتاب های طراحی داخلی یا منابع آن لاین اینترنتی سری بزنید. به رنگ های مبلمان و وسایل اتاقی که مصمم به رنگ کردن آن هستید نگاهی بیندازید و آن رنگ ها را در چرخه رنگ بیابید. به رنگ های نزدیک به رنگ شما یا مخالف با رنگ شما نگاه کنید. این رنگ ها به ترتیب رنگ های تک رنگ یا مکمل هستند. دامنۀ رنگ‌های تک رنگ حس آرامش به شما می بخشد، در حالی که دامنه رنگ های مکمل تندی و شور و شوق می آفریند. ترکیب رنگ های مکمل بهترین جایگزین برای نقاط رسمی منزل مانند اتاق ناهار خوری (غذا) هستند، در حالی که طرح های تک رنگ برای اتاق خواب ها مناسب هستند.برای الهام گرفتن بیشتر در این مورد به فروشگاه های رنگ سری بزنید و کارت های رنگی رایگان بازسازی ساختمان یا نمونه های رنگ آماده کوچکی را که معمولاً با قیمت پایین در دسترس هستند جمع آوری کنید. حتی کارت های ترکیب رنگ نیز امروزه به راحتی در بازسازی ساختمان  دسترس هستند. این کارت ها را به دیوار اتاقتان بچسبانید و چند روزی بگذارید بمانند، یا رنگ های آماده را مستقیماً روی دیوار اتاقتان قرار دهید. هر بار که وارد اتاق می شوید به رنگ ها نگاه کنید و ببینید که کدام رنگ بهترین احساس را در شما به وجود می آورد .

اتاق را طوری دکور کنید که بتوانید بدون نگرانی کودک را برای چند دقیقه در آن تنها بگذارید. برای این کار باید تمام وسایل تیز و خطرناک را از او دور کنید و مطمئن باشید کودک نمی‌تواند در اتاق بلایی سر خودش بیاورد. به علاوه بالش و پتوهای سنگین که ممکن است باعث خفگی کودک شوند را نیز موقع بازی از دسترس او دور نگه‌دارید. کمی دوری از شما حتی اگر برای چند بازسازی ساختمان دقیقه باشد، کنیتکس به کودک اجازه می‌دهد خودش را کشف کند. در عین حال چند دقیقه یک بار به او سر بزنید تا از سلامتش مطمئن شوید.

با کفپوش های متنوعی که در بازار وجود دارد می توان به راحتی چهره زیبایی به خانه خود بخشید. اما تنوع این محصولات به قدری زیاد است که نمی توان به راحتی نمونه مناسب را انتخاب کرد. برای اینکه بدانید هر کدام از اتاق های بازسازی ساختمان خانه چه کفپوشی نیاز دارند، می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

نه تنها رنگهایی که برای تزیین دکوراسیون خانه خود استفاده می کنید روی حس و حال شما تاثیر می گذارند، بلکه روی انرژی، خلاقیت، آرزو و میزان یادگیری نیز تاثیر می نهند، که همگی اینها از اجزای لازم فکر و هوش شماست .
بنابراین اگر می خواهید هوش خود را تحریک بازسازی ساختمان پتینه کاری کنید، دکوراسیون و لوازم منزل را از میان این رنگ ها انتخاب کنید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com