بازسازی ساختمان

رنگ نما سفید ساختمان

دکوراسیون خانه هایی با انرژی مثبتبرای دیوار پشت مبل‌ها، از رنگ سفید استفاده شده که بازسازی ساختمان  این رنگ سفید در مقابل رنگ بنفش دیوار روبه‌رو، فضای خانه را بسیار بزرگ‌تر نشان می‌دهد. رنگ سفید، روشن‌ترین رنگ است؛ بنابراین جزییات را بسیار واضح نشان می‌دهد و به این دلیل که با هر رنگ دیگر همخوانی دارد، از جمله پرکاربردترین رنگ‌ها در دکوراسیون محسوب می‌شود. در برخی از قسمت‌ها و عناصر طراحی این خانه، از رنگ زرد استفاده شده است. این رنگ اگرچه مکمل اصلی رنگ بنفش است و در کنار آن، یکی از زیباترین ترکیب‌بندی‌های رنگی را ایجاد می‌کند، اما به گفته طراحان این خانه به این دلیل انتخاب شده که قدرت تقویت حس خوش‌بینی و القای آرامش و مثبت‌اندیشی را داراست. رنگ زرد خود به تنهایی، انرژی بالایی دارد.

دنیای روح بخش رنگ صورتی

با طراحی اندازه و ابعاد و جای‌گیری مبل‌ها و میز تلویزیون توسط گروه طراحی، در برخی از جزییات فضا که بیشتر شامل عناصر قابل جابه‌جایی است، از رنگ صورتی استفاده شده است. این استفاده بیشتر به دلیل تأثیرات بسیار مهم این رنگ است بازسازی ساختمان که ممکن است از سوی بسیاری از مخاطبان، جسارت‌آمیز به نظر برسد.

خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های خوبی برای یکدیگر هستند، بهتر است این رنگ ها را برای سطوح نرم مانند رنگ نما رویه کوسن ها و رومبلی ها استفاده شود.

البته رنگ آبی و صورتی ملایم برای اکسسوری ها و لوازم دکوری کوچک هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شاید بتوانید برخی از دیوارها را هم به این رنگ در بیاورید، اما باید مراقب باشید که این رنگ ها خاصیتی لطیف دارند و برای سطوح زبر و خشن مناسب نیستند. رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است.

رز گلد یکی از آن رنگ های قدرتمندی است که می تواند جو خاصی را که مد نظر شما است را برای تان پدید بیاورد. همراه شدن این رنگ با صورتی می تواند به معجزه در دکوراسیون داخلی خانه شما بدل شود. این تنالیته رنگی یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های سال ۲۰۱۶ است،

اگر می خواهید متفاوت از دیگران عمل کنید به پیشنهاد دکوراتورها و طراحان داخلی توجه کنید و از این رنگ بهره ببرید. در کنار این رنگ می توانید از رنگ فیلی، آبی دودی و بنفشی که با خاکستری همراه است بهره ببرید.

اولین اتاقی که به معرفی آن می پردازیم طرحی مینیمال دارد اما جزئیات به کار رفته در آن بقدری دقیق و زیبا هستند که هر کدام به توصیفی چندین سطری نیاز دارند. اولین مورد کفپوش چوبی اتاق است. کفپوش ها الگویی به نام هرینگ بون دارند که شبیه استخوان ستون فقرات ماهی است و به همین خاطر این نام را به آن داده اند.

دیوار پشت تخت خواب نیز رنگ صورتی بسیار کم رنگ دارد که حسی زنانه و بسیار لطیف در فضا ایجاد کرده است. این رنگ کاملا با کفپوش های چوبی اتاق همخوانی دارد. میز تلویزیون قرار گرفته روبروی تخت و لامپ ایستاده کنار آن نیز کاملا ساده بوده تا توجهات بیشتر به سمت دیوار و کفپوش های چوبی اتاق جلب شود.

نصب لوستر های لوکس و مدرن بر میز نهارخوری فضایی متفاوت را برای سرو غذا بوجود آورده است. هماهنگی بین رنگ میز نهارخوری و با رنگ گیاهان باعث شده است که فضای آشپزخامه جذاب تر به نظر برسد.

در این بخش نمونه هایی از طراحی دکوراسیون یک خانه مدرن با تم تیره را ملاحظه نقاشی ساختمان با غلطک کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این تصاویر دکوراسیون مدرن و متفاوتی را در درون خانه خود با رنگ های تیره بوجود آورید.

کاشی‌اهی سرامیکی ترکی که به عنوان دکور بر روی دیوارها نصب شده‌اند، طرح‌های نمادین زیبا و متنوعی داشتند. بنگر در این باره می‌گوید: این کاشی‌ها سنگ کوارتز هستند که بسیار شفابخش است. رنگ اتاق .07 خشتی به رنگ خاک رس است.

در خانه فضاهای جدا بسازید

یک فرش ترک می‌تواند تا گوشه ناهارخوری اتاق نشمین را گرم و روشن نگه دارد. بنگر می‌گوید: فرش مناسب قسمت ناهارخوری خود را محلی گرم‌تر برای غذاخوردن نشان می‌دهد.

فضا را روشن و نورگیر کنید

بنگر عاشق رنگ‌ها و طرح‌هاست. اما احساس می‌کند پنجره نیز نقش مهمی در طراحی و هدایت نور ایفا می‌کند. پنجره پرنقش‌ونگار اتاق را شلوغ جلوه می‌دهد. نور خورشید از شیشه سفید به فضا سادگی می‌بخشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com