بازسازی ساختمان

رنگ سبز و سیستم عصبی

رنگ های سبز، آبی و بنفش از جمله رنگ های غیر فعال هستند که تاثیر آرام بخش تری را نقاشی ساختمان روی سیستم عصبی ایجاد بازسازی ساختمان می کنند. رنگ سبز، اتاق کوچک را ظاهراً بزرگ تر جلوه می دهد و رنگ غالب در طبیعت است. رنگ آبی نیز اندازه ظاهری اتاق را افزایش می دهد و دارای یک اثر آرام بخش می باشد. اما استفاده بیش از حد آن احساس سردی و بی تفاوتی را به همراه دارد. رنگ بنفش خیال انگیزی را پرورش می دهد و باعث آرام شدن سرشت انسان می شود.

اگر می‌خواهید اتاق آرام‌بخشی داشته ‌باشید لزوما نباید اتاق رنگ‌های یکسانی داشته‌باشد بلکه باید بیشتر به سراغ رنگ‌های هم‌خانواده بروید یعنی مجموعه‌ای از رنگ‌ها که به نوعی با یکدیگر مرتبط هستند. برای مثال خانواده آبی شامل مجموعه‌ای از رنگ‌های آبی است که از یک سو با آبی سبزها شروع می‌شود و از سوی دیگر به رنگ‌های آبی بنفش ختم می‌شود. خانواده رنگ قهوه‌ای از رنگ قهوه‌ای و قهوه‌ای کنیتکس خاکستری تا پرده‌های نارنجی و قرمز را شامل می‌شود یا مثل این اتاق که خانواده بنفش بیش از هر رنگ دیگری نمود دارد و از سفید شروع شده تا انواع صورتی‌ها و بالاخره بنفش.

با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین بازسازی ساختمان دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.

وقتی کودک نوپاست، یعنی حدود یک تا 3 سال دارد و شروع به راه رفتن کرده، حتما با اتاق نوزادی بازسازی ساختمان  او با مشکل مواجه خواهید شد. کودک شما در این سن دلش می‌خواهد حرکات مستقلی داشته باشد، می‌خواهد بازی و شیطنت کند و رشد حرکتی او روز به روز بیشتر می‌شود. او در این سن دوست دارد آزادانه حرکت کند و از دیدن استقلال خود لذت می‌برد. شما باید فضایی برای گسترش آزادی او فراهم کنید؛ جایی که بتوانند به راحتی در آن بدوند و جای امنی که بتوانند بالا و پایین رفتن را تمرین کنند. بنابراین باید اتاق را برای تمام این کارهای او آماده کنید، زیرا او در این شرایط ممکن است بارها از وسایل اتاقش آسیب ببیند. تمام این‌ها ثابت می‌کند بعد از این‌که فرزند شما به راه رفتن افتاد لازم است تغییراتی در چیدمان اتاقش بدهید. این توصیه‌ها بازسازی ساختمان به شما کمک می‌کند بهترین و امن‌ترین اتاق را برای فرزند نوپای‌تان فراهم کنید.

تا جایی که امکان دارد از قفسه ها و فضاهای ذخیره سازی عمودی استفاده کنید. این کار سبب می شود تا گنجایش فضا به حداکثر میزان خود برسد. همچنین برای اینکه مشکل گم شدن اشیاء در قسمت عمقی قفسه ها را نداشته باشید، توصیه می کنیم اندازه و عمق قفسه ها را کم و متناسب با اندازه ابزار و اشیایی که قرار است در آنها قرار دهید در نظر بگیرید یا از اکسسوری مخصوص سازماندهی قفسه ها استفاده کنید.
از فضاهای دیواری موجود با نصب حلقه هایی برای آویزان کردن ابزار و اشیاء مورد نیاز در آشپزخانه حداکثر استفاده را ببرید.
به جای کابینت های در دار و بسته برای قسمت فوقانی دیوار آشپزخانه از تعدادی بازسازی ساختمان کابینت با در شیشه ای یا قفسه های باز استفاده کنید. این کار از گرفتگی و خفگی فضای آشپزخانه جلوگیری می کند و فضا را باز و روشن تر جلوه می دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com