بازسازی ساختمان

ایران در آیینه نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان به همان میزان که رنگ قرمز محرک و شادی بازسازی ساختمان بخش است, رنگ آبی ایجاد آرامش می کند و احساسی آمیخته با صلابت و شکوه در بیننده به وجود می آورد, رنگ صورتی مهربانی و عطوفت ایجاد می کند, رنگ خاکستری احساس مردگی و سکون را القا می کند و رنگ سفید نوعی سردی, غم و کسالت را- با وجودی که آن را مظهر پاکی می دانند- به ذهن و احساس متبادر می سازد. بنابراین رنگ دیوارها, میز و نیمکت ها, پرده ها, تابلوها و پوسترهای روی دیوار کلاس همگی بر ذهن, احساس و رفتار دانش آموزان تاثیر می گذارد. از این رو, اگر در رنگ آمیزی کلاس ها از رنگ هایی چون آبی روشن, سبز ملایم, زرد بسیار ملایم و صورتی یا به عبارتی دیگر رنگ های زنده و آرامش بخش استفاده شود, بی شک تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت. اقداماتی از قبیل: تعویض میز فلزی معلم با میز چوبی, استفاده از پوسترهای رنگی و تعویض نیمکت های دانش آموزان, همگی راه های بسیار مناسبی ساختمان برای کاهش حالت های افسردگی, اضطراب, دلزدگی و نظایر آنها در دانش آموزان هستند.
رنگ به عنوان سمبل
رنگ ها هریک سمبل حالت, مشخصه یا وضعیتی خاص هستند و بعضی از آنها در فرهنگ های گوناگون معنی خاصی دارند. بنابراین می توان با آگاهی از «جایگاه رنگ ها» و یا به عبارت دیگر شخصیت رنگ ها, در هر مکانی از رنگ مناسب آن مکان استفاده کرد. برای مثال, در فرهنگ ما رنگ سبز, سمبل «تقدس» است. از این رو تاثیر تحریک کننده برای انجام مراسم مذهبی و عبادت ها دارد. اگر نمازخانه مدرسه با رنگ سبز (نه الزاماً سبز تند) رنگ آمیزی و تزئین شود, عامل مهمی در جلب بیشتر دانش آموزان به سوی عبادت خواهد بود. رنگ بنفش سمبل قحطی و خشکسالی است. به همین خاطر نباید در رنگ آمیزی بوفه مدرسه و یا وسایل آن از این رنگ استفاده کرد. در این مکان رنگ های زرد و نارنجی که تحریک کننده اشتها هستند, مناسب است. رنگ نقاشی  خاکستری نوعی اضطراب, افسردگی و ترس نهفته به همراه دارد, بنابراین نباید «دفتر مدرسه» را رنگ خاکستری زد یا از وسایلی به این رنگ در تزئین آن استفاده کرد؛ زیرا برای دانش آموزان, دفتر مدرسه خود به قدر کافی مکانی پر اضطرای است.

رنگ های شاد همواره رنگ هایی دوست داشتنی هستند. این رنگ ها به نحوی اغراق آمیز جاذب نگاه و توجه بیننده هستند و هرگز از نظر بیننده دور نمی مانند. رنگ های شاد که انرژی و هیجان در فضا می پراکنند و برای افرادی که دوست دارند هر روز صبح در فضایی پر انرژی و سرزنده چشم بگشایند و روزشان را با هیجان و سرزندگی آغاز کنند ایده آل هستند.
از آنجا که اغلب ما بیشتردر نقاشی ساختمان  با رنگ های خاموش و خنثی در محیط زندگی بازسازی ساختمان  مأنوس هستیم به کارگیری این رنگ ها نیازمند جسارت است. اما چنانچه این رنگ ها را در ترکیبی مناسب به کار گیرید این جسارت بی پاداش نخواهد ماند و نتیجه فضایی درخشان، زیبا و فوق العاده جذاب خواهد بود. پیش از انتخاب چنین پالت رنگی برای فضای منزلتان به سلیقه خود نیز توجه نقاشی ساختمان کنید زیرا برای بسیاری از پتینه مردم زندگی در چنین فضاهای رنگینی برای مدت طولانی ممکن است آزار دهنده باشد.

بازسازی ساختمان

رنگ های شاد همواره رنگ هایی دوست داشتنی هستند. این رنگ ها به نحوی اغراق آمیز جاذب نگاه و توجه بیننده هستند و هرگز از نظر بیننده دور نمی مانند. رنگ های شاد که انرژی و هیجان در فضا می پراکنند و برای افرادی که دوست دارند هر روز صبح در فضایی پر انرژی و سرزنده چشم بگشایند و روزشان را با هیجان و سرزندگی آغاز کنند ایده آل هستند.
از آنجا که اغلب ما بیشتردر نقاشی ساختمان  با رنگ های خاموش و خنثی در محیط زندگی مأنوس هستیم به کارگیری این رنگ ها نیازمند جسارت است. اما چنانچه این رنگ ها را در ترکیبی مناسب به کار گیرید این جسارت بی پاداش نخواهد ماند و نتیجه فضایی رنگ نما  درخشان، زیبا و فوق العاده جذاب خواهد بود. پیش از انتخاب چنین پالت رنگی برای فضای منزلتان به سلیقه خود نیز توجه کنید زیرا برای بسیاری از مردم زندگی در چنین فضاهای رنگینی برای مدت طولانی ممکن است آزار دهنده باشد.

در واقع یک کار بی عیب زمانی حادث میشود که کار از ابتدا بدون عیب و ایراد انجام شود. اگر کنافها در یک سطح نباشند شما شاهد شکم و موجهای زیادی در پایان خوهید بود و جون این شکم ها در مرحله رنگ امیزی کامل بجشم می ایند و در مراحل نصب نصابها زیاد عیان نیستند مهندسان ناظران هم زحمت تراز زدن و تحویل گرفتن کار را به خود نمی دهند (بالا رفتن به ارتفاع) در مراحل بعدی هم هرجقدر بازسازی ساختمان کار شود باز هم کار شیک حاصل نمی شود.
نقاشی کناف
و حال اگر نصاب هم خوب این شیارها را به هم نزدیگ کند و کارش نقاشی ساختمان بدون شکم باشد باید کسی که بتونه درزگیری می کشد با مهارت کامل این شیارها را اصولی پر کند تا سظح کار شیک حاصل شود .(این مرحله اگر توسط نقاشی که خود مرحله رنگ آمیزی را انجام شود بهتر است زیرا که جون می داند که باید خودش رنگ آمیزی کند پس نهایت تلاش خود را برای بهتر انجام شدن کار می کند . البته در بیشتر جاها بنا به دلایل مختلف این امر صورت نمی گیرد. در واقع کننده زیرکاربا  کننده رنگ با هم یکی نیستند . در کل اگر سطج کار یکدست و بدون ایراد باشد رنگ آمیزی آن و کار نهایی هم بدون ایراد نقاشی ساختمان دیده خوهد شد. اگر سوالی هم در رابطه با رنگ آمیزی و زیر کار کناف دارید می توانید بپرسید.

شما اگر مهمان یک عروسی باشید معمولا در نیم ساعت اول با توجه به گستردگی سالن بیشتر به سقف ها و  دیوار و رنگ آمیزی و چیدمان توجه خواهید کرد و دیدن تیکه ای سیاه در سقف با کثیفی در سقفها برایتان ناخوشایند خواهد بود. رنگ سفید مخصوص سقف برای رنگ آمیزی سقف در همه محیطهای ایده آل ترین رنگ محسوب می شود و این سفیدی برای تالارهای عروسی هم زمینه ساز نمایش دل انگیز نورهای رنگی در شب پتینه  عروسی و نامزدی است . رنگ های دیوار و ستونها هم برای شیک تر دیده شدن فضا معمولا با رنگ میز و صندلی هارمونی پیدا می کند و اصطلاحا ست می شود . البته همه اینها به سلیقه صاجب تالار و خلاقیت نقاش ساختمان بستگی دارد . البته با توجه به پیشرفت های رنگی در نقاشی ساختمان برای ستونها از افکتهای رنگی هنری مثل پتینه کاری هنری نیز می شود استفاده کرد . کاغذ دیواری ها هم از دیر باز و قدیم در صنعت ساختمان و تالار و هتل استفاده می شده امروزه هم با توجه به فراوانی آن استفاده می شود. البته کاغذ دیواری بیشتر در هتلها مقرون به صرفه تر است تا در یک تالار پذیرایی که بیشتر فضایش میز و صندلیس تا دیوار … و سالندارهایی که دایما برای تمیزی و شیک بودن سالن سال به سال به رنگ آمیزی فکر می کنند رنگ برایشان اولویتدار است و کم هزینه تر رنگ نما بر عکس هتلها که شاید ۲۰ سال یکبار به فکر تغییر باشند . امیدوارم مطالب بالا مفید و سودمند واقع شده باشد. شما هم اگر نظری نقاشی ساختمان دارید ما را در بهتر شدن این مقاله می توانید کمک کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com