بازسازی ساختمان

رنگ آبی در بین مردم

سبز بیشتر برای به تصویر کشیدن عناصر سمبلیک مورد استفاده قرار می گرد و بعد از آبی دومین رنگ نما بازسازی ساختمان رنگ پر طرفدار در میان عموم افراد است. سایه های طبیعی سبز حس تازگی، طراوت، نو شدن، تعادل، آرامش، و تسکین را به افراد القا می کند. ترکیب نادرست سبز ممکن است احساساتی نظیر بی حالی و ناخوشی، را در فرد ایجاد کند. به طور کلی سبز معمولاً نماد مفاهیمی پتینه نظیر: صلح، افتخار آفرینی، خوش شانسی، و باروری و حاصلخیزی است.

کسانی که طرفدار این رنگ هستند می توانند از آن در اتاق مطالعه و غذا خوری استفاده کنند. والدین می توانند فضای بازی بچه هایی که این رنگ را دوست دارند استفاده کنند.در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که سلیقه رنگی افراد متفاوت است و اطرافیانتان بسته به رنگ هایی که از شما می بینند برداشت خاصی می کنند. ۶۰% از پذیرش و یا عدم پذیرش هر چیزی توسط یک انسان با توجه به رنگ ها انجام می پذیرد.

طراحان دکوراسیون امروزی تقریبا همه قوانین سابق در ارتباط با استفاده از رنگ‌های بازسازی ساختمان گوناگون و ترکیب آنها با یکدیگر را در هم شکسته‌اند و امروز هر رنگی را می‌توان در دکوراسیون منزل به کار برد. دیگر مرزها و محدویت‌های گذشته در کاربرد رنگ‌ها نقاشی ساختمان در دکوراسیون رعایت نمی‌شوند و شاید به همین دلیل انتخاب مجموعه رنگی دلخواه برای دکوراسیون یک خانه مشکل‌تر شده باشد. امروزه بیش از هر چیز سلیقه و روحیات ساکنان خانه برای انتخاب رنگ مهم است و انتخاب و سلیقه ما اغلب بهترین راهنما برای انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای محل زندگی و منزل‌مان است؛ کافی است نگاهی به مجلات طراحی دکوراسیون داخلی بیندازیم تا از بین آنها بهترین را انتخاب کنیم‌؛ البته فراموش نکنید که تحلیل جزء به جزء هر کدام از این عکس‌ها شما را با رازهای یک دکوراسیون زیبا بیشتر آشنا می‌کند.این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث بازسازی ساختمان شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس بازسازی ساختمان  5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.

آشپزخانه آلوده ترین فضای هر خانه است. پاشیده شدن آب، چربی و … مواردی هستند که انتخاب کفپوش را برای این اتاق محدود می کند. کفپوش آشپزخانه باید ضدآب و به گونه ای باشد که راحت تمیز شود. به همین دلیل، می توان از انواع پلاستیک ها همچون وینیل یا لینولئوم استفاده کرد.

ما به شما یک طرح کاملا سفید برای افزایش قوای فکریتان پیشنهاد نمی کنیم مگر آنکه نویسنده رمان های عاشقانه باشید. این رنگ اغلب برانگیزاننده احساسات و یا دلتنگ شدن است که هر دوی اینها می توانند مانع فکر کردن به حال و آینده شوند. با این حال رنگ سفید رنگی مناسب برای استفاده در هر یک از زمینه هایی که در بالا گفته شده می باشد. این رنگ به وضوح ذهن شما را یاری میکند و شما را به پاک  بازسازی ساختمانکردن چیزهای درهم برهم و موانع تشویق می کند (جسمی و روحی)

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com