بازسازی ساختمان

رنگهای قابل شستشوی نقاشی ساختمان کدام رنگ ها هستند؟
رنگهای قابل شستشو به چند دسته تقسیم می شوند؟
کدام رنگهای قابل شستشو بهتر می باشند؟
رنگ اکریلیک بدون بو آیا قابل شستشو پتینه است؟
رنگهای اکریلیک مانند رنگهای روغنی قابل شستشو هستند؟
تمام این سئوالات اغلب در ذهن برخی از مردم که اطلاعات کافی در زمینه نقاشی ساختمان ندارند وجود دارد،در این مقاله با توضیح در مورد رنگهای قابل شستشوی ساختمان و نحوه اجرای رنگهای قابل شستشو و همچنین قیمت رنگهای قابل شستشو در سایت خواهیم پرداخت.عمده رنگهای قابل شستشو به دو دسته روغنی آلکیدی یا همان رنگهای روغنی با بو و رنگهای اکریلیک بدون بو تقسیم میشوند که از نظر زیست محیطس رنگهای اکریلیک بهتر بوده و تنوع رنگی بالایی دارند همچنین مانند رنگهای روغنی با بو در دراز مدت تولید سرب نمیکنند.رنگهای روغنی آلکیدی یا همان رنگهای سنتی و قدیمی ما ایرانیان هم به دو صورت مات و براق وجود دارند که با ترکیب رنگهای مات و براق رنگ نیمه براق روغنی بدست می آید که کیفیت خوبی داشته و از نظر دوام و ماندگاری در دراز مدت از کیفیت بیشتری نسبت به گزینه های دیگر رنگهای قابل شستشو برخوردار هستند.گروه نقاشی ساختمانی ما با انجام 10 مرحله بازسازی ساختمان در اجرای نقاشی ساختمان با رنگهای قابل شستشو کاری با کیفیت را برای شما تضمین میکند فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

564

ابتدا رنگ همرنگ را انتخاب کرده و پس از ریختن رنگ شروع به ریختن مقداری مل ( پودر بتونه ) می کنیم. و با حرکت کاردک درون ظرف، رنگ را با مل مخلوط می کنیم و پس از اینکه کاملا مخلوط کردیم به روی تخته بتونه ریخته و با کاردک و تیغ شروع به عمل آوردن می کنیم.
نکته: چون بتونه روغنی حالت مایع دارد، در پوشاندن شستشوی نقاشی ساختمان سوراخ ها ممکن است مشکلاتی پیش آید.
یکی از این مشکلات این است که بتونه به طرف پایین حرکت می کند. و خود بتونه، تکه تکه  می شود. برای جلوگیری از تکه تکه شدن بتونه، در روی کار، مقدار بسیار کم، آب سرد به بتونه اضافه می کنیم.
تا هم بتونه سریعا سفت و سخت شود و هم از فروریختن آن جلوگیری شود.
ابتدا مقدار رنگ و غلظت رنگ باید معلوم شود. سپس برای اینکه غلظت روغن روی پوشش روغن الف (که به عنوان آستر زده می شود) و چسبندگی و پوشش بیشتر رنگ اصلی سفید را از هر کدام یک پیمانه، مخلوط می کنیم، سپس با مخلوط کردن تینر، رنگ را شل و روان می سازیم و با استفاده از  رنگ ها، به رنگ دلخواه خود می رسیم.
سعی کنید برای تبدیل رنگ، ماده رنگ را ابتدا در ظرفی جدا، شل کرده و پتینه بسیار آرام و به مقدار کم، آن را با رنگ اصل مخلوط کنیم. و توجه داشته باشید در هر بار ریختن قطره ای از ماده رنگ آن را با چوب رنگ، که به عنوان مخلوط کن استفاده می شود، هم زده شود.
و دقت کنید که به هیچ عنوان، ماده رنگ در کف ظرف شما یک جا به شکل گلوله نماند.
ساخت بتونه پلاستیک:
رنگ پلاستیک را با آن رقیق کنید. سپس با افزون چسب چوب میزان چسبندگی آن را بیشتر کنید، سپس با شستشوی نقاشی ساختمان اضافه کردن مقدارهای کم مل آن را به حالت خمیر درآورید. سعی کنید مل با مخلوط رنگ و چسب چوب کاملا مخلوط شود تا در زمان استفاده با مشکل مواجه نشوید.

 

ساخت و اجرای بلکا طبق آخرین آمار در حال حاضر، رنگ هایی که در بیشتر کشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در آنها اکسید سرب که نقاشی سرطان زاییش ثابت شده به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود. و همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به دلایل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که لااقل برای رنگ آمیزی اماکن و ساختمان ساختمانها شالوده ای از تفکر قدیمی که مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد.
با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش بلکا به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه گیری می شود که بلکا صنعتی است که با مرور زمان جایگزین رنگهای ساختمانی می شود و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد.

53454

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ
– توجیه اقتصادی به علت قابلیت شستشوی نقاشی ساختمان پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار
– مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.
– قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های پتینه مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو
– بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.
– ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه شستشوی نقاشی ساختمان مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.
– امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.
– کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.
– ضربه‌پذیر و مقاوم در برابر تغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید.
– در مدت کوتاهی خشک می‌شود. بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.
به طور کلی می‌توان گفت به دلیل قابلیت پوشش‌دهی و چسبندگی فوق‌العاده از آن جهت بازسازی ساختمان اهمیت دارد که در مکان‌ها و فضاهای مختلف از قبیل:
– منازل مسکونی
– لوازم منزل مانند کابینت‌ها، تختخواب‌ها، میز، سطوح دکوراتیو
– مکان‌های پر تردد مانند پاگردها، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها
– مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، شستشوی نقاشی ساختمان دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های فرودگاه‌، آمفی‌تئاتر، مترو، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی، سینماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌های پزشکی و سالن‌های کامپیوتر قابل استفاده است.

عکس نقاشی ساختمان, ویدیو نقاشی منزل, نقاشی تجاری, نقاشی ساختمان با غلطک,نمونه کار نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان مدرن نوائی,نقاشی ساختمان مولتی کالر,نقاشی ساختمانی, بازسازی ساختمان, نقاشی بلکا, نقاشی کنیتکس, نقاشی مولتی کالر, تعمیرات ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com