بازسازی ساختمان

پتینه و نکات مفید درباره نقاشی ساختمان

پتینه هنگام رنگ کردن نکات زیر را  بازسازی ساختمان رعایت کنید:مفید در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح نقاشی ساختمان رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و…) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.

6- رنگ کردن با اسپری رنگ: اگر شما قصد رنگ کردن دیوارهای اتاقتان یا دیوارهای خانه تان را دارید پتینه کاری اسپری های رنگ کننده می توانند در تسریع کار مؤثر باشند . برخی ازاین اسپری ها با جریان برق تغذیه می شوند . مخرن زیری اسپری را پر می کنید‏‏‎ بعد از آن تنها کاری که شما باید بکنید فشردن ماشه اسپری برای رنگ زدن است.
34634643
بهترین رنگ های اسپریی برای رنگ زدن اتاق ها رنگ هایی هستند که بد ون هوا باشند. ابن نوع اسپری ها کمتر از انواع دیگرهوا را خارج می کنند و کاربردی تر هستند. برای این کار شما اول باید از سقف ها شروع کنید‎ درصورتی که رنگ پتینه سقف ها با رنگ دیوارها متفاوت انواع پتینه دیوار باشد، مجبور خواهید بود تا قسمت های فوقانی دیوارها را با کاغذهای ضد آب پلاستیکی و یا کاغذهای محکم قهوه ای رنگ بپوشانید همچنین باید کف زمین را نیز با لباس های به درد نخور یا هر چیز غیر قابل استفاده بپوشانید .

مزیت دیگری که رنگ های اسپریی بر رنگ های رولی و یا قلمویی دارند این است که کمتر اطراف را کثیف می کنند. اگر از رنگ درست استفاده کنید به اطراف پاشیده نمی شود ولی با این حال بهتر آن است که یک لباس آستین بلند ویک شلواربلند به پتینه دردنخور بپوشید تا از دست و پایتان در برابر رنگ محافظت شود همچنین می توانید از یک جفت دست کش پلاستیکی برای محافظت ازدستانتان و یک عدد عینک راحت برای محافظت ازچشمانتان استفاده کنید

پنجره ها و درها را باز بگذارید تا تهویه هوا به راحتی صورت گیرد سپس دستگاه را از رنگ پر کنید و اسپری را به برق وصل کنید وابتدا سقف ها را رنگ کنید. از گوشه های اتاق شروع کنید و همین طور ادامه بدهید چپ و راست ‏‎، بالا و پایین .

به آهستگی اسپری را از جایی که در حال رنگ زدن هستید عقب بکشید تا مطمئن شوید آموزش نقاشی ساختمان  که محل مورد نظر خوب رنگ شده است فقط مراقب باشید که همه قسمتهایی که رنگ می زنید یکنواخت رنگ شوند تا در انتها تیره تر یا لک دار دیده نشوند. هر از گاهی مخزن رنگ را چک کنید که خالی نشده باشد .

در انتها وقتی کار رنگ زدن سقف تمام شد کل قسمت رنگ شده را چک کنید تا مطمئن شوید جایی بدون رنگ باقی نمانده است. زمانی که رنگ سقف ها تمام شد مخزن رنگ را از رنگ های موجود خالی کنید و مخزن را تمیز کنید و طبق دستورالعمل شرکت سازنده آن عمل کنید.

با دقت کاغدهایی را که به دیوارها چسبانده بودید جدا کنید، قبل از اینکه رنگ کردن دیوارها را هزینه بازسازی ساختمان شروع کنید از این کاغذها می‌توانید برای پوشاندن قسمت هایی از اتاق که نمی‌خواهید رنگ شود استفاده کنید. علاوه بر سقف ها لازم است که قاب درها و پنجره ها‏، پریزهای برق‎، قرنیزها و لوله های بخاری را بپوشانید تا مانع از رنگ شدن ها شوید.

برای رنگ کردن دیوارها شما به یک رول نقاشی پهن و دسته بلند احتیاج دارید، مجددا مخرن اسپری را پرکنید و رنگ را در محل نگهدارید . باید از گوشه اتاق ها کار را شروع کنید باید طوری آن را نگه دارید که لبه آن در شکاف بین سقف و دیوارقرار بگیرد.

پهنای بدنه رول باید چند اینچ از سقف را پوشش دهد. اسپری رنگ را آرام آرام روی دیوارها حرکت دهید تا کل دیوار رنگ شود و به همین شیوه ادامه دهید تا همه دیوارها رنگ شوند، بعد از اتمام کار مثل قبل عمل کنید، مخزن را از رنگ خالی کرده و خوب تمیز کنید مدیریت پیمان چون در غیر این صورت رنگ در داخل مخزن خشک و سخت می شود و در نهایت اینکه باید بگذارید تا رنگ های دیوارها خشک شوند.کار رنگ زدن شما در اینجا به پایان می‌رسد.

7- چاپ به وسیله مُهر: یکی از تکنیک های چاپ بر روی دیوار، استفاده از مُهر است. مهرها به طور کلی قالب های برجسته و بافت داری هستند که در اشکال گوناگون طراحی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

رایج ترین انواع آن، مهرهایی هستند از جنس پلاستیکی مخصوص و با توجه به نوشته، فرم و شکلی که مصرف کننده بخواهد به صورت سفارشی ساخته می شوند که همه شما با نمونه های آن به خوبی آشنایی دارید، مانند مُهرهای پزشکان، مُهرهای پشت نویسی چک، مُهر شرکت ها و ادارات، مُهر جایگزین امضاء و غیره. بستر کلیه این مُهرها کاغذ است. یعنی همه آنها پس از آغشته شدن به پتینه جوهر موجود در استامپ شکل و نوشته مورد نظر را بر روی کاغذ چاپ می کنند.

رنگ عاملی است نیرومند که می‌تواند برانگیزد یا تحسین بخشد؛ به هیجان آورد یا آرامش دهد؛ حسی از گرمی یا سردی ایجاد کند و حتی خوشایند یا ناخوشایند باشد.
53454
رنگ‌های ساختمانی یکی از عوامل زمینه دکوراسیون هستند که آگاهی درباره آنها می‌تواند تاثیر مدیریت پیمانکاری بسزایی در انتخاب نوع و اثر به جامانده از آنها داشته باشد. از جمله رنگ‌های ساختمانی، می‌توان به رنگ‌های (Water Base) یا پایه آب اشاره کرد که به دلیل زود خشک شدن طرفداران بیشتری دارد.

حلال‌ها و مواد نفتی از تشکیل‌دهنده‌های اصلی رنگ‌ها هستند که اغلب به عنوان مواد خطرناک و آلوده‌کننده محیط زیست از آنها یاد می‌شود. در سال‌های اخیر، حذف حلال‌ها از سیستم رنگ و جایگزین کردن آن با آب، هدف اصلی تکنولوژیست‌ها قرار گرفته و استفاده از محصولات پایه آب در حال گسترش است. از مجموعه وسیعی از رنگ‌ها و پوشش‌های پایه آب که به بازار عرضه شده، بد نیست با نقاشی ساختمان چند نمونه بسیار کاربردی آشنا شویم.
– پوشش‌های اکرلیک پایه آب ساختمانی

این رنگ‌ها بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن، با بالاترین کیفیت و مخصوص سطوح داخلی و خارجی ساختمان طراحی شده‌اند.
– پوشش‌های ضدزنگ پایه آب مخصوص سطوح فلزی داخل و خارج ساختمان

ضدزنگ اکرلیک، محصول جدید دیگری از دسته دیگری از پتینه دسته رنگ‌های دوست‌دار محیط زیست است اجرای پتینه که بر پایه پلیمر اکرلیک امولشن صنعتی و پیگمنت‌های ضدخوردگی طراحی شده است و جهت محافظت سطوح فلزی از زنگ‌زدگی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این ضدزنگ قابل پوشش به وسیله رنگ‌های آلکیدی و نیز رنگ‌های اکرلیک ساختمانی است و از چسبندگی عالی نسبت به این پوشش‌ها برخوردار است.
پوشش‌های آکرلیک پایه آب مخصوص چوب

بعد از تولید موفقیت‌آمیز رنگ‌های ساختمانی اکرلیک، هم‌اکنون بازسازی ساختمان سیلر و کیلر اکرلیک بر پایه آب مخصوص چوب نیز برای اولین بار در ایران همگام با تکنولوژی روز اروپا و امریکا توسط متخصصین تولید و عرضه شده است. این پوشش در شرایط مختلف جوی (آفتاب، بارندگی و رطوبت) از چوب حفاظت می‌کند و برای سطوح چوبی خارجی  نقاشی ساختمان نیز قابل استفاده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com