بازسازی ساختمان

پتینه کاری طی سالهای اخیر بسیاری از شرکت های رنگسازی و بسیاری از اشخاص نقاشی ساختمان  فعال در حوزه رنگهای ساختمانی تلاش کرده اند که رنگهای جدید ساختمانی را تولید کنند که  فضای داخلی ساختمان را از یک نواختی و تکراری بودن نجات دهند حال این که چقدر در ساخت رنگهای جدید ساختمانی موفق بوده اند بحثی جدا است ولی ما در این مقاله قصد داریم  رنگهای جدید ساختمانی را به شما دوست و بازدید کننده محترم وبسایت مرجع  بازسازی ساختمان معرفی کرده و معایب رنگهای به ظاهر جدید ساختمان را برای شما تشریح کنیم تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید.
همانطور که اغلب افراد با رنگهای قدیمی روغنی و پلاستیک ساختمان آشنایی دارند باید گفت که رنگهای روغنی و پلاستیک از مرغوبترین رنگهای ساختمان هستند که در طول سالهای متوالی هنوز جایگاه خود را از دست نداده اند و همچنان از بهترین رنگهای ساختمانی پتینه به شمار می آیند،پس اگر رنگهای روغنی و پلاستیک انتخاب شما است بدون شک انتخاب خوبی کرده اید.
رنگهای جدید ساختمانی این روزها به رنگهای مولتی کالر رنگهای اکریلیک بدون بو رنگهای سلولزی بلکا رنگهای اروپایی جوتن رنگهای بافت دار ساندکو رنگهای ساختمانی سانمارکو _رنگهای کد دار کامپیوتری اکریلیک و… می باشند که هر کدام از این رنگهای جدید ساختمانی معایب و مزایایی دارند مثلا رنگهای مولتی کالر سطح ساف و سیقلی ساختمان را برجسته ودانه دانه می کنند که این از نظر بنده دردراز مدت ایراد بزرگی خواهد بود چرا که بعد از مدتی که از مولتی کالر خسته شدید این برجستگی ها به راحتی از روی سطح دیوار پاک نخواهند شد مگر با هزینه مضاعف.رنگهای جدید سلولزی و یا بلکا هم معایب فراوانی در مقایسه با رنگهای قدیمی ما ایرانی ها دارند به طور مثال رنگهای بلکا به هیچ وجه قابل شستشو نیستند ، فضا را کوچکتر از چیزی که هست نشان می دهند ، در دراز مدت تولید جانوران موزی می کنند و …
و اما رنگهای جدید اکریلیک ساختمان که رنگهای کامپیوتری و جوتن هم از این نوع از رنگها هستند .این نوع از رنگها در مقایسه با دیگر رنگهای جدید ساختمانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و کاملا با محیط زیست سازگار می باشند.
بدون بو بودن ،طیف های وسیع رنگی ،بهداشتی بودن ،و اجرای سریع از مزایای رنگهای جدید اکریلیک می باشد که بهترین مارک این نوع از رنگها رنگ خارجی جوتن می باشد .
برای نقاشی ساختمان با رنگهای جدید ساختمانی با پتینه کاری ما تماس بگیرید.

45743

نقاشی ساختمان|نقاشی خانه|رنگ|نقاشی ,قیمت نقاشی ساختمان – مدل رنگ ساختمان,دانستنی نقاشی ساختمان, رنگ روغنی, رنگ پلاستیک, رنگ چوب,نقاشی منزل, آموزش نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان,عکس نقاشی ساختمان,عکس نمونه کار نقاشی ساختمان,طراحی نقاشی ساختمان, نقاشی خانه,آموزش نقاشی خانه,قیمت نقاشی خانه,مدل های نقاشی خانه,انواع رنگ ساختمان,جدیدترین رنگ ساختمان,رنگ آمیزی مدرن ساختمان,ایده ای جدید در رنگ آمیزی ساختمان,انواع رنگ های ساختمانی, رنگ آمیزی منزل, رنگ اکرولیک, رنگ بلکا, رنگ دکوراتیو, رنگ رو غنی براق, رنگ روغنی مات, رنگ روغنی نیمه مات, رنگ مولتی کالر, رنگ پنتینه, مزایا و معایب رنگ اکرولیک, مزایا و معایب رنگ بلکا, مزایا و معایب رنگ روغنی, مزایا و معایب رنگ روغنی براق, مزایا و معایب رنگ روغنی مات, مزایا و معایب رنگ مولتی کالر, مزایا و معایب رنگ پلاستیک, مزایا و معایب رنگ پنتینه, نقاشی, نقاشی آبنما, نقاشی نرده های سیمانی و المنهای شهری, نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمانی, نقاشی ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمانی در کرج, نقاشی ساختمان درشهریار

 

رنگ ها باید به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با کودکان مورد نقاشی ساختمان استفاده قرار گیرند چرا که کودکان رنگ ها را دوست دارند و به سادگی با زبان خود نسبت به آنها واکنش نشان می دهند. آنها خیلی زود می توانند رنگ ها را تشخیص دهند و در ۶ ماهگی بین رنگ ها تفاوت قائل شوند. بسیاری از کودکان نوپا به سراغ رنگ هایی می روند که برای آنها جذاب و چشمگیر باشد. قرمز، رنگی است که خیلی سریع توجه کودکان را به خود جلب می کند و پس از آن رنگ های زرد، آبی، سبز و نارنجی قرار دارند. در سنین رشد، دختربچه ها معمولا رنگ هایی مانند بنفش، صورتی و ارغوانی را ترجیح می دهند در حالی که پسربچه ها به سراغ رنگ های آبی، قهوه ای و مشکی می روند.
▪ سفید: نماد شادی، صلح، پاکی و تمیزی است.
▪ زرد: با تاثیر آرام بخشی که دارد، موجب تمدد اعصاب می شود پتینه کاری و همچنین محرک فعالیت عضلات است.
▪ آبی: اعتماد به نفس، آرامش، دانش و خرد همان چیزی است که رنگ آبی القا می کند و می تواند موجب آرامش کودک شده و خواب شبانه خوبی را برای او فراهم کند.
▪ سبز: رنگی است که نماد تازگی و نشاط بوده و عزت نفس و امید را تقویت پتینه می کند. این رنگ، روحیه را بسیار بالا می برد و مناسب کودکانی است که عزت نفس اندکی دارند و احساس افسردگی می کنند.
▪ قرمز: رنگ جذابی است که نماد شور، میل و علاقه است و کودک را به هیجان می آورد.
▪ رنگ های خاکی: بژ، قهوه ای و خاکستری همگی درجاتی از رنگ خاک هستند. این رنگ ها برای کودکان بیش فعال و پرانرژی مناسب هستند و به آنها احساس آرامش، صمیمیت و راحتی می دهند.▪ بنفش: بنفش تیره نماد قدرت، تجمل و وفاداری است. بنفش روشن مانند ارغوانی، فضایی آرامش بخش را فراهم کرده و اعصاب را آرام می کند. استفاده از رنگ بنفش خیلی تیره توصیه نمی شود چرا که موجب تحریک احساساتی مانند غم و ناامیدی در کودکان می شود.

آشنایی با حرفه ی نقاشی ساختمان,آموزش نقاشی ساختمان,بهترین جایگزین رنگ,در مورد نقاشی ساختمان بابک,رنگ آبی,رنگ ارغوانی,رنگ خاکستری,رنگ سبز,رنگ سیاه,رنگ صورتی,رنگ فیروزه ای,رنگ قرمز,رنگ قهوه ای,رنگ نارنجی,رنگ نوین,رنگ نیمه پلاستیک,رنگ های ملایم,رنگ و شخصیت,عمر رنگ,نقاش ساختمان,نقاشی ساختمان

4564

اکثر خانم‌‌ها به رنگ صورتی و طیف‌های آن بسیار علاقه‌مندند، اگر شما هم نقاشی ساختمان جزو این دسته‌اید، گزینه‌های نسبتا متنوعی دارید. اگر کف خانه‌‌تان روشن است (برای مثال سفید، شیری یا بژ و حتی کف‌پوش‌های چوبی روشن) می‌توانید تعدادی از دیوارها را صورتی چرک انتخاب کرده و برای زیباتر شدن کار از چند کوسن سفید و سرخابی استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب یک یا 2 مبل تک‌نفره با رنگی متفاوت از کاناپه‌‌تان گزینه‌ای بی‌نهایت دکوراتیو محسوب می‌شود پس می‌توانید یک مبل سفید با کوسن‌های صورتی نیز در مجموعه پتینه کاری مبلمان‌تان قرار دهید. برای میز وسط یکی از بازسازی بهترین گزینه‌ها میزهای چوبی کوتاه و ساده هستند که در کنار صورتی و سفید جلوه فوق‌العاده‌ای دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com