بازسازی ساختمان

سیاری می اندیشند که رنگ نما تنها عامل تفاوت در اشیاست و به کمک آن خدمات نقاشی ساختمان اشیا راحت تر و بهتر شناخته می شوند. عده ای نیز معتقدند که رنگ برای تزئین منزل, اشیا, لباس و … است. اما از دیدگاه روانشناسی, رنگ ها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان دارند, یعنی, بخش پتینه مهمی از زندگی ما را تشکیل می دهند و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند. با استفاده از رنگ کردن می توان در همه افراد و در هر سنی تاثیر مثبت یا منفی گذاشت. این تاثیر در کودکان, نوجوانان و جوانان بیشتر از هرکس دیگری نمود پیدا می کند. انتخاب رنگ مناسب در بعضی از مکان ها بسیار مهم است. این مساله زمانی اهمیت بیشتری می یابد که فرد دائماً با مکان مورد نظر در تماس باشد یا برای مدتی طولانی مجبور باشد در آن مکان اقامت گزیند. «مدرسه» یکی بازسازی ساختمان  از همین مکان هاست. دانش آموزان, زنده ترین, مفیدترین و فعال ترین ساعات خود را در روز, در مدرسه سپری می کنند و بی شک حق دارند که بخواهند در مکانی دلچسب, آرام و زیبا به درس و تحصیل بپردازند. از این رو دقت در انتخاب رنگ کلاس ها, راهروها, بوفه, نمازخانه, دفتر مدرسه و … بسیار مهم و قابل تامل است.
تاثیر رنگ ها در برقراری ارتباط
به عقیده روانشناسان, رنگ اشیا, فضا و لباس افراد تاثیر مستقیمی در برقراری ارتباط شخص با آنها دارد. بارها کوشیده ایم با فرد, فضا, مکان و یا حتی غذایی ارتباط بر قرار کنیم, اما نتوانسته ایم. این دقیقاً ناشی از تاثیر رنگ آنها بر روان ماست. از این رو, دانش آموز تا زمانی که نتواند خود را با فضای کلاس, اشیای داخل آن, میز و نیمکت, لباس معلم, و مانند آنها تطبیق دهد, نمی تواند از حضور در کلاس لذت ببرد و در فضای آن احساس آرامش کند. معمولاً کلاس های درس, راهروها, دفتر مدرسه, درها و جاهای دیگر مدرسه, با رنگ هایی ایستا و مرده, چون سفید و خاکستری رنگ می شوند. اخیراً ورود «وایت بورد» سفید به کلاس ها نیز بر تاثیر این فضای مرده و ایستا افزوده است. میز فلزی آموزگار و دیوارهای خالی از تصاویر شاد نیز عوامل دیگری خدمات نقاشی ساختمان در تشدید این تاثیر نقاشی ساختمان نامطلوب هستند. مجموع این عوامل سبب می شود در دانش آموزان کلاس, بی حوصلگی, یکنواختی, بی تحرکی و بی میلی بروز کند. این نکات اگرچه ممکن است به وضوح دیده نشوند, اما بی شک بر لایه های پنهان ذهن دانش آموز تاثیر می گذارند و باعث می شوند دانش آموز نتواند با مدرسه ارتباط برقرار کند.

بازسازی ساختمان تهران

قبل از عهده دار شدن پروژع مطب یک دکتر ، لازم است درک صحیح و شفافی از نوع خدمات پزشکی که در این مطب انجام می شود بدست آورید . بطور ایده آل دکور باید بازتاب اصل مراجعه کنندگان باشد.برای مثال مطب پزشک اطفال می تواند شامل اسباب بازی ، وسایل متحرک جذاب ، میز بازی، دیوار نقاشی رنگی، برنامه های تلویزیونی و کارتون و چیزهای دیگر که باعث سرگرمی کودکان می گردد.کسی که چنین مطبی را طراحی می کند باید کاملا توجیه شده باشد یک محل خصوصی را برای مادران نوزاد دار در نظر بگیرد.
2- یک ایده جالب برای دکور مطب یا اتاق انتظار انتخاب  آثار هنری است خدمات نقاشی ساختمان که علایق ، تفریحات و دید دکتر اصلی  را منعکس می کند. این ارتباطات شخصی می تواند باعث ایجاد یک زنگ آهنگ بسیار زیبا و عالی برای این وتحد پزشکی شود. یا بطور مثال اگر پزشک در مسابقات قایقرانی شرکت می کند می توانید دیوار ها را عکس هایی از قابق او یا مدل های مختلف قایق و کشتی تزئین کنید.و یا اگر دکتر به پرورش گیاهان علاقمند است می توانید از عکسهای گلدار استفاده کنید و مطب را با همه گلهای زنده ارکیده بیارایید. اگر دکتر ار فیلمهای کلاسیک لذت می برد می توانید دیوارها را با پوستر آن بازسازی ساختمان  فیلمها تزیین کنید .این نکات  زندگی شخصی می تواند منجر به مکالمات کوتاه گردد . یک دکور خاص ، تک و شخصی می تواند به بیمار برای ارتباط با پزشک در سطحی عمیق تر کمک کند.
3- تزیین کردن مطب به وسیله مدارک قاب شده ، گواهی نامه ودستاوردهای پزشکی یک روش بسیار قوی برای بدست آوردن اعتماد و احترام بیماران توسط پزشک می باشد. یک روش دیگر برای ایجاد ارتباط و رابطه شخصی  با بیماران گذاشتن یک تابلوی اعلانات شامل عکسهای خانوادگی، عکس تعطیلات مسافرتی ، پیام های تشکر ، …از طرف بیماران می باشد.
4-رنگها و اسباب: وسایلی را نظر رنگ بندی و طرح انتخاب کنید که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی گردند.شاید دلتان بخواهد در آینده دلایل ارتباط رنگ و حس را جستجو کنید . برای مثال ثابت کرده اند که  آبی روشن اگر بعنوان رنگ پایه اتاق رنگ نما  انتخاب گردد می تواند تاثیر آرام بخشی داشته باشد .چرا که باعث کاهش فشار خون، جریان قلب و تنفس می گردد. در سویی دیگر آبی تیره تاثیرات بالعکس دارد.مشخص شده است  آبی تیره باعث بازگردانی ناراحتی ها و احساسات غمگین می گردد.

 

نقاش‌های ساختمانی همچون هزاران شغل دیگر در دنیا می‌توانند فرق‌های قابل توجهی با هم داشته باشند. اگر از عامل مهم مهارت فاکتور بگیریم، چند نکته ریز دیگر می‌تواند یک نقاش ساختمانی را به عنوان یک چهره ممتاز در کارش نشان دهد! همیشه ابتکار به پتینه خرج دهید. شاید مشتری به شما طرح و رنگ ظاهر را برای دیوارهای مختلف ارائه کند. در اینجا خوب است شما خدمات نقاشی ساختمان هم پیشنهاداتی داشته باشید و براساس تجربه خود ترکیب‌های مختلف رنگ را بازگو کنید، چه‌ بسا به شدت مورد توجه مشتری قرار گیرد. مشکل بسیاری از نقاش‌های ساختمانی همچون سایر مشاغل این است که قول‌هایی برای پایان کار می‌دهند که معمولاً با چند روز یا هفته تاخیر همراه می‌شود اگر می‌خواهید همه شما را به دوستان و همکاران خود توصیه کنند یک یا دو روز پس از زمان پایان قطعی کار، زمان پایان را به مشتری قول دهید. خوب است همیشه احتمال پیشامدهای غیرمنتظره را بدهید! از تکنیک‌های جدید نقاشی استفاده کنید. مثلاً چه لزومی دارد دیوارهای اتاق خواب همه به یک رنگ باشند. استفاده از رنگ‌های تیره و روشن از یک طیف رنگی برای یک اتاق ایده جالبی است.
یکی از مهمترین ویژگی های یک نقاش ساختمان حرفه ای , مهارت شناسایی رنگ ها و ترکیب رنگ هاست…. البته امروزه با توجه به کامپیوتری شدن رنگ ها شاید این خصوصیت به نظر زیاد مهم نباشد اما با توجه به اینکه رنگ ها دارای تیرگی و روشنی در خشک شدن هستند و همچنین معیار انتخاب رنگ توسط ساختمان مشتری که بیشتر بر اساس تصورهای ذهنی خود است نه تجربه و حس تصور کلی از فضای پس از رنگ آمیزی خانه . در توضیح این مطلب باید بگویم شاید هیج انتخاب مشتری برای رنگ امیزی طبق اون خواسته نهایی که در تصور خویش دارد محقق نشود جون انداره فضا و مقدار نور در محیط در انتحاب رنگ نقاشی ساختمان برای خانه در نظر گرفته نمی شود. در واقع بهترین نقاش کسی است که این نکات را در ضمن برخورداری از اخلاق خوب به مشتری گوشزد کند.
البته امروزه هر جقدر اطلاعات علمی بازسازی ساختمان نقاشان بیشتر باشد بهتر راهگشا خواهند بود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com