بازسازی ساختمان

فوق العاده تزئینی: طرحهای متنوع در رنگ های مختلف،بافت بازسازی ساختمان ویژه رنگ،مات یا کم جلا بودن نقاشی ساختمان ایران رنگ زمینه (مشکلاتی از قبیل موج  و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می کند)به دلیل قطر کم رنگ قابل اجرا بر روی گچبریها یا سطوحی که بر روی انها کار هنری انجام شده است،می باشد.
,نقاشی ساختمان در شهریار
ضخامت کم:
بافت زمینه+دانه های رنگی بر روی فیلم کمتراز یک میلی متر
قابلیت ترمیم:
در هر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور
به سطح زیرین قابلیت تنفس می دهد:
به خاطر پوشش لایه بر لایه به سطح زیرین کمک می کند تا ذرات میکروسکوپی پتینه بخار آب سطح کار ازآن خارج شده و باعث پوسته شدن و زرد شدن و یا شوره زدن رنگ نگردد.
قابل اجرا بر روی تمام سطوح:
بر روی تمام سطوح به سادگی قابل اجرا می باشد(گچ،سیمان،بتون،آهن،چوب،رنگ پلاستیک ،رنگ روغن ،کنیتکس و…)
سرعت بالا در اجرا:
به علت وجود تکنولوژی بالا در ساخت دستگاه های اجرایی این رنگ،سرعت قابل توجهی در اجرای رنگ بر روی سطوح به وجود امده است که تا روزی ۱۵۰متر مربع بر روی سطوح اماده قابل اجرامی باشد و امکان پوشش دهی بر روی سطوحی نقاشی ساختمان ایران که دور از دسترس می باشد ایجاد شده است مثل:لوله ها و رادیاتورها و…
چسبندگی بالا:
قدرت چسبندگی بسیار بالایی بر روی سطح زیر کار دارد
قابل شستشو:
مقاومت عالی در برابر رطوبت و سایش(۱۰۰۰ سیکل شستشو)
آنتی گرافیتی
مقاومت عالی دربرابر رنگ بری اشعه ماورای بنفش (۱۰۰۰ساعت )امکان جابجایی وسایل نصب شده بدون تغییر رنگ محسوس با سطوح مجاور.
ضربه پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح با قالبها:
به علت کشش سطحی بالا ،این رنگ تا حد زیادی در مقابل تغییر حجم سطح زیرین مقاومت کرده  وبه علت نرم بودن  درمقابل ترک خوردگی مقاومت می کند.
آنتی استاتیک:
ذرات معلق هوا ودودها را به خود جذب نمی کند و مخصوصا برای محیط هایی که نقاشی ساختمان ایران پر ترافیک ویا پر رفت وآمد هستند بسیار مناسب می باشد(مناطق مرکزی ، راه پله ها و….)
آنتی با کتریال:
به علت مواد تشکیل دهنده این رنگ زمینه مناسب برای رشد باکتری میکروبها، قارچها  کپک ها ،جلبک ها،خزه ها وغیره  فراهم  نمی باشد واین رنگ را می توان هایجنیک نیز نامید وبسیار مناسب  برای بیمارستانها ،درمانگاهها ومراکز پزشکی می باشد.
کم بو یا بی بو:
پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بویی در محیط باقی نمی ماند (از هیچ نوع حلال تینری و یا افزودنی های شیمیایی بو دار در این رنگ استفاده نمی شود)
در مدت کوتاهی خشک می شود:
برروی سطوح گچی و سیمانی  کمتر از ۱ ساعت وپس از گذشت ۳ روز کاملا خشک میشود و از ان پس قابل شستشو می باشد.

 

همانطور که از اسم نقاشی ساختمان پیداست، ما در هنگام نقاشی ساختمان ساختمان خود را در اصل نقاشی می‌کنیم تا به حال کدام نقاشی را دیده‌اید که هنگام کشیدن نقاشی فقط از یک رنگ استفاده کند مگر امکان دارد که فقط با یک رنگ یک صورت و با یک منظره کشید ؟
قبول دارم که نقاشی ساختمان با نقاشی چهره و منظره متفاوت است ولی چرا ما همیشه باید در نقاشی ساختمان از یک رنگ استفاده کنیم ؟ ببخشید اشتباه کاملاً‌ بزرگی کردم از 2 رنگ رنگ سقف همیشه در نقاشی ساختمان باید سفید باشد این هم یکی دیگر از اشتباهات فاحش در نقاشی ساختمان است که باید رنگ سقف هنگام نقاشی ساختمان سفید استفاده شود و گرنه؟؟
آیا با تا به حال جرأت کرده‌اید هنگام نقاشی ساختمان از دو یا چند رنگ استفاده کنید ؟
آیا به این فکر افتاده‌ایم که چرا مثلاً نباید رنگ هر اتاق خواب هنگام نقاشی ساختمان با اتاق دیگر فرق کند ؟
آیا به فکر افتاده‌ایم که چرا حتی نباید هنگام نقاشی ساختمان از 2 رنگ در یک اتاق خواب استفاده شود ؟
آیا تا به حال جهت استفاده از چند رنگ در نقاشی ساختمان فکر نکرده‌ایم یا اینکه به این فکر بوده‌اید که در نقاشی ساختمان از چند رنگ متفاوت استفاده کنید ولی ترسیده‌اید که دیگران شاید خوششان نیاید و یا ساختمان شما خیلی متفاوت نقاشی ساختمان ایران با سایر ساختمان ها که هنگام نقاشی ساختمان از رنگ استخوانی استفاده کرده‌اند بشود ؟
آیا تا به حال ساختمان دوستان و آشنایان خود را دیده‌اید، که هنگام نقاشی ساختمان از چند رنگ استفاده کرده‌اند ؟
آیا این ساختمان‌ها خیلی در نظر شما بد جلوه کرده‌اند ؟
چرا ما نباید هنگام اجرای نقاشی ساختمان خود چند رنگ به کار ببریم ؟
نقاشی ساختمان شاید مهمترین قسمت از دکوراسیون منزل شما باشد فقط مبل و میز و ظروف و آئینه شمعدان دکوراسیون منزل ما را تشکیل نمی‌دهند، شاید حتماً باید آنها را هم تک رنگ بخریم ؟
آیا اگرهمه وسایل منزل یک رنگ باشند دکوراسیون شما زیبا خواهد شد ؟ پس اگر هنگام نقاشی ساختمان شما از چند رنگ استفاده کنید شاهد منزل و ساختمان بسیار زیباتری خواهید بود.

نقاشی ساختمان

نکته ۲) در صورتی که نمونه رنگی را ساخته و در انتخاب آن اطمینان دارید، برای درست کردن مقدار زیادی از آن لازم است همان فرمول ترکیب رنگی را استفاده کرده و جهت امتحان قطره ای از رنگ نمونه را در داخل قوطی رنگ ساخته شده بچکانید. با این کار به راحتی می توانید رنگ نمونه انتخابی و رنگ ساخته شده را با هم مقایسه کنید.
نکته ۳) این روزها کارخانجات ساخت رنگ دست به تولید طیف وسیعی از رنگ های گوناگون زده اند پتینه کاری که به این ترتیب سلیقه همه افراد به راحتی قابل تامین است.
۵) انتخاب ابزار رنگ آمیزی: برای رنگ آمیزی سطوح داخلی ساختمان و لوازم گوناگون سه نوع ابزار رایج وجود دارد
الف) قلم مو
ب) غلتک
ج) پیستوله
که باتوجه به شرایط سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی باید از یک و یا ترکیبی از چند تای آنها استفاده کرد.
۶) مرحله رنگ آمیزی: پس از انتخاب نوع رنگ و ابزار، برای رنگ آمیزی اقدام کنید ولی پیش از آن ابتدا رنگ ها را صاف کنید. به این ترتیب رنگی صاف و بدون ناخالصی حاصل می شود. این کار در مورد استفاده از رنگ های باقی مانده از پروژه های قبلی نقاشی ساختمان الزامی است زیرا رنگ به مرور زمان و در مجاورت با هوا رویه بسته و در نتیجه ناخالصی هایی در آن به وجود می آید.

اگر درباره فوت و فن‌ نقاشی خانه اطلاعات داشته باشید، می‌توانید کلی در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید. یانا بیتل، یک طراح داخلی مبتکر استرالیایی است که به جز ایده‌پردازی برای شرکت‌های مطرح طراحی با ژورنال‌های طراحی داخلی هم همکاری دارد. او که رنگ نما می‌گوید، همیشه عاشق رنگ‌ها و نقاشی بوده، ایده‌های تازه‌ای برای نقاشی کردن ساختمان در ذهن دارد. اگر می‌خواهید با ریزه‌کاری‌های نقاشی ساختمان آشنا شوید، این گزارش برای شماست.نقاشی همیشه در قلب من جایگاه خاص خودش را داشته است. زمانی که ٩ ساله بودم، پدر و مادرم یک کار محشر کردند. آنها گفتند که من و برادرم می‌توانیم شکل و شمایل اتاق‌مان را خودمان عوض کنیم. برای من که پسربچه خلاقی بودم و تقریبا با هر چیز کوچکی به هیجان می‌آمدم، چنین حرفی مثل غوطه‌ور شدن در دنیایی از رویا می‌ماند. آن روزها را خیلی خوب یادم مانده است. یادم می‌آید که رفتیم به یک مغازه رنگ‌فروشی که رنگ جدید اتاق‌مان را انتخاب کنیم. انگار دست خودم نبود. دور مغازه چرخ می‌زدم و رنگ‌ها را با هم قاطی می‌کردم. یک ذره هم حس پشیمانی یا خجالت نداشتم؛ ‌تازه خیلی هم فکر می‌کردم کارم درست است. راستش آن یک‌بار را با هم رفتیم رنگ‌فروشی و اتفاقا دست پر هم به خانه بازگشتیم اما یادم نمی‌آید که دفعه بعدی هم در کار بوده باشد! دردسرتان ندهم. بعد از کلی تفریح در مغازه رنگ‌فروشی با چند قوطی پر از رنگ‌های زرد آفتابگردانی، سبز لیمویی و فیروزه‌ای زدیم بیرون. بگذریم. آن خدمات پتینه روزها گذشت. حالا فکر کنید می‌خواهید اتاق خودتان را رنگ کنید. از کجا باید شروع کرد و به کجا باید رسید؟ من به عنوان کسی که از 9 سالگی در این‌جور کارها تجربه داشته، می‌توانم راهنمایی‌های خوبی به شما ارائه دهم.
قبل از اینکه به هر کاری برای ایجاد تغییرات در خانه دست بزنید یا طرحی نو بکشید- حالا چه درباره مورد کوچکی مثل تزئینات یک دیوار باشد یا به بزرگی تغییر دکوراسیون تمام خانه، فرق نمی‌کند- همیشه بخشی از وقت‌تان را صرف کندوکاو و تحقیق کنید. از خودتان بپرسید دقیقا دنبال چه هستید و چه از جان اتاق‌تان می‌خواهید. مردمی که سراغ من می‌آیند تا برای‌شان طراحی کنم، همیشه نقاشی ساختمان با دنیای سوالات ریز و درشت من روبه‌رو می‌شوند. من آن‌قدر سوال می‌پرسم تا بتوانم خواسته مشتری را از مغزش بیرون بکشم. می‌خواهم بفهمم مشتری چه می‌خواهد. شما هم چنین کاری را با خودتان انجام دهید. بنشینید و از خودتان بپرسید، قرار است خانه‌ام چه شکلی شود؟ دقیقا جوری با خودتان حرف بزنید که انگار دارید برای کسی درباره رنگ‌آمیزی یک خانه رویایی صحبت می‌کنید. بگذارید مغزتان رویاهایش را بیرون بکشد و روی کاغذ بریزد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com