بازسازی ساختمان

کارگر و بازسازی ساختمان

در هنگام بازسازی ساختمان رنگ کردن، حتما از ماسک محافظ پتینه کاری بینی استفاده کنید. کارگر به خصوص اگر مجبور باشد قسمت هایی مدیریت پیمان از دیوار را برای جذب بیشتر بتونه خراش دهید. گرد و غبار ناشی از این کار برای ریه ها بسیار خطرناک است. بوی رنگ نیز برای مجاری تنفسی شما ضرر دارد. پس استفاده از ماسک برای انجام رنگ آمیزی لازم است و نباید آن را فراموش کنید.
10- مراقبت از برس

ممکن است که رنگ آمیزی خانه شما چند روز طول بکشد برای اینکه مجبور نباشید هر روز برس را بشویید از آن دقیق محافظت کنید. یکی از راه هایی که زحمت تمیز کردن برس را از دوش شما برمی دارد، این است که بعد از پایان کار رنگ آمیزی آن را در یک کیسه نقاشی ساختمان پلاستیکی قرار بدهید و در فریزر قرار دهید. این کار شما باعث می شود که برس شما خشک نشود و حتی تا دو یا سه روز آینده احتیاجی به شست و شو نداشته باشد.

 

رنگ روغنی یا اکرلیک؟ رنگهای روغنی که قدمت تاریخی بیشتری دارند در دید کلی قابلیت شستشوی بیشتری نسبت به رنگ اکرولیک دارند اما ایجاد سرب می کنند. سرب به مقدار کم تا مدتی می‏تواند بدون ایجاد عارضه‏ای در بدن باقی بماند ولی با بالا رفتن تدریجی غلظت آن در نسوج بدن، نشانه‏ های اولیه مسمومیت به شکل احساس ضعف و خستگی، درد شکم و اسهال، تحریک پذیری و عصبانیت، ‏اختلال در یادگیری، سردرد و اضطراب و بدخوابی و کم خونی ظاهر می‏شود. ‏هرچه رنگ دیوار قدیمی‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بیشتر است. رنگهای اکرولیک که پایه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستندو زمان خشک شدن سریعی دارند و در هنگام خشک شدن چون حلال اب است موجب مسومیت نمی شود.

رنگهای روغنی به مرور زمان زرد می شوند و تغییر رنگ می دهند اما رنگهای اکرولیک همیشه ثابت و بدون تغییر می مانند. زمان خشک شدن رنگهای اکریلیک حدود یک ساعت می باشد اما رنگهای روغنی یک روز طول می کشند تا خشک شوند. رنگهای اکرولیک بوی مناسب تری و قابل تحملی نسبت به روغنی دارند.همچنین هزینه رنگ های روغنی بیشتر است.

رنگهای اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگها دارای نشاط و شادابی بازسازی ساختمان بیشتری نسبت به رنگهای روغنی هستند.شرکت رنگ و کاغذ دیواری نیلی با استفاده از سیستم تینت (ترکیب)رنگ کامپیوتری اجرای این رنگها را ساده تر کرده و با استفاده از 16000طیف رنگی کالیته های متفاوت دامنه رنگی را بالا برده و تنوع بیشتری را برای مشتریان فراهم می کند.

رنگ اکریلیک ساختمان، پایه آب – نقاشی و رنگ آمیزی دیوار با رنگ اکریلیک
با رنگ آکریلیک ساختمانی  – ارائه قیمت رنگ اکریلیک به همراه کاتالوگ

در مورد نقاشی اکریلیک و رنگ آمیزی ساختمان با رنگهای اکریلیک و اطلاع از قیمت رنگ اکریلیک و نیز دریافت کاتالوگ اکریلیک – نمونه کارها – بازدید رایگان و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم. در ضمن برای  توضیحات تکمیلی در مورد رنگ اکریلیک ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان با رنگ اکرلیک می توانید به صفحات اکریلیک وبسایت نقاشی ساختمان مراجعه نمایید.

برای مشاهده حدود قیمت اجرا نقاشی ساختمان، کلیک کنید
یا با ما تماس بگیرید

قیمت فروش انواع رنگ های ساختمانی، کلیک کنید

در نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی منزل و خانه با رنگ اکریلیک(براق – نیمه براق – مات) از برندهای رنگ نقاشی ساختمان اکریلیک در طرح ها و رنگ
های مختلف استفاده شده تا رضایت شما مشتریان عزیز جلب شود.
| قیمت رنگ اکریلیک ساختمان قیمت رنگ اکریلیک رنگ اکریلیک اکریلیک | قیمت رنگ اکریلیک | رنگ اکریلیک پایه آب رنگ آکریلیک ساختمان |

.

نقاشی ساختمان با ارائه کاتالوگ رنگهای آکریلیک و با قیمت رنگ اکریلیک آماده مولتی کالر خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد – اجرا نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان با رنگ آکرلیک، با استفاده از  رنگهای ساختمانی اکریلیک در رنگ ها و طرح های مختلف

بازسازی ساختمان

در نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی منزل و خانه با رنگ اکریلیک(براق – نیمه براق – مات) از برترین برندهای رنگ ساختمان اکریلیک در طرح ها و رنگ
های مختلف استفاده شده تا رضایت شما مشتریان عزیز جلب شود

.

شما در مطلب زیر با رنگ مولتی کالر و ویژگی هایی این رنگ و رنگ آمیزی ساختمان خود با این رنگ آشنا می شود و ضمنا نکاتی در مورد آماده سازی سطح جهت اجرای نقاشی مولتی کالر و روش اجرا آن و کاربرد و موارد مصرف رنگ مولتی کالر و معایب مدیریت پیمانکاری و مزایای مولتی کالر اطلاعاتی کسب خواهید کرد، همچنین می توانید از کاتالوگ و قیمت مولتی کالر نیز آگاهی یابید.

رنگهای اکریلیک
معرفی رنگ اکریلیک ساختمان (براق-نیمه براق-مات)
مزایای رنگ اکریلیک
رنگ اکریلیک چیست؟
خواص رنگ آکریلیک – اکریلیک
روش استفاده و آماده سطوح جهت اعمال رنگ های اکریلیک بر پایه آب
ویژگی رنگ اکریلیک
رنگ های پایه آب رنگ های اکریلیک
کاتالوگ رنگهای اکریلیک
قیمت رنگ اکریلیک – قیمت نقاشی اکریلیک

رنگهای اکریلیک

این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند.این رنگ‌ها برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است.
معرفی رنگ اکریلیک ساختمان (براق – نیمه براق – مات)

رنگ آکریلیک نیمه براق مات بر اساس رزین های امولسیونی آکریلیک – متیل متا آکریلات – پایه آب – می باشد که هزینه بازسازی ساختمان برای رنگ آمیزی سریع، زیبا و بادوام سطوح داخلی و نیز خارجی ساختمان استفاده می گردد.
موارد مصرف رنگ اکریلیک:

رنگ آمیزی و تزئین سطوح ساختمانی به ویژه سطوح داخلی نظیر مراکز درمانی و بهداشتی هتل ها ادارات پادگان ها مراکز آموزشی.
ویژگی ها و مزایای رنگ اکریلیک:
توجیه اقتصادی به دلیل:

1- پوشش فراوان، کاهش نیروی انسانی اجرایی، حذف روغن الف، حذف تینرهای نفتی 2- فاقد حلال های نفتی مضر برای انسان و محیط زیست، کاملا بهداشتی و بدون بوی نامطبوع 3- صد در صد قابل شستشو با انواع شوینده و ضد عفونی کننده 4- مقاومت دربرابر زردی، رنگ پریدگی و پوسته کردن 5- مقاومت قلیایی و مقاومت جوی بسیار عالی برای بیش از 15 سال 6- جایگزین قطعی انواع رنگ های روغنی – آلکید رزین – باحلال های نفتی 7- قابل اجرا روی انواع رنگ ها و استری های شیمیایی مانند رنگ های روغنی،پلاستیک، اپوکسی

نقاشی منزل

در ابتدا خواص رنگ آکریلیک (اکریلیک – بی بو) را پتینه روی چوب بررسی می کنیم

۱- ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا و سازگار با محیط زیست و سلامتی انسان.

۲- خشک شدن سریع و چسبندگی عالی و دوام و انعطاف پذیری خوب و قابلیت بازسازی ساختمان شستشو و مقاوم به رطوبت و نداشتن بو و حساسیت زایی و تنفس مناسب و عدم جذب چرک و آلودگی و عدم نیاز به حلال های آلی.

۳ – مناسب برای سطوح گچی ، سیمانی ، آجری .
روش استفاده و آماده سازی سطوح جهت اعمال رنگ های اکریلیک بر پایه آب
الف- سطوح گچی

بهتر است سطوح گچی تازه به مدت ۳۰ روز مانده تا خشک شوند، آنگاه رنگ آمیزی ساختمان بر روی آنها صورت گیرد .

۲- در اثر فرآیند خشک شدن سطوح گچی، نمکهای محلول برروی سطح گچی آمده و بعد از تبخیر آب بر روی سطح باقی می مانند که به این نمکها شوره گفته می شود . شوره ها را می توان مطابق استاندارد های بین المللی با استفاده از سرکه خانگی برطرف کرد .

۳- حدود ۵/۰ کیلو گرم سرکه خانگی را با یک گالن آب مخلوط نمائید و آن را هزینه بازسازی ساختمان کاملاً هم بازسازی ساختمان بزنید و با استفاده از پارچه ای آغشته به محلول مذکور کلیه سطوح گچی را از هرگونه شوره برطرف نمائید .

۴- با استفاده از پارچه آغشته به آب، اثرات سرکه را از روی سطح برطرف نمائید و منتظر بمانید تا سطح کاملاً خشک شود .

۵- پس از خشک شدن، سطح نقاشی ساختمان  آماده پذیرش پرایمر آکریلیک می باشد .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com