بازسازی ساختمان

زیرزمین در بازسازی ساختمان

زیرزمین در خانه های مختلف استفاده های متفاوتی دارد. می تواند انباری، اتاق بازی کودکان، رنگ نما باشگاه خانگی یا … باشد. بنابراین، پیش از خرید کفپوش برای این فضا باید کاربری آن را مشخص کنید. بیشتر زیرزمین ها کفپوش سیمانی دارند. این ماده بسیار بادوام بازسازی ساختمان و البته ارزان قیمت است. البته اگر روی سطح سیمان طرح داده شود قیمت آن بالاتر می رود.

رنگ‌های خنثی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای یک آشپزخانه کوچک است که در آن وسایل رنگی و متضاد زیادی وجود دارد. اگر مجموع وسایل و لوازم آشپزخانه شما در مدل‌های متفاوت و مربوط به دوره‌های مختلف است، رنگ‌های خنثی همه چیز را به هم مربوط و آشپزخانه کوچک و شلوغ شما را بزرگ‌تر و خلوت‌تر نشان می‌دهد.
آشپزخانه خود را رنگ سفید، بژ، قهوه‌ای یا شکلاتی بسیار روشن کنید تا ساده‌تر به نظر برسد.

اگر فضا برای قرار دادن یک جا لباسی ندارید، بر دیوار ورودی خود تعدادی گیره برای بازسازی ساختمان آویختن کت و لباس های دم دستی خود نصب کنید و یک جا لباسی باز را بوجود بیاورید. همچنین از تعدادی سبد برای قرار دادن اشیاء کوچک تر از قبیل کلاه و دسته کلیدها در فضا استفاده کنید.
در بالای میز کنسول موجود در ورودی خود تعدادی چراغ کوچک نصب کنید تا نورپردازی فضا نقاشی ساختمان را ارتقا دهد و فضای کوچک ورودی شما را بازتر جلوه دهد.
اگر فضایی تعریف شده به عنوان ورودی ندارید با قرار دادن یک دراور کوچک و ظریف در گوشه ای نزدیک در ورودی و یک صندلی در کنار آن این فضا را برای خانه خود تعریف کنید. به یاد داشته باشید که همیشه فضاهای ذخیره سازی می توانند به تعریف بازسازی ساختمان یک فضا بپردازند.

رنگ ، عنصر مهم و قد رتمند ی د ر د کوراسیون د اخلی است که می تواند بسیار الهام بخش بازسازی ساختمان باشد وبه فضایی ساد ه و معمولی حال و هوایی ویژه و جلوه ای زیبا بد هد به ویژه هنگامی که رنگ ها را با توجه به روانشناسی آنها د ر د کوراسیون به کار ببرید . البته استفاد ه از رنگ های متعد د به معنای صرف هزینه زیاد نیست بلکه می توان تنها با استفاد ه از جزئیات به فضای خانه رنگ و بویی د یگر د اد ، مثلا اینکه بازسازی ساختمان چند وسیله کوچک هم رنگ را د ر اتاق قرار د اد و با آنها د ر فضای منزل تغییر ایجاد کرد .

اگر هم د وست د ارید از رنگ های نامتعارف د ر کنار هم سود ببرید می توانید همانند این اتاق خواب از ترکیب رنگ های مشکی ، آبی کم رنگ و پررنگ و قرمز د ر کنار هم استفاد ه کنید ، برای این کار هزینه زیاد ی هم لازم نیست، کافی است مثلا یک کوسن را با رنگ صند لی ست کنید یا… کمی به جزئیات اتاق توجه کنید ، یک وسیله کوچک رنگی د ر اتاق می تواند یکنواختی را از اتاق بیرون ببرد . بنفش و آبی کم رنگ، رنگ های طبیعی و آرامش بخشی برای اتاق خواب بود ه اما به تنهایی کاملا سرد ند .استفاد ه از قرمز به عنوان رنگ وسایل نیز اتاق را کاملا گرم کرد ه است. علاوه بازسازی ساختمان بر اینها د یوار سیاه و سفید پشت تخت به عنوان رنگ های خنثی به اتاق جلوه متفاوتی د اد ه است.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com