بازسازی ساختمان

رنگ نما و نقش رنگ بنفش

رنگ بنفش با از بین بردن عوامل بازدارنده در موفقیت و کم کردن کسالت روح، موجب افزایش هدفمندی و انگیزه  بازسازی ساختمان در بیننده می‌شود. حضور مستمر در معرض این رنگ، قدرت خلاقیت را بالا برده و انگیزه برای دست یافتن به روحیه‌ای هیجانی و قدرتمند را بیشتر می‌کند. این رنگ، رنگ سردی است که سیستم عصبی را تقویت می‌کند و منجر به افزایش حس آرامش می‌شود.

رنگ بنفش از نظر دیداری نیز تأثیراتی را در عمق و پرسپکتیو فضا به‌ وجود می‌آورد. با به کار بردن این رنگ، اجسام دورتر و کوچک‌تر به نظر می‌رسند و اگر در سطح دیوار از این رنگ استفاده شود، موجب دورتر دیده شدن دیوار و در پتینه نتیجه بزرگ‌تر به بازسازی ساختمان نظر رسیدن فضا می‌شود.

به همین منظور در این خانه بزرگ‌ترین و اولین دیواری که به محض ورود به هال دیده می‌شود را به رنگ بنفش درآورده‌اند چون اصلی‌ترین دیواری است که در خانه دیده می‌شود. با این کار اعضای خانه وقتی روی مبل‌ها می‌نشینند و تلویزیون نگاه می‌کنند یا اینکه در حال معاشرت با مهمانان هستند دائم در معرض اثرات مثبت و مطلوب رنگ بنفش دیوار روبه‌رو قرار می‌گیرند.

زرد و خاکستری محیطی روشن، دلپذیر، مدرن و در عین حال بدور از سادگی و یکنواختی درست می کند و به همین خاطر در اتاق نوزاد نیز بسیار خوب نتیجه می دهد.قسمت خوب موضوع اینجاست که شما به راحتی می توانید این ترکیب رنگی را به دکوراسیونی دخترانه یا پسرانه تغییر بدهید. تنها با اضافه کردن یک رنگ سوم به میزان اندک این کار به سادگی هر چه تمام تر برای شما انجام خواهد شد.

شاید بدانید که در چند سال اخیر بیشتر دکوراسیون های داخلی امروزی به استفاده از رنگ خاکستری روی آورده اند تا حدی که پیش بینی می شود این رنگ رفته رفته جایگزین رنگ سفید بین عموم مردم شود. شاید دلیلش همین انعطاف پذیری بالا و منحصر بفرد رنگ خاکستری با رنگ های شاد دیگر من جمله زرد باشد.

همانطورکه در بالا اشاره شد به ترکیب زرد و خاکستری در اتاق نوزاد، می توانید رنگ سومی را اضافه کنید. معمولا این رنگ، سفید انتخاب می شود زیرا سفید هم انعطاف پذیری بالایی دارد که ترکیب آن با زرد و خاکستری هیچگاه قدیمی نخواهد شد و  رنگ نما هم برای دختر و پسر مناسب است. در شکل زیر یکی از ساده ترین راه های استفاده از سه رنگ سفید، خاکستری و زرد را مشاهده می کنید

که در عین سادگی چهره جذاب، شاد و بدور از بهم ریختگی و شلوغی را در اتاق نوزاد ایجاد کرده است. فقط یک نوار کوچک از زرد و خاکستری در زمینه دیوار، الگویی قابل فهم و شیک در دیزاین بوجود آورده که البته با رنگ مبلمان اتاق نوزاد همراهی می شود.

هر سال رنگ هایی بعنوان مد در جهان فراگیر می شوند و امسال هم در دکوراسیون منزل رنگ های آبی صورتی و قهوه ای مد بودند که ترکیب آن ها دکورهای بسیار زیبایی را خلق می کند. همیشه هر چیزی که به مد سال مربوط باشد برای همه جذاب است، مطمئنا شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید

که دوست دارید دکوراسیون داخلی خانه تان با مد سال پیش برود، پس دقیقا این مطلب به درد شما می خورد، چرا که در این مطلب می خواهیم به رنگ های سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم و ببینیم هر کدام از آن ها را چگونه می توان در دکوراسیون داخلی این خانه استفاده کرد.

اتاق خواب مکان آرامش است و باید به همین گونه نیز دکوراسیون آن تنظیم شود و رنگ بندی آن هم به گونه ای آرام بخش ترکیب شود. وقتی در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنی مجبوری خودت رو با همه چیزش وفق بدی. با رنگ دیوار اتاق ها که مجبوری برای همیشه تحمل کنی.

گاهی سعی می کنیم با اضافه کردن دکوری و تابلو و خیلی چیزهای دیگه از کسلالت بار بودن رنگ سفید یکدست دیوار کم کنیم اما باز هم ما رو راضی نمی کنه و وسوسه میشیم که دیوارها رو رنگ کنیم. وقتی یه مدت طولانی با دیوارهای سفید زندگی کرده باشی وقتی به خونه ای که مال خودته میری میتونی هر رنگی که دوست داری

به کار ببری. من خودم رنگ های زنده و بولد دوست دارم بنابراین چند رنگ زیبا که از زیباترین رنگ های مورد علاقه منه بهتون معرفی می کنم که واقعا ارزش ریسک انتخابشون برای نقاشی دیوار اتاق ها رو داره.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com