بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان رنگ اکریلیک (اکرولیک) چیست؟ رنگ های اکریلیک پایه آب نقاشی ساختمان نسل جدید از رنگ های ساختمانی مستمر می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی انواع پتینه دیوار این نوع رنگ ها رو به افزایش است. بطوری که به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند. از ویژگی های فنی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود : مقاومت شستشوی بسیار خوب، فقدان بوی نامطبوع و سازگار آموزش پتینه دیوار با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی و آلی، دارا بودن پوشش خوب و داشتن صرفه اقتصادی و اعمال آسان آن ها بر روی سطح . رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد. این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند.این رنگ ها برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به آهستگی خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح بازسازی ساختمان قابل استفاده است. خاصیت ویژه این رنگها به خاطر بدون بو بودن آنهاست.
خواص رنگ آکریلیک (اکریلیک)

۱- ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا و سازگار با محیط زیست و سلامتی انسان. ۲- خشک شدن سریع و چسبندگی عالی و دوام و انعطاف پذیری خوب و قابلیت شستشو و مقاوم به رطوبت و نداشتن بو و حساسیت زایی و تنفس مناسب و عدم جذب چرک و آلودگی و آموزش پتینه کاری عدم نیاز به حلال های آلی. ۳ – مناسب برای سطوح گچی ، سیمانی ، آجری .
روش استفاده و آماده سازی سطوح جهت اعمال رنگ های اکریلیک بر پایه آب
الف- سطوح گچی
بازسازی ساختمان
۱- بهتر است سطوح گچی تازه به مدت ۳۰ روز مانده تا خشک شوند، آنگاه رنگ آمیزی بر روی آنها صورت گیرد . ۲- در اثر فرآیند خشک شدن سطوح گچی، نمکهای محلول برروی سطح گچی آمده و بعد از تبخیر آب بر روی سطح باقی بازسازی ساختمان می مانند که به این نمکها شوره گفته می شود . شوره ها را می توان مطابق استاندارد های بین المللی با استفاده از سرکه خانگی برطرف کرد . ۳- حدود ۵/۰ کیلو گرم سرکه خانگی را با یک گالن آب مخلوط نمائید و آن را کاملاً هم بزنید و با استفاده از پارچه ای آغشته به محلول مذکور کلیه سطوح گچی را از هرگونه شوره برطرف نمائید . ۴- با استفاده از پارچه آغشته به آب، اثرات سرکه را از روی سطح برطرف نمائید و منتظر بمانید تا سطح کاملاً خشک شود . ۵- پس از خشک شدن، سطح آماده پذیرش پرایمر آکریلیک می باشد .
ب- برای دیوارهای بیرونی آغشته به جلبک، خزه، گیاهان خاک دار و غیره…

۱- مایع سفید کننده (وایتکس) را به نسبت حجمی ۱ به ۳ با آب مخلوط کنید . ۲- با استفاده از پارچه ای کلیه سطوح را کاملاً آغشته از محلول فوق نمائید (از دستکش و ماسک استفاده کنید) ۳- حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا کلیه موجودات تک سلولی نابود گردند . ۴- بوسیله کاردک یا ابزار مناسب دیگر سطوح آلوده را کاملاً بتراشید . ۵- با استفاده از پارچه آغشته به آب اثرات احتمالی مایع سفید کننده را از روی سطح بازسازی آپارتمان برطرف نمائید و منتظر بمانید تا سطح کاملاً خشک گردد . ۶- بعد از خشک شدن، سطح آماده پذیرش پرایمر آکریلیک می باشد .

برای دیوارهای بیرونی آغشته به جلبک، خزه، گیاهان خاک دار و غیره…

۱- مایع سفید کننده (وایتکس) را به نسبت حجمی ۱ به ۳ با آب مخلوط کنید .

۲- با استفاده از پارچه ای کلیه سطوح را کاملاً آغشته از محلول فوق نمائید (از دستکش و ماسک استفاده کنید)

۳- حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا کلیه موجودات تک سلولی نابود گردند .

۴- بوسیله کاردک یا ابزار مناسب دیگر سطوح آلوده را کاملاً بتراشید .

۵- با استفاده از پارچه آغشته به آب اثرات احتمالی مایع سفید کننده را از روی پتینه روی چوب
سطح برطرف نمائید و منتظر بمانید تا سطح کاملاً خشک گردد .

۶- بعد از خشک شدن، سطح آماده پذیرش پرایمر آکریلیک می باشد .
ج- سطوح بتونی یا سیمانی

۱- بهتر است سطوح بتونی یا سیمانی به مدت ۳۰ روز مانده تا خشک شوند و آنگاه رنگ آمیزی برروی آنها صورت گیرد.

۲- چنانچه سطحی آغشته به گریس، روغن یا چربی باشد، باید بوسیله حلال شستشو گردد .

۳- شوره های موجود برروی سطوح بتونی بازسازی ساختمان وسیمانی رامی توان با استفاده از اسید کلریدریک صنعتی برطرف کرد.

۴- اسید کلریدریک ۳۷ % را به نسبت وزنی ۱۵ به ۸۵ با آب در داخل یک ظرف پلاستیکی مخلوط کنید. ( مراقب باشید باید حتماً اسید به آرامی به داخل آب اضافه گشته و در حین اضافه کردن اسید محتویات ظرف راهم بزنید و حتما از محافظ چشم و صورت استفاده نمایید).

۵- سطوح بتونی یا سیمانی را آغشته به محلول فوق نمائید و حدود ۱۵ دقیقه به آن فرصت دهید تا قیمت کنیتکس محلول فوق اثر خود را به نحو مطلوب داشته باشد .

۶- با استفاده از آب تمیز سطح را کاملا بشوئید و صبر کنید تا سطح کاملاً خشک گردد .
بازسازی ساختمان
۷- بعد از خشک شدن، سطح آماده پذیرش پرایمر آکریلیک می باشد .

رنگ های پایه آب رنگ های اکریلیک :

پوشرنگ اکریلیک سفید مات پوشرنگ اکریلیک سفید نیم براق پوشرنگ اکریلیک سفید براق پوشرنگ اکریلیک سیلیکون مخصوص نما پرایمر اکریلیک خمیرهای تینت پوشرنگ اکریلیک مات رنگی شامل : قرمز، زرد، آبی، مشکی، گل ماش • رنگ های اکریلیک پایه آب، این رنگ ها شامل: – رنگ اکریلیک مات – رنگ اکریلیک نیم براق – رنگ اکریلیک براق – رنگ اکریلیک سیلیکون نما -پرایمر اکریلیک رنگ های اکریلیک بازسازی ساختمان پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها روبه افزایش است. بطوری که کنیتکس نما به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند. از ویژگی های فنی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود : مقاومت شستشوی بسیار خوب، فقدان بوی نامطبوع و سازگار با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی و آلی، دارابودن پوشش خوب و داشتن صرفه اقتصادی و اعمال آسان آن ها بر روی سطح . رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد. انواع بسته بندی رنگهای اکریلیک: کوارت-سطل-دبه بسته بندی خمیراکریلیک : ربعی پلاستیکی(جار) بسته بندی رنگهای اکریلک مات رنگی : کوارت بازسازی ساختمان خواص رنگ اکریلیک: 1 – ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا 2 – خشک شدن سریع – چسبندگی عالی – دوام و انعطاف پذیری خوب – قابلیت شستشو – مقاوم به رطوبت – نداشتن بو و حساسیت زایی 3 – مناسب برای سطوح گچی ، سیمانی ، آجری طریقه مصرف : سطح مورد نظر را پس از آماده کردن کاملا خشک و متناسب با وسیله اعمال رنگ اعم از قلمو ، غلطک و پیستوله با آب کافی رقیق و تا رسیدن به پوشش مورد نظر دو یا سه بار رنگ آمیزی نمایید . نکات مورد توجه : 1 – این رنگ هیچ گونه سازگاری با رنگ های پلاستیک ( پلی وینیل استات ) نداشته و جهت تینت  نقاشی ساختمان حتما از مادر رنگ اکریلیک استفاده شود . 2 – برای جلوگیری از یخ زدگی ، رنگ را در معرض سرما قرار ندهید .

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com