بازسازی ساختمان

بازسازی و نقاشی در طول سال

بازسازی و نقاشی پوشرنگ اکریلیک سفید مات پوشرنگ اکریلیک سفید نیم مدیریت پیمان براق پوشرنگ اکریلیک سفید براق پوشرنگ اکریلیک سیلیکون نقاشی ساختمان مخصوص نما پرایمر اکریلیک خمیرهای تینت پوشرنگ اکریلیک مات رنگی شامل : قرمز، زرد، آبی، مشکی، گل ماش • رنگ های اکریلیک پایه آب، این رنگ ها شامل: – رنگ اکریلیک مات – رنگ اکریلیک نیم براق – رنگ اکریلیک براق – رنگ اکریلیک سیلیکون نما -پرایمر اکریلیک رنگ های اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها روبه افزایش است. بطوری که به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند. از ویژگی های فنی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود : مقاومت شستشوی بسیار خوب، فقدان بوی نامطبوع و سازگار با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی و آلی، دارابودن پوشش خوب و داشتن صرفه اقتصادی و اعمال آسان آن ها بر روی سطح . رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد. انواع بسته بندی رنگهای اکریلیک: کوارت-سطل-دبه بسته بندی خمیراکریلیک : ربعی پلاستیکی(جار) بسته بندی رنگهای اکریلک مات رنگی : کوارت خواص رنگ اکریلیک: 1 – ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا 2 – خشک شدن سریع – چسبندگی عالی – دوام و انعطاف پذیری خوب – قابلیت شستشو – مقاوم به رطوبت – نداشتن بو و بازسازی ساختمان حساسیت زایی 3 – مناسب برای سطوح گچی ، سیمانی ، آجری طریقه مصرف : سطح مورد نظر را پس از آماده کردن کاملا خشک و متناسب با وسیله اعمال رنگ اعم از قلمو ، غلطک و پیستوله با آب کافی رقیق و تا رسیدن به پوشش مورد نظر دو یا سه بار رنگ آمیزی نمایید . نکات مورد توجه : 1 – این رنگ هیچ گونه سازگاری با رنگ های پلاستیک ( پلی وینیل استات ) نداشته و جهت تینت حتما از مادر رنگ اکریلیک استفاده شود . 2 – برای بازسازی و نقاشی جلوگیری از یخ زدگی ، رنگ را در معرض سرما قرار ندهید .
کاتالوگ رنگهای اکرولیک یا اکریلیک
پتینه
شما برای دیدن هر گونه کاتالوگ اکریلیک در انواع و رنگ های مختلف کافیست با ما تماس بگیرید و بازسازی آپارتمان ارسال رایگان کاتالوگ به منزل شما ، کاتالوگ مورد نظر را مشاهده کنید و هر رنگ و هر مدلی که مد نظر شماست را انتخاب کنید و خانه خود را نقاشی کنید
قیمت رنگ اکریلیک – قیمت نقاشی اکریلیک

برای آگاهی از قیمت انواع رنگهای اکریلیک و نقاشی اکریلیک در ساختمان یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین بازسازی و نقاشی زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید

——————————————*-*-*——————————————

هر گونه نظر و دیدگاهی در مورد این مطلب دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید، مطمئن تعمیرات ساختمان باشید که از هرگونه نظر و دیدگاهی استقبال می کنیم، شما می توانید دیدگاه تان را در صفحه تماس با ما در میان بگذارید

——————————————*-*-*——————————————
خدمات گروه نقاشی ساختمان ایران

اجرا انواع نقاشی ساختمان در طرح، رنگ ها و مدل های مختلف با عضویت اتحادیه نقاشان((نقاشی رنگ روغنی (براق و مات) – نقاشی رنگ پلاستیک – نقاشی بلکا و انواع پوشش های سلولزی – نقاشی مولتی کالر – نقاشی کنیتکس – نقاشی اکریلیک (روغنی بی بو) – نقاشی سیلر کیلر – نقاشی پلی استر و نیم پلی استر – رنگینه – نقاشی پیکو کالر (کامپیوتری) و پتینه کاری و رنگ کاری نمای ساختمان با رنگ های استاندارد))

پتینه کاری

نگ غیر شفاف عبارت است از مایع رنگینی که روی سطح چوب را می پوشاند که این مدیریت پیمانکاری مایع رنگین پس از خشک شدن به شکل یک قشر سخت و غیر شفاف روی چوب باقی می ماند و به کلی نقش چوب را می پوشاند و تشخیص چوب را غیر ممکن می کند .رنگهای غیر شفاف خود به دسته های زیر تقسیم می شوند :

رنگ روغنی: رنگ روغنی ترکیبی است از پودر رنگ، حلال، روغن جلا، اسکاتیف، مواد انعطاف دهنده و غیره است که به نوع پودر رنگ دارای رنگهای متفاوتی است.رنگ روغنی به دو دسته مات و براق تقسیم میشود.برای زدن رنگ روغنی لازم است سطح چوب را به روغن الف آغشته و سپس با بتونه روغنی پر نموده و آن را رنگ نمود.حلال این نوع از رنگها تینر روغنی می باشد.از این رنگ برای بازسازی و نقاشی مصارفی که در معرض رطوبت قرار می گیرند مانند: در و پنجره های ساختمان ، کابینت آشپز خانه و کلاً اشیای قابل شستشو استفاده می شود
1- انامل

نوعی جلای غیر شفاف است که بافت چوبی را مخفی می کند و در عوض رنگ مطلوبی به آن می دهد. انامل خیلی بازسازی تعمیرات منزل سخت و دارای قابلیت ارتجاعی خوبی می باشد. این جلا در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاوم است.انامل را می توان به وسیله تینر رقیق کرد.
2-  رنگ پلاستیک

ماده اصلی این رنگها مواد شیمیایی پلاستیکی است که در آب قابل حل است. این رنگها در مقابل رطوبت و حرارت دواوم ندارند. از این رنگها روی سطوح گچی و سیمانی و…. استفاده میشود.

بتونه به موادی گفته میشود که برای پر کردن خلل و فرجها، ترک خوردگیها، زدگیها، پوشاندن سر پیچها و پتینه کاری میخها و به دست آوردن سطحی صاف و یکنواخت به کار میرود.

به طور کلی در انتخاب بتونه یاید موارد زیر رعایت شود:

1- محلی که قرار است با بتونه پر شود

2- نوع چوبی که با بتونه پر شود

3- نوع رنگی قرار است با بتونه پر شود

4- نوع آستر همرنگی که قرار است تغییر رنگ در زمینه چوب به وجود آورد

بتونه های مورد مصرف در صنایع چوب :

1- بتونه چوب

2- بتونه همرنگی

بتونه چوب: این بتونه ماده ای است ژله مانند و شفاف که از ترکیب سلولز و مواد رقیق کننده اجرای پتینه به دست میاید . از این بتونه برای پر کردن زدگیهای کوچک و خلل و فرج چوبهایی درشت بافت استفاده میشود. حلال آن تینر فوری و رقیق شده آن میتواند کار سیلر را انجام دهد. شفافیت این بتونه باعث میشود که در زیر رنگهای شفاف تا عمق روزنه ها آشکار شود و زیبایی چوب را افزایش دهد. سطح مورد نظر را با تینر یا محلول رقیق شده نیترو سلولز میپوشانند. بعد از خشک شدن آن سطح بتونه شده باید سنباده شود تا فقط بتونه داخل روزنهای نقاشی ساختمان چوب باقی بماند. بعد از پرداخت کار میتوان سطح کار را آستری زد و یا رنگ کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com