بازسازی ساختمان

رنگ نارنجی در احساس

رنگ نارنجی با افزایش اکسیژن رسانی به مغز کنیتکس باعث تحریک فعالیت ذهنی شما می شود. پتینه همچنین بازسازی ساختمان به شما احساس قدرت و آمادگی بیشتری برای انجام کارها می دهد. اگر در حال انجام یک پروژه همراه با همسر خود هستید، بهترین مزیتش این است که این رنگ باعث تحریک تعاملات اجتماعی شما می شود. ( درحالیکه نسبت به رنگ قرمز کمتر حس پرخاشگرانه و رمانتیک دارد.)

رنگ زرد نیز تحریک کننده فعالیتهای ذهنی است، اما استفاده بیش از حد رنگ زرد شما را کمی حساس می کند . از آنجایی که کمک می کند تا حافظه شما فعالیت بیشتری داشته باشد، تمرکز شما را افزایش داده و ( در موارد کمی ) خلاقیت شما را زیاد می کند، رنگ بسیار عالی برای استفاده در جایی که درس می خوانید ، کارهای دستی انجام می دهید و یا روی پروژه های بزرگ کار می کنید است.

بر اساس مطالعات انجام شده رنگ‌ها اثر مستقیمی روی اشتها دارند. رنگ‌های گرم مانند زرد روشن، قرمز و نارنجی اشتها را افزایش در حالی که آبی و نیلی آن را کاهش می‌دهد.
رنگ قرمز باعث می‌شود افراد در آشپزخانه جمع شده، اشتهای آن‌ها پتینه کاری برای خوردن غذا بیش‌تر شود. برعکس آبی حضور افراد را برای خوردن غذا کم‌تر می‌کند.

بعضی از خانواد ه ها بیش از هر اتاقی د ر آشپزخانه د ور هم جمع می شوند و با هم هستند بازسازی ساختمان اگر شما هم ،چنین هستید پیشنهاد می کنیم از رنگ های آرامش بخش برای آشپزخانه استفاد ه کنید. مثل سبز که به منزل شما شور و سر زند گی را هد یه می د هد . مخصوصا ترکیب سبز و زرد که هر د و می توانند فضایی متفاوت از آشپزخانه بسازند .

اختصاص بودجه به یک قسمت و پرداختن به آن، باعث می‌شود کیفیت مواد نقاشی ساختمان مورد استفاده بالاتر رفته، بیش‌تر به چشم ‌آید. مثلا تغییر شومینه با کاشی جدید، رنگ کردن مجدد طاقچه آن، نصب مشعل تزیینی و قرار دادن یک اثر هنری جدید در بالای آن تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

تغییر کلی با خرید وسایل جدید مانند مبل، دکور، پرده و رنگ امکان‌پذیر است. بازسازی ساختمان اما اگر بودجه شما محدود است، با کمی خلاقیت می‌توانید به ظاهر جدید و مورد نظر خود بدون تحمل هزینه زیاد برسید.

ممکن است د وست د اشته باشید تنوع رنگی د ر اتاق تان بیشتر  بازسازی ساختمانباشد د ر این صورت باید به جزئیات توجه کنید مثلا اینکه چند تا کوسن رنگی را با گل های روی میز هماهنگ کنید یا آباژوری انتخاب کنید که تمام رنگ های جزئی اتاق د ر آن گنجاند ه شد ه باشد . د ر این صورت فضا از یکنواختی و یک رنگی د رمی آید . حتی یک فرش با رنگی متضاد می تواند کاملا اتاق را متحول کند ، به ترکیب رنگ هایی که د ر این اتاق استفاد ه شد ه است توجه کنید ، شاید خارج از اتاق بی ربط ترین رنگ ها باشد اما د ر این اتاق همان طور که می بینید ترکیبی بازسازی ساختمان خارق العاد ه ایجاد کرد ه اند .

رنگ بنفش از آن رنگ های خاصی است که معمولا د ر د کوراسیون بازسازی ساختمان د اخلی کمتر د ید ه می شود و بیشتر به شکل کم رنگ یا یاسی یا حتی نزد یک به آبی به کار می رود چون بنفش پررنگ می تواند فضا را د لگیر کند .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com