بازسازی ساختمان

نقاشی و نقاشی ساختمان

در فیزیک مدرن رنگها فقط بخش کوچکی نقاشی ساختمان از طیف امواج الکترومغناطیسی را تشکیل می دهند این طول موج بر اساس واحدی به نام انگستروم محاسبه می شود و هر انگستروم برابر با یک ده میلیونیم میلیمتر است امواج الکترومغناطیسی از اشعه کیهانی ( با کوتاهترین طول موج ) شروع و به امواج رادیویی ( با بلند ترین طول موج ) ختم می شوند کمترین طول موج 001/0 انگستروم متعلق به اشعهکیهانی و بیشترین آن 000/100 انگستروم متعلق به امواج رادیویی است این مجموعه از پرتو های مختلفی چون اشعهکیهانی ، اشعه گاما ، اشعه ایکس ، ماوراء بنفش ، نور مادون قرمز ، امواج صوتی و امواج رادیویی تشکیل می شود که رنگها ( نور ) تنها بین طول موج 4000 تا 7000 انگستروم را شامل می شوند و این طیفی است بین ماوراء بنفش و مادون قرمز ، رنگها به ترتیب  بنفش از4000 تا 4500 ، آبی از 4500 تا 5000 ، سبز از 5000 تا 5700 ، زرد از 5700 تا 5900 ، نارنجی از 5900 تا 6100 و قرمز از 6100 تا 7000 انگستروم تشکیل شده اند . رنگهای ثانوی که از ترکیب این رنگها به وجود می آیند طول موجی ما بین این ارقام را دارند. نور خورشید مجموعه این رنگها ( به اضافه نیلی که بین بنفش و آبی قرار دارد ) است پتینه که با هم رنگ سفید را می سازند . اگر هیچیک از این رنگها نبود ( نور نبود ) همان است که ما به آن « رنگ سیاه» می گوییم .

345435
رنگهای گرم و سرد
شاید برای بعضی عجیب به نظر آید که انسان با دیدن رنگها درجه حرارتی را تشخیص دهد اما تجربه نشان داده که در یک اتاق آبی  یا سبز احساس سرما به آدمی دست می دهد ، هر چند که اندک باشد ولی در یک اتاق قرمز یا نارنجی حس گرما القاء می شود .
این احساس ها بستگی کامل به عوامل ذهنی و درونی دارد . از این رو   بازسازی ساختمان می توان برای تسکین برخی از بیماریها از آن سود جست . برای مثال رنگ بنفش می تواند یک آرام کننده عمومی و کاهش دهنده فعالیتهای قلبی و لنفاوی باشد و یا قرمز ضد کم خونی و محرک حواس به حساب می آید ولی رنگ آ‎بی آرام کننده تحریکات و محرک نیروی حیاتی است بر این اساس آزمایشهای جالبی بر روی حیوانات صورت گرفته است برای نمونه اسبهایی را پس از انجام مسابقه در دو اصطبل جداگانه که با رنگهای آبی و قرمز رنگ آمیزی شده بود قرار دادند نتیجه این بود که که در اصطبل آبی اسبها     زود تر آرام شدند .
تاثیرات روان شناختی رنگها
هر رنگ بر حسب سردی و گرمی خود تاثیر خاصی بر انسان
می گذارد به طوری که با دیدن هر رنگ عکس العملهای الکترومغناطیسی نقاشی ساختمان و شیمیایی در مغز و چشم و اعصاب به وجود می آید که باعث فعل و انفعالاتی در قلمرو و روان آدمی می شود چنین واکنشهایی که بعد از مشاهده رنگها به وقوع می پیوندند دلالت بر تاثیر ذهنی و روانی رنگها دارد و می تواند به طریق مختلف مورد استفاده قرار گیرد برای مثال رنگ آبی به فرد کمک می کند تا مسائل درونی خویش را بازگو شود و از لحاظ روحی به آرامش برسد ولی رنگ قرمز ممکن است باعث توجه مفرط به خویش بشود تا حدی که فرد خود را بسیار سرسخت و خود محور نشان بدهد اما باید دانست که اثرات رنگها و دریافتهای ذهنی و گنجایش مغزی افراد متفاوت بوده و انسانی یافت نمی شود که دارای خلق و خوی کاملاً یکسان با دیگری باشد الگوهای نقاشی ساختمان رفتاری ارتباط مستقیم با رنگهای خاصی چون قرمز ، سبز ، زرد ، آبی  و بنفش دارند و همین امر بنیان علمی به نام روانشناسی رنگهاست علمی که قادر است تا عمق عواطف آدمی راه یابد و از پیچیدگی های روح خبر بدهد هدف روانشناسی رنگ درک خصوصیات معنوی و عاطفی رنگهاست و نه چیز دیگر چهار رنگ اصلی آبی ، قرمز ، سبز و زرد که نشانگر نیازهای روانی می باشد از اهمیت خاصی در روانشناسی برخوردارند که در اینجا به ویژگیهای روانی و شخصیتی هر یک از این رنگها اشاره ای خواهد شد رنگ آبی نشانه ایثار و عمق زیاد احساسات است رنگ قرمز نمودی از غرایز تند و نیرومند و نیروی اراده قوی و پشتکار است رنگ سبز نشانگر آرامش و انعطاف پذیری اراده است ؛ و سرانجام رنگ زرد از قوت فکری و نیز از خوشرویی و خلوص نیت فرد حکایت می کند .
رنگهای درمانگر
با توجه به اینکه رنگها تاثیر مستقیم روی سلسله اعصاب دارند یعنی با تغییر حالات روحی افراد پذیرای رنگهای مختلفی می شوند اکنون فرضیه ای مطرح شد که بنا بر آن با تغییر رنگها می توان به بهبود فرد امید داشت برای مثال : می توان کم نقاشی ساختمان خوابی را با تغییر رنگ درمان کرد و یا بعضی از ناراحتیهای سیستم اعصاب را با تبدیل رنگها به حالت عادی درآورد در این فرضیه اگر رنگ قرمز را بر بقیه رنگها ترجیح دهد دم و بازدم او افزایش یافته میزان ضربان قلبش تند می شود چه اثرش بر اعصاب سمپاتیک است ؟
اما رنگ آبی که عکس العمل درونی آن برعکس قرمز می باشد اثر آرام کننده دارد چون اثرش بر شاخه پاراسمپاتیک است رنگها به طور کلی به دو دسته تیره و روشن تقسیم   می شوند ، اگر شخصی نیاز به آرامش روحی و عاطفی داشته باشد رنگهای تیره را انتخاب می کند در صورتی که نیازمند کار و فعالیت و تحرک باشد رنگهای روشن را پذیرا می شود تجربه نشان داده است افرادی که طالب رنگهای روشن هستند به راحتی به خواب می روند و از آرامش درونی خوبی برخور دارند ولی در صورتی که رنگهای تیره ترجیح داده شود معلوم است که مغز و اعصاب از آرامش برخوردار نیستند و پتینه چنین کسی معمولاً دارای خواب ناآرام است و چون این وضع ادامه یابد کم کم به عدم تعادل روانی می رسد تغییر رنگ محیط این افراد ممکن است در بهبود ایشان تاثیر کلی داشته باشد .
رنگ همچون نماد
اصطلاح نام و یا تصویری است که نماینده چیز مانوسی در زندگی روزانه ما باشد به طوری که علاوه بر معنی آشکار و معمولی دارای معنای تلویحی بخصوص نیز باشد . نماد معرف امری مبهم و ناشناخته و پنهان و رازگونه از آدمی است ، و نقاشی ساختمان رنگها هر یک   می توانند در جایگاه یک نماد بکار گرفته شوند .
رنگها هر کدام دارای اشارات و اطلاعاتی سمبولیک و استعماری مرتبط با حالات و کیفیات مشترک اقوام است و جا دارد که در اینجا به توضیح مختصر آنها بپردازیم .
1 – رنگ زرد ، زرد روشن ترین رنگ در طیف نور سفید است و بعد از آن رنگ زرد طلایی قرار می گیرد که منور است با درخششی ملایم این رنگ نماد آخرت ، پادشاهی و حکومت ، گرمای خورشید ، شگفتی ، عروج انبیاء ، شادمانی و سرخوشی است به طور کلی این رنگ نشانه روشنی و نور است ، ولی عوام «دیدن نور» را تحقق واقعیتی که قبلاً پنهان بوده می دانند و اینکه گفته می شود «فلانی روشن تر است .» به معنای هوش و آگاهی متعالی و والای اوست . پس رنگ زرد روشن از لحاظ سمبلیک با فهم و دانایی ارتباط دارد و نشان دانش و معرفت است . و به عکس زرد تیره از لحاظ دارای مفاهیم دروغ ، خیانت و حسد ، اشتباه ، بی اعتقادی  و شک  می باشد .

45643

تزئینات داخلی نقاشی, نقاشی ساختمان, بازسازی ساختمان, قیمت نقاشی, نقاشی منزل, نقاشی بلکا, نقاشی کنیتکس, نقاشی مولتی کالر, نقاشی روغنی, نقاشی پلاستیک, تعمیرات ساختمان, نقاشی ساختمان تهران, نقاشی ساختمان جنوب تهران, نقاشی ساختمان شرق تهران, نقاشی ساختمان شمال تهران, نقاشی ساختمان شهرستان های تهران, نقاشی ساختمان غرب تهران, نقاشی ساختمان مناطق تهران, رنگ ساختمان تهران, قیمت نقاشی ساختمان تهران, نقاش ساختمانی, نقاشی ارزان, نقاشی ساختمان ارزان, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمان فوری,
2 -رنگ قرمز ، رنگ قرمز رنگی است که به شدت جلب توجه می کند و دارای درجات مختلف تیرگی و روشنی است رنگ سرخ نمادی از خون ، آتش جاودانی حیات و هستی ، نشان زندگی و فطرت و خلق و خوی آتشین و مردانه است . از طرفی قرمز را رنگ سیاره مریخ دانسته و آن را علامت جهان متلاطم ، جنگ شیاطین و بالاخره نشان تثبیت شده ای از جنگ انقلاب و مبارزه و شورش خوانده اند ولی قرمز نارنجی تابشی پرشور از عشق است و در ضمن قرمز ارغوانی بر عشقی روحانی دلالت دارد .
3 – رنگ آبی ، آبی رنگ درون است و همواره شخص را متوجه خودش می کند درجات مختلفی از رنگ آبی نیز وجود دارد آبی تاریک معنی وهم ترس غم و اندوه و مرگ و نیستی را با خود به ارمغان می آورد ولی همچنان نشان دهنده فکری برتر و مافوق طبیعی هم است و به عالم بالا اشاره دارد رنگ آبی به معنای وفاداری و ایمان نیز هست و به دین اعتبار جلوه ای خاص به زندگی می دهد . رنگ آبی به شکل استعاری نشانه آرامش و آب و طبیعت آرام است براساس روایات کهن هنری رنگهای نیلی و آبی تیره مناسب ترین محیط برای تفکر و اندیشیدن است .
4- رنگ سبز این رنگ در میانه رنگهای آبی و زرد قرار دارد و رنگ طبیعت زنده است از نظر پتینه سمبلیک به آن درخت افسانه ای می ماند که با ریشه های عمیق و پابرجا مسلط برتمام فضای اطراف است پس نمودار عظمت حیات و زندگی همه جاگستر است رنگ سبز نماد طبیعت بکر و دست نخورده درون هم هست که وحشی و گستاخ می تازد و ناپایدار است .
تاثیر رنگ در زندگی انسانها
دنیایی که آن را نظاره می کنیم از دو عنصر مهم تجسمی فرم و رنگ تشکیل شده که لازم و ملزوم یکدیگرند رنگ برای همه حائز اهمیت است بخصوص برای هنرمند و نقاش رنگ جایگاه خاصی دارد و در تعلیم و تربیت نیز از موقعیت ویژه ای برخوردار است برای همه مردم لازم است که به این پدیده با دقت خاصی توجه کنند البته ناگفته پیداست هررنگی به مقتضای خاصیتش به نوعی در روان افراد تاثیر می گذارد که این اثر بی ربط با رفتارها و کنش های اجتماعی و روانی آنان نیست .
انتخاب رنگ اتاق ، وسایل کار ، میز ، لباس ، کفش ، اثاث منزل و … همیشه  نقاشی ساختمان مورد توجه انسان بوده و هست به طوری که اختلاف سلیقه ها در این مورد نشان می دهد هر کس رنگی را می پذیرد یعنی هر کس بنا به مسائل فردی ، درونی و روحی خویش به رنگی انس گرفته آن را می پسندد رویت رنگها را نباید از نظر دور داشت که همواره در ارتباط با سه عامل طبیعت اشیاء چگونگی تابش نور و وضعیت عضو بینایی یعنی چگونگی دید افراد است هر موجودی که در این دنیا به چشم می خورد ابتدا از لحاظ شکل و اندازه سپس از نظر رنگ بیننده را به خود معطوف می دارد مانند یک میوه نارس که با رنگش اعلام می کند رسیده است یا نارس می باشد . در دنیای کودکان نیز رنگ زرد مطلوب ترین رنگ است انتخاب رنگ در نقاشی کودکان نشان دهنده حالات روانی آنان است لذا توجه به رنگ به عنوان ابزاری در خدمت تعلیم و تربیت کودکان امری ضروری و الزامی است .
زمانی که به سطح فلزات نظر می اندازیم با توجه به رنگ آنها حتی می توانیم جنس و وزن آنها را احساس کنیم در تمام موارد چه فضاهای تزئینی و معماری مهندسی و برق در زمینه تبلیغات و آگهی ها در عالم هنر و بازسازی ساختمان سینما برای فرد عادی در تفرجگاه و برای هنرمند در کارگاه داشتن هشیاری ، حساسیت و شناخت نسبت به رنگها موثر است .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com