بازسازی ساختمان

رنگ آبی تیره در فضای کاری

از رنگ های آبی تیره و یا بسیار روشن نباید در فضاهای کاری استفاده کرد رنگ نما ( مثل اتاق کار، دفاتر خانگی و یا آشپزخانه)، چون این کار واقعا می تواند فعالیت شما را سرکوب کند. درعوض، گزینه هایی چون فیروزه ای، آبی رنگ پریده ، آبی های متالیک یا آبی آسمانی بازسازی ساختمان مناسب هستند. از رنگهای هم خانواده در کنار هم استفاده کنید ،می توانید از آبی پررنگ در بالشتان استفاده کنید.
رنگ آبی رنگی با خاصیت قدرت و متمرکز کننده برای افراد بیش فعال و یا پریشان خاطر است که می توان در سرتاسر اتاق از آن (در شکل ملایم ترش) در سایه های مختلف و در ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کرد. اگر شما به رنگ های طبیعی تمایل دارید،می توانید رنگهای آبی پررنگ استفاده کرده و یا یکی از رنگ های محرک هوش را بکار ببرید.

اگر وسایل آشپزخانه کوچک شما قدیمی است و می‌خواهید کم‌تر به چشم آیند، از رنگ‌های جدید استفاده کنید. رنگ‌های خاکستری و بنفش رنگ‌های مد روز هستند که جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهند البته در این انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه، کابینت‌ها و رنگ اصلی خانه را نیز در نظر بگیرید. از رنگ‌های جدیدی استفاده کنید که جلوه‌ای تازه و خاص به آشپزخانه قدیمی و کوچک شما بدهند.

در اتاق نشیمن کوچک خود کاناپه ای بدون تکیه گاه را درست در مرکز توجه در چیدمان مبلمان  بازسازی ساختمانقرار دهید. این عنصر در عین حال که فضایی راحت برای نشستن بوجود می آورد دید را نیز مسدود نمی کند و سبب گرفتگی فضا نمی شود.
از قرار دادن میز پذیرایی در دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک جدا خودداری کنید. اگر به سطحی برای قرار دادن لیوان نوشیدنی و ظرف میوه نیاز دارید توصیه می کنیم از یک چهارپایه کوچک به جای میز پذیرایی استفاده کنید.
یک پرده پارچه ای ساده و زیبا یا یک قطعه هنری بزرگ را در مقابل قفسه کتابخانه قرار دهید تا نقاشی ساختمان کاملا آن را بپوشاند. این کار کمک می کند تا نمای کتاب های متعدد جلوه دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک شما را به هم ریخته و شلوغ جلوه ندهد.

اغلب روانپزشکان برای د رمان بیمارانی که زند گی پراسترس و پرتنشی د ارند استفاد ه هر چه بیشتر از رنگ آبی را توصیه می کنند زیرا رنگ آبی تنش و نگرانی را از بین می برد و باعث فروکش کرد ن اضطراب می شود . آبی افراد را د عوت به صحبت بازسازی ساختمان و گفت وگو می کند د ر حالی که همزمان به فضا آرامش می بخشد و محیطی صلح آمیز را می آفریند .

در سایر اتاق‌ها، زیرزمین و انباری به دنبال وسایلی باشید که می‌توانید از آن‌ها مجددا استفاده کنید. یک لایه رنگ و لکه‌گیری به شما امکان می‌دهد ظاهری جدید به اشیاء قدیمی بدهید. به عنوان مثال، دوباره رنگ کردن یک قاب‌عکس قدیمی و تغییر عکس بازسازی ساختمان یا پرینت داخل آن می‌تواند آن را تبدیل به یک اثر هنری زیبا برای یک دیوار خالی کند.

اگر می خواهید کاملا منزلتان را به شیوه ای مد رن بچینید توصیه می کنیم حتما رنگ سفید را هم د ر پالت رنگی د کوراسیون تان لحاظ کنید ، چون سفید خنثی است و می تواند به همراه بنفش یک حس فریبند ه قابل لمس را برایتان به وجود بیاورد  بازسازی ساختمان . د ر ترکیب رنگ ها با بنفش می توانید از رنگ های خنثی هم استفاد ه کنید

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com