بازسازی ساختمان

نماد قدرت در رنگ نارنجی

رنگ نارنجی نماد قدرت است. اما اینجوری فکر نکنید که مجبورید همه کنیتکس دیوارها را با یک رنگ نارنجی ضخیم بازسازی ساختمان برای گرفتن تاثیر مورد نظرتان، رنگ آمیزی نمایید. این رنگ می تواند بعنوان یک هارمونی در کنار رنگهای دیگر همان تاثیر را روی شما بگذارد. شما همچنین می توانید از یک رنگ ملایم تر و یا خاکی تر مثل هلویی ، بهارنارنج ، کدو تنبل و یا رنگ غروب آفتاب استفاده کنید. برای جلوگیری از افراط سعی کنید که تنها یک دیوار را رنگ کنید ویا از کوسن و اشیا زینتی دیگر استفاده کنید .

انتخاب رنگ‌های روشن برای این فضا بسیار مناسب است چون ظاهر شاد و تازه‌ای به آشپزخانه تنگ و کوچک شما می‌دهد. در عین حال انتخاب این رنگ‌ها نشان می‌دهد شما خود را محدود به رنگ سفید یا کرم نکرده‌اید.
رنگ آشپزخانه را با بزرگ‌ترین وسایل آشپزخانه پتینه کاری هماهنگ کنید. مثلا در صورتی که رنگ وسایل شما نقره‌ایست، برای تک رنگ بودن از خاکستری و برای ایجاد تضاد از لیموئی روشن استفاده کنید.

یک نیمکت ظریف و کوچک را در گوشه ای از اتاق غذاخوری خانه خود قرار دهید ،این نیمکت امکان نقاشی ساختمان نشستن افراد بیشتری را فراهم می کند و شما می توانید از میهمانان بیشتری به راحتی پذیرایی کنید، در حالی که از فضای زیر آن می توانید برای قرار دادن عناصر متعددی استفاده کنید.
میز غذاخوری خود را به سمت پنجره بکشید و به آن بچسبانید. با این کار می توانید فضای بازسازی ساختمان  زمینی باز بیشتری داشته باشید و همچنین در مواقعی که تعداد میهمانان بیشتر بود آن را جلو کشیده و از آن سمت میز که به پنجره چسبانده بودید نیز برای نشستن استفاده کنید.
با نصب آینه ای بزرگ کمک کنید تا فضا وسیع تر و دلبازتر جلوه کند. اگر امکانش هست بهتر است آینه را درست مقابل پنجره نصب کنید.

برای رسید ن به آرامش د ر چنین فضاهایی از طیف های مختلف رنگ آبی، سبز و پتینه حتی بنفش استفاد ه کنید . اگر از این تکنیک استفاد ه می کنید باید بد انید هرچه رنگ انتخابی شما تیره تر باشد تاثیرش واضح تر خواهد بود . ترکیب سبز و آبی کاملا یک ترکیب آرامبخش است البته اضافه کرد ن سفید هم نمی گذارد اتاق بیش از اند ازه یکنواخت شود و د ر نهایت با اضافه کرد ن  مدیریت پیمان کمی رنگ زرد به فضای اتاق، سرمای رنگ ها تعد یل می شود .

حتی در میان افراد بی‌‌بضاعت هم افراد باذوقی هستند که به دنبال تغییر جو خانه هستند بازسازی ساختمان و برای تکمیل و تغییر وسایل خود از بازارهای دست دوم، بازیافتی یا حراج در گاراژ که در بسیاری کشورها مرسوم است، استفاده می‌کنند تا آن‌ها را نونوارتر ‌کنند.

معمولا بنفش را برای اتاق های نورگیر انتخاب می کنند چون بنفش خود ایجاد سایه می کند و کمی اتاق را تیره تر نشان می د هد . بنفش کم رنگ با رنگ های آبی، صورتی و سبز و سفید ترکیبی زیبا ایجاد می کند . البته رنگ های مختلفی را می شود با بازسازی ساختمان بنفش ترکیب کرد ، بستگی د ارد شما از چه بنفشی استفاد ه کنید . باد مجانی را می توانید با سبز، آبی، قرمز یا زرد هماهنگ کنید . بنفش کم رنگ هم گاهی د ر اتاق خواب استفاد ه می شود ، این رنگ د ر عین حال که اتاق تان را با نشاط نشان می د هد ، آرامش را هم با خود به ارمغان می آورد . رنگ یاسی هم بازسازی ساختمان با صورتی، خاکستری و آبی محشر می شود !

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com