بازسازی ساختمان

رنگ های اصلی در رنگ نما

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

محاسبه رنگ ساختمان decorating paint

رنگ نما مهم‌ترین رنگی که در طراحی این خانه استفاده شده، بنفش است. بنفش که رنگی ترکیبی است، بازسازی ساختمان خواص رنگ‌های اصلی تشکیل‌دهنده‌اش را نیز داراست. این رنگ هم هیجان و قدرت رنگ قرمز را دارد و هم از آرامشی که رنگ آبی منتقل می‌کند، برخوردار است. در روانشناسی رنگ‌ها به خاطر اثرات آرامش‌بخشی که این رنگ دارد، از آن برای درمان کسانی که از ترس‌ها و ناراحتی‌ها پتینه رنج می‌برند، استفاده می‌شود.

اهمیت رنگ بنفش در دکوراسیون منزل

بنفش به تعادل فکری انسان کمک می‌کند. همچنین این رنگ برای کسانی که در پی کامیابی روانی هستند، مناسب است. رنگ بنفش با حس خلاقانه‌ای که دارد، مطلوب‌ترین رنگ برای هنرمندان محسوب می‌شود.از رنگ بنفش می‌توان برای رفع و حذف عناصری که مانع از به آرامش رسیدن پس از فعالیت و کار زیاد می‌شوند،

دکور اتاق کودک معمولا رنگ های شاد و زنده را طلب می کند و به کار بردن زرد در کنار خاکستری می تواند گزینه خوبی برای ترکیب رنگ اتاق کودک شما باشد. اگر تنها یک ترکیب رنگی برای دکوراسیون اتاق نوزاد را نام ببریم که تمام ویژگی های مثبت را در خود داشته باشد بازسازی ساختمان آن ترکیب، ترکیب رنگ زرد و خاکستری است.

تم زرد و خاکستری انرژی بسیار زیادی در فضای اتاق پخش می کند و از طرفی دکوراسیون را مدرن و امروزی نیز نشان می دهد. از این ترکیب چه برای اتاق پذیرایی استفاده کنید چه برای اتاق خواب، خیالتان از بابت نتیجه ای مطلوب که منحصر به زمان و مکان خاصی نیست راحت خواهد بود.

وقتی صحبت از دکوراسیون زرد و خاکستری در اتاق نوزاد می کنیم، منظورمان فقط رنگ و طرح های ساده نیست، الگوهای بسیار جذابی وجود دارند که می توانند به صورت تاکیدی روی دیوار یا طرح فرش و قالیچه کف به نمایش گذاشته شوند. یکی از بهترین گزینه ها می تواند استفاده از کاغذ دیواری با طرح های هندسی و جئومتریک باشد که به صورت تاکیدی، فقط بروی یکی از دیوارهای اتاق نصب می شود.

البته طرح ها سفارشی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که انتخاب آنها کاملا بستگی به سلیقه و نظر شما دارد اما سعی کنید حتما از این طرح های جذاب حداقل بروی قسمتی از دیوار یا قسمتی از کف خانه استفاده کنید تا جذابیت دکوراسیونتان دو چندان شود.

همه ما رنگ های ملایم را خوب می شناسیم؛ آن ها همیشه در خالص ترین حالت خودشان بوده اند، اما در سال ۲۰۱۶، تنالیته رنگ های ملایم چار تغییر و تحولاتی شده اند و با کمی پیچیدگی همراه هستند. محبوب ترین و شناخته شده ترین و البته پرکاربردترین تنالیته رنگ ملایم در دکوراسیون داخلی طیف های رنگ آبی و مخصوصا ابی دودی هستند مخصوا وقتی با خاکستری همراه می شود.

این ترکیب رنگی جذاب و آرامش بخش بیشتر در نشیمن و اتاق خواب کاربرد دارد، البته این ترکیب رنگی در هر فضای دیگری هم می توانند به همین خوبی جلوه کنند چرا که خاصیت آرامش و تسکین دهنده بالایی دارند، این رنگ های سال ۲۰۱۶ بر خلاف ملایم و نرم بودنشان می می توانند در هر سطحی از قبیل کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار بگیرند.

اتاق خواب های دونفره مخصوص زوج های جوان که میخواهند با هم باشند.دکوراسیون به سبک مدرن و جدید در مجموعه زیر قابل مشاهده است. اتاق خواب دو نفره به منزله مکانی مقدس برای آرامش، استراحت و بازیابی انرژی شناخته می شود و باید در طراحی آن دقت و حوصله زیادی بخرج دهید.

زمانی که به پاهای خود بعداز یک روز سخت و طولانی استراحت می دهید و با مطالعه کتاب یا مشاهده تلویزیون به خواب می روید، متوجه خواهید شد که این مکان چیزی بیشتر از یک تخت خواب است.اتاق خواب مکانی است که دقیقا شخصیت شما را نشان می دهد،

در نتیجه برای اینکه دکوراسیونی کاملا مطابق با سلیقه و نظر خود داشته باشید باید به تمامی جزئیات قرار گرفته در اتاق از مبلمان گرفته تا رنگ های تاکیدی و دکوری های کوچک توجه کنید.در این مطلب با ۶ اتاق خواب آشنا خواهید شد که نسبت به یکدیگر طراحی بسیار متفاوتی دارند اما همگی به یک اندازه زیبا و شگفت انگیز هستند.

طراحی این اتاق ها بقدری دقیق و زیبا انجام شده که حتی کوچکترین جزئیات نیز برای هدف مشخصی قرار گرفته اند.مسلما با نگاه به مدل های زیر ایده های بسیار زیادی برای تزیین دکوراسیون اتاق خودتان بدست خواهید آورد که با اندکی تغییر و توسعه می توانید آنها را در اتاق خواب خود پیاده کنید. لازم به ذکر است که دکوراسیون تمامی این اتاق ها سبکی مدرن و مینیمال دارند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com