بازسازی ساختمان

بازسازی اتاق خواب دنج

شاید فکر کنید تخت هایی با چهار دیرک در پتینه کاری اطراف آن دیگر قدیمی هستند و مدرن به شمار نمی روند. اما این اتاق پتینه خواب دنج با رنگ سفید دیوار که سایه ای از رنگ توسی آبی مانند دارد، جزو طراحی های مدرن دسته بندی می شود. پرده ابریشمی توسی در بازسازی ساختمان گوشه اتاق، فضای کوچکی برای مطالعه ایجاد کرده است. از آنجا که این پرده در وسط قرار ندارد بسیار جلب توجه می کند. قاب عکس موجود روی دیوار نیز از آنجا که در وسط نیست، در مرکز توجه قرار دارد.

نگاهی به رنگ هایی که در زیر لیست کرده ایم بیندازید، چند ثانیه صبر کنید و با خود بیندیشید که هر کدام از آنها چه احساسی در شما ایجاد می کنند، بعد هم ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید واقعیت چیست. این امکان وجود دارد که با تغییر حالات درونی، ویژگی های فردی، و سایر فاکتورهای آماری برخی احساسات فردی دستخوش دگرگونی قرار گیرد. به عنوان مثال اگر کسی در اعماق اقیانوس ها گیر افتاده باشد و تا مرز غرق شدن پیش رفته باشد، به احتمال زیاد آبی به عنوان رنگ آرامبخشی برای او به شمار نمی رود. از سوی دیگر یک دختر خانم ۸ ساله از هر رنگی بجز صورتی ایراد می گیرد. حال اجازه دهید نگاهی به ۸ رنگ اصلی مداد رنگی داشته باشیم.

اکثریت قریب به اتفاق مردم موافقند که: “آبی بهترین رنگ” است. شاید به آن خاطر باشد که مشاهده این رنگ سبب ایجاد هورمون های شیمیایی خاصی در بدن می شود که آرامش  را ارتقا می بخشند. آبی اصولاً با احساساتی نظیر: اعتماد، اطمینان،  رنگ نما بازسازی ساختمانصداقت، وفاداری، منطق، آرامش، سکون و سکوت، و توجه و تمرکز همراه است. باید توجه داشت که برخی از ترکیبات رنگ آبی اثرات پویاتر و پرتحرک تری دارند و برخی از آنها سردتر و دور از دسترس می نمایند. در برخی پژوهش ها اثبات شده که آبی توانایی کارمندان و ورزشکاران را نیز افزایش می دهد.

البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و بازسازی ساختمان مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

اتاق نشیمن بهترین مکان برای استفاده از کفپوش های محکم چوبی است. کفپوش های چوبی به خانه گرمای زیادی می بخشند و تا ده ها سال دوام دارند. حتی می توان آنها را پیش از جابه جایی با مدل های جدید، بارها رنگ و جلا داد. نصب درست بازسازی ساختمان و اصولی این نوع کفپوش تضمین کننده دوام و زیبایی آن است. کفپوش های چوبی در مقابل فرسایش های روزانه مقاوم هستند.

حمام همیشه گرم و خیس است بنابراین باید کفپوشی برای آن انتخاب کنید که در برابر این مسایل دوام خوبی داشته باشد. بهترین انتخاب برای کف حمام، کاشی است. کاشی ها طرح ها، شکل ها، رنگ ها و بافت های متنوع و نصب بسیار بازسازی ساختمان راحتی دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com