بازسازی ساختمان

تاریخ پتینه و تاثیرش بر نقاشی ساختمان

تاریخ پتینه این رنگ با مشخصه بسیار شاخص بازسازی آپارتمان و ساده خود، سمبل نشاط و شادمانی و از طرفی نشانه پتینه دانش و آگاهی است. این رنگ احساسات اجتماعی بودن و شدت را افزایش داده و فعالیت‌های اجتماعی را در افراد قوت می‌بخشد.

موثرترین بخش بدن انسان، سیستم عضلانی و ماهیچه‌های انسان است که به سرعت از این رنگ تاثیر می‌پذیرد و به همین دلیل می‌توانید از آن در رنگ‌آمیزی اتاق نوجوانان و یا استخرهای خانگی بهره ببرید. بیاد داشته باشید که استفاده افراطی از رنگ نارنجی سبب نامتعادلی و ناهماهنگی در سیستم عصبی افراد می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود که این رنگ به همراه رنگ سبز یا آبی استفاده شود.

در ضمن ناراحتی و افسردگی‌های شدید نیز می‌توانند به وسیله رنگ نارنجی درمان شوند؛ برای رفع هزینه بازسازی آپارتمان بیماری‌ها و ناملایمات گذرا در سیستم گوارشی نیز استفاده از رنگ نارنجی مفید است.
رنگ‌ سبز

رنگ‌ سبز از جمله رنگ‌هایی است که در جهان بیش از بقیه‌ رنگ‌ها دیده می‌شود. رنگ سبز حالت آرام بخشی دارد و به عنوان سمبل شفقت و مهربانی و متعادل بودن روح و روان و رفتار به شمار می‌رود. رنگ سبز روشن که به طیف نوری آبی نزدیک‌تر است، در بسیاری از درمان‌ها مفید واقع می‌شود و بهترین رنگ برای درمان دردها محسوب می‌شود. کارشناسان مسائل اجتماعی معتقدند که اگر نقاشی ساختمان جامعه‌ای بیشتر به این رنگ گرایش داشته باشد، از آرامش و ثبات بهتری برخوردار است. توصیه ما درباره نمای ساختمان شما، استفاده از رنگ سبز برای در و پنجره‌ها یا سقف‌های شیروانی است.
رنگ آبی

رنگ آبی حالت خنک‌ کنندگی سیستم انرژی را دارد و به طور کلی رنگی است که حالت آرام‌ بخشی و استراحت‌ دهندگی را دارد. این رنگ در انتظام بخشی سیستم تنفسی نیز مفید واقع می‌شود. از طرفی رنگ آبی باعث می‌شود تاریخ پتینه که فشار خون بالا کاهش یابد و در رفع ناراحتی‌ها و بیماری‌های گلو و حنجره نیز مفید واقع می‌ شود.

استفاده از رنگ آبی در کنار رنگ‌های گرم باعث می‌شود که احساسات هنری و فکری فرد افزایش یابد و منبع مربوط به آن به طرز بسیار وسیعی به حرکت در آید. معمولا در ایران این رنگ را برای اتاق‌ خواب به کار می‌برند که استفاده به جا و منطقی است.
رنگ صورتی

رنگ صورتی مطمئن‌ ترین و مناسب‌ترین رنگی است که می‌تواند با انرژی خود، احساسات مربوط به مهربانی، صراحت، عشق، اعتماد و ایمان را تقویت می‌کند. به طور خلاصه رنگ‌ صورتی در رفع کدورت، ناراحتی‌های عصبی، خشم، آرامش بسیار مفید بوده و حالت موثری دارد. این رنگ می‌تواند به درد اتاق دختر شما نیز بخورد، چرا که علاقه دختران به این رنگ اظهر من الشمس است.
کلید زندگی با رنگ‌ها

اگر شما احساس می‌کنید که در خانه تعادل کافی برای لذت بردن از روزمرگی زندگی را ندارید، باید برای تغییر رنگ خانه‌ تان فکری بکنید. مشاوره گرفتن از یک طراح و یا یک دکوراتور با تجربه می‌تواند در این راه بیش از پیش به شما یاری رساند چرا که در حقیقت یک طراح داخلی بازسازی ساختمان های قدیمی یا یک دکوراتور در این حوزه به مردم کمک می‌کند تا نیاز خود به رنگ‌های خاص را بفهمند و به آنان یاد می‌دهد که چگونه می‌توانند از این رنگ‌ها در زندگی روزمره خود استفاده کنند تا طعم حضور در فضای آرامش‌بخش زندگی را دریابند.

حتی کارفرمایان نیز می‌توانند از تنوع رنگی و خواص رنگ‌ها در تولید بیشتر و بازده کاری در محیط کارشان بهره گیرند. بر‌اساس یک تحقیق انجام گرفته در طراحی محیط کار کارگران در یک کارخانه در تهران از رنگ‌های شاد و مناسب استفاده شد و مشخص شد که پتینه استفاده از رنگ‌های شاد و انرژی بخش در محیط کار نقش مضاعفی در تولید و کیفیت محصولات کارخانه داشته است.-

بازسازی ساختمان

دور مغازه چرخ می‌زدم و رنگ‌ها را با هم قاطی می‌کردم. یک ذره هم حس پشیمانی یا خجالت نداشتم؛ ‌تازه خیلی هم فکر می‌کردم کارم درست است. راستش آن یک‌بار را با هم رفتیم رنگ‌فروشی و اتفاقا دست پر هم به خانه بازگشتیم نقاشی ساختمان اما یادم نمی‌آید که دفعه بعدی هم در کار بوده باشد! دردسرتان ندهم. بعد از کلی تفریح در مغازه رنگ‌فروشی با چند قوطی پر از رنگ‌های زرد آفتابگردانی، سبز لیمویی و فیروزه‌ای زدیم بیرون.

بگذریم. آن روزها گذشت. حالا فکر کنید می‌خواهید اتاق خودتان را رنگ کنید. از کجا باید شروع کرد و به کجا باید رسید؟ من به عنوان کسی که از 9 سالگی در این‌جور کارها تجربه داشته، می‌توانم راهنمایی‌های خوبی به شما ارائه دهم.

قبل از اینکه به هر کاری برای ایجاد تغییرات در خانه دست تاریخ پتینه بزنید یا طرحی نو بکشید- حالا چه درباره مورد کوچکی مثل تزئینات یک دیوار باشد یا به بزرگی تغییر دکوراسیون تمام خانه، فرق نمی‌کند- همیشه بخشی از وقت‌تان را صرف کندوکاو و تحقیق کنید. از خودتان بپرسید دقیقا دنبال چه هستید و چه از جان اتاق‌تان می‌خواهید. مردمی که سراغ من می‌آیند تا برای‌شان طراحی کنم، همیشه با دنیای سوالات ریز و درشت من روبه‌رو می‌شوند. من آن‌قدر سوال می‌پرسم تا بتوانم خواسته مشتری را از مغزش بیرون بکشم. می‌خواهم بفهمم مشتری چه می‌خواهد. شما قیمت پتینه روی دیوار هم چنین کاری را با خودتان انجام دهید. بنشینید و از خودتان بپرسید، قرار است خانه‌ام چه شکلی شود؟ دقیقا جوری با خودتان حرف بزنید که انگار دارید برای کسی درباره رنگ‌آمیزی یک خانه رویایی صحبت می‌کنید. بگذارید مغزتان رویاهایش را بیرون بکشد و روی کاغذ بریزد.

 

بسیاری از خانواده‌ها که به خاطر سال نو به فکر تغییر دکوراسیون منزل، تعمیر و بازسازی ساختمان و متفاوت کردن فضای زیستشان کارشان را با نقاشی دیوارها یا هر سطح قابل رنگ شدن دیگر شروع می‌کنند، چرا که علاوه بر جلوگیری از اضافه کاری سبب کاهش در هزینه‌های خانوار نیز می‌شود. در ضمن اگر خودتان دست به کار نقاشی ساختمان شدید و در جایی از کار برایتان مشکلی پیش آمد یا به هر دلیل دیگر از ادامه آن دست کشیده یا از درست انجام دادن کار ناتوان شدید، می‌توانید از نقاشان حرفه‌ای کمک بگیرید و خیالتان راحت باشد که هزینه آن یا ضرر دوباره کاری به اندازه امور دیگر دکوراسیون بالا نخواهد بود.

آموزش نقاشی ساختمان

دیوارها یکی از موثرترین بخش‌های دکوراسیون منزل هستند. چرا که رنگ آنها تاثیر زیادی  آموزش پتینه دیوار در ظاهر یک خانه و حتی روحیه ساکنان آن ایفا می‌کند.

در عین حال آسیب‌پذیرترین سطوح خانه نیز هستند. نصب تاریخ پتینه تابلوها، دیوارکوب‌ها، پرده‌های زینتی و برخورد وسایل خانه باعث صدمه دیدن آنها می‌شود.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است.

در این صورت لازم نیست متحمل هزینه‌های زیادی شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

1 – تکنیک اسفنج: این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی ساختمان کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای تاریخ پتینه به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com