بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان به صورت دوره ای

نقاشی ساختمان به صورت برای مشاهده نمونه کارها و ارائه کاتالوگ و آلبوم آکریلیک (روغنی بی بو) – تصاویر رنگ اکریلیک دیوار و بازسازی ساختمان در رنگ های مختلف، کافیست با ما تماس بگیرید
قیمت رنگ اکرولیک – اکریلیک

در مورد نقاشی اکریلیک و رنگ آمیزی ساختمان با رنگهای اکریلیک و اطلاع از قیمت رنگ اکریلیک و نیز دریافت کاتالوگ اکریلیک – نمونه کارها – بازدید رایگان و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم. در ضمن برای توضیحات تکمیلی در مورد رنگ اکریلیک ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان با رنگ اکریلیک می توانید به صفحات اکریلیک وبسایت نقاشی ساختمان مراجعه نمایید.

 

رنگهای حلال آب (واتر بیس) – اکرولیک

پوشش های واتربیس یا رنگ های حلال آب چند سالی است که پتینه وارد بازار رنگهای ساختمانی شده اند. این نوع رنگ از بسیاری از جهات شبیه رنگ پلاستیک (تمام پلاستیک) هستند.

نظر به آلودگی محیط زیست از طریق رنگ های روغنی و پوشش های حلال تینر این نوع رنگ جای خود را در بازارهای اروپا و آمریکا باز کرده اند و حتی در برخی از کشورها تولید رنگ های حلال تینر فوری و تینر روغنی با محدودیت ها و ممنوعیت های زیادی همراه شده است.

کارخانجات اتومبیل سازی در اکثر کشورهای دنیا (و ایران) چند سالی است نقاشی ساختمان به صورت که به جای رنگ های اتومبیلی فوری با حلال تینر فوری به طرف رنگ های اتومبیلی حلال آب روی آورده اند.
نقاشی
در ایران رنگ های حلال آب بیشتر با نام اکرولیک و کاپارول شناخته شده هستند. سرعت اجرای بالا و بدون بو بودن و پتینه کاری خشک شدن سریع باعث استقبال از این نوع رنگ شده است. مخصوصا برای محیط های بسته و آپارتمانی و نیز در مواردی که کارفرما مجبور به سکونت در منزل در زمان رنگ آمیزی (به همراه خانواده وعلی الخصوص اطفال)هستند این نوع رنگ می تواند بهترین گزینه باشد و سرعت بالای اجرا و تولید نکردن گازهای فرار و خطرناک برای سلامت افراد ایده آل است.

این نوع رنگ هم مثل رنگ های روغنی دارای نوع مات و براق می باشد و نوع نیم براق هم به گزینه ها اضافه شده است.

این نوع رنگ حتما باید بوسیله غلطک اجراشود و در صورت اجرا با قلم : نقاش مجبور به اضافه کردن آب بیش از مقدار استاندارد به رنگ میباشد (تا رش قلم نیندازد) و این کار کیفیت اجرا را پائین می آورد.

حداکثر مقدار مجار افزودن آب به این نوع رنگ 25% است نقاشی ساختمان به صورت و باید به مقدار زیاد میکس شود. با تمام مزایائی که این نوع رنگ دارد ولی استقبال از آن و سفارش اجرای این رنگ نسبت به رنگ روغنی نسبتی حدودا یک به بیست دارد. علت استقبال خیلی کمتر نسبت به رنگ روغنی قابلیت شستشوی 100% رنگ روغنی است.

به رغم ادعای سازندگان این نوع رنگ : تجربه نقاشان ثابت می کند که این رنگ در مقابل آب بسیار مقاوم است ولی قابلیت شستشوی این رنگ نسبت به رنگ روغنی درسطح نازلی قرار دارد. تجربه ثابت کرده که استفاده از نوع نیم براق این رنگ و اجرا بوسیله غلطک با غلظت مناسب و نیز گذشت 30 روز از اجرا قابلیت شستشوی بالاتری به این رنگ می دهد. گذشت 30 روز از اجرا به نظره من لازم است. ولی با تمام تمهیدات باز هم نمیتوان از این رنگ نحوه اجرای کنیتکس توقع مقاومت در مقابل آب مثل رنگ روغنی را داشت.

شاید در کشورهای اروپائی و آمریکا قابلیت شستشوی 100% در این نوع رنگ مشاهده شود ولی در تولیدات داخلی چنین موردی مشاهده نکردم. اکثر کارخانجات خط تولید این نوع رنگ را راه اندازی کرده اند. تجربه من مارک کاپارول که توسط یک شرکت ایرانی و تحت لیسانس کاپارول آلمان ساخته می شود را توصیه می کند.

شخصا سعی کرده ام از رنگ های اکرولیک استفاده نکنم و وقتی سفارش رنگ حلال آب برسد مارک کاپارول گزینه اول برای من بوده است. در بعضی موارد و در فصول سرد سال به عنوان آستر اول بر روی بتونه کشی اولیه دیوار (ماستیک) از طرف بعضی از نقاشان استفاده می شود که چسب بسیار قوی این رنگ مثل رنگ روغنی آستری ماستیک را محکم می کند و این کار از لحاظ فنی فرقی با آستر اول با رنگ روغنی ندارد.

مزیت این کار سرعت خشک شدن بالای آستر اول و تسریع در کار بدون پائین آمدن کیفیت کار می باشد. شخصا هر موقع که سفارش رنگ حلال آب را می گیرم: به کارفرما اطلاع می دهم که این نوع رنگ قابلیت شستشو مثل رنگ روغنی را ندارد تا انتخابی با اطلاعات فنی انجام دهد. امیدوارم در آینده شاهد بالا رفتن قابلیت شستشوی این نوع رنگ از طرف سازندگان و همه گیر شدن استفاده از این رنگ و محدودیت تولید رنگ های آلاینده رنگ نمای مخصوص ساختمان محیط زیست در ایران باشیم.

در پایان لازم به توضیح است که قیمت اجرای این نوع رنگ همانند نقاشی ساختمان به صورت رنگ روغنی (در برخی موارد بالاتر) می باشد و قیمت مصالح لازم برای اجرای این نوع رنگ (خصوصا مارک کاپارول) گرانتر از مصالح لازم برای رنگ روغنی می باشد.

بازسازی

شما علاوه بر این که می توانید برای رنگ آمیزی خانه و ساختمان خود از نقاشان حرفه ای و مجرب ما در زمینه نقاشی ساختمان اکریلیک یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی منزل و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در سایت نقاشی ساختمان ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید.

 

قیمت رنگ اکریلیک ساختمان, کاتالوگ رنگ های اکریلیک, رنگهای اکریلیک ساختمانی, انواع رنگ اکریلیک, رنگ آکریلیک, طرح نقاشی اکریلیک, نقاشی اکرولیک, تفاوت رنگ روغن و اکریلیک, نقاشی با رنگ اکریلیک, بتونه اکریلیک, قیمت رنگهای اکریلیک, قیمت رنگ های اکریلیک, نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک, آموزش نقاشی اکریلیک, قیمت رنگ آکریلیک, آموزش نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک, قیمت رنگ اکرولیک, نقاشی ساختمان-رنگ اکریلیک, طرز کار با رنگ اکریلیک, رنگهای اکریلیک, رنگ اکریلیک پایه آب, رزین اکریلیک, رنگ اکریلیک روی رنگ روغنی ,

——————————————*-*-*——————————————

شما در مطلب زیر با رنگ مولتی کالر و ویژگی هایی این رنگ و رنگ آمیزی ساختمان خود با این رنگ آشنا می شود و ضمنا نکاتی در مورد آماده سازی سطح جهت اجرای نقاشی مولتی کالر و روش اجرا آن و کاربرد و موارد مصرف رنگ مولتی کالر و معایب و مزایای مولتی کالر اطلاعاتی کسب خواهید کرد، همچنین می توانید از کاتالوگ و قیمت مولتی کالر نیز آگاهی یابید، شما اجرای رنگ نمای ساختمان می توانید نقاشی ساختمان به صورت در ادامه با مطالب ذیل آشنا می شوید (که می توانید بر روی هر یک کلیک کنید)

ویژگی ها و مزایای رنگ اکرولیک (اکریلیک):
توجیه اقتصادی به دلیل:

1- پوشش فراوان، کاهش نیروی انسانی اجرایی، حذف روغن الف، حذف تینرهای نفتی

2- فاقد حلال های نفتی مضر برای انسان و محیط زیست، کاملا بهداشتی و بدون بوی نامطبوع

3- صد در صد قابل شستشو با انواع شوینده و ضد عفونی کننده

4- مقاومت دربرابر زردی، رنگ پریدگی و پوسته کردن

5- مقاومت قلیایی و مقاومت جوی بسیار عالی برای بیش از 15 سال

6- جایگزین قطعی انواع رنگ های روغنی – آلکید رزین – باحلال های نفتی

7- قابل اجرا روی انواع رنگ ها و استری های شیمیایی نقاشی ساختمان مانند رنگ های روغنی،پلاستیک، اپوکسی

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com