بازسازی ساختمان

پتینه رنگی در ساختمان

اما این جسارت، الزاما به منزله نتایج بد نیست؛ چون رنگ صورتی روح‌بخش و رنگی است بازسازی ساختمان که از ثبات زیادی برخوردار است و در هر جایی که استفاده شود، زندگی و نشاط به آن فضا القا می‌شود. این رنگ نیز مانند دیگر رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون این خانه، به‌شدت قدرت ضد افسردگی و انزواطلبی دارد و احساس آرامش و راحتی را به صاحبان خانه و مهمان‌ها منتقل می‌کند.

تزیینات اندک خانه
در طراحی این خانه، از تزیینات جزیی اما مهمی استفاده شده است. همه‌چیز در پالت رنگی که طراحان مد نظر قرار داده بودند، طراحی یا انتخاب شده است. در دو طرف بزرگ‌ترین مبل خانه نیز، دو آباژور زیبا با رنگ‌های غالب خانه قرار دارد.

دکوراسیونی مقرون به صرفه

بسیاری از عناصر این خانه مانند رنگ چوبی پارکت‌ها و شومینه گوشه‌ خانه، به جا مانده از دکوراسیون قبلی بوده‌اند که طراحان سعی کرده‌اند با کمترین هزینه و در عین حال در علمی‌ترین حالت، تغییراتی در حس و حال این خانه ایجاد کنند.

بر خلاف بیشتر رنگ های سال ۲۰۱۶ که همه روشن هستند این رنگ تیره و در خود فرو رفته است بازسازی ساختمان و به گفته اهالی فن و متخصصین این حوزه این رنگ کاملا رنگی است که اگر علاقه عنیقی به آن نداشته باشید، ظرف مدت کوتاهی کنیتکس شما را دلزده می کند. اما این رنگ که جزو معدود رنگ های تیره سال ۲۰۱۶ است، طرفداران خاص خودش را دارد که اتفاقا حسابی هم از آن استقبال می کنند،

فضایی که با رنگ آبی کاربنی تیره رنگ آمیزی می شود، حسابی تیره است و کاملا هم جزو فضاهای شخصی محسوب می شود اگر نشیمن خانه تان را به این رنگ در آورید، کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند، پس این رنگ را در فضاهای شخصی مانند اتاق خواب استفاده کنید. در کنار آن برای ایجاد تفاوت و هیجان در فضا می توانید از رنگ های نارنجی، هلویی و طیف آبی های روشن بهره ببرید.

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون در زیبایی خانه ما تاثیر گذار است پس اگر به درستی ترکیب رنگ را انتخاب کنیم خانه ای زیبا و چشم نواز خواهیم داشت. خارج شدن از قلمرو رنگ های خنثی و خاموش شاید کمی وحشتناک به نظر برسد، اما بازی کردن با رنگ ها و ساخت ترکیب های غیر منتظره می تواند بسیار عالی شود.

در این مطلب می خواهم ترکیب رنگ های غیر منتظره ای را به شما معرفی کنم که هفت متخصص طراحی دکوراسیون آنها را تایید و توصیه کرده اند.

آبی های درخشان و قرمز عمیق
من یکی از بزرگترین طرفدارهای رنگ ها هستم، در این ترکیب رنگ آبی بسیار آرامش بخش و یاد آور دریا است. آبی دریایی و فیروزه ای می توانند به فضا حالتی آسمانی بدهند اما در تصویر پایین کف اتاق به رنگ قهوه ای تیره و در سقف نیز یک آویز به رنگ قرمز تیره باعث شده فضا حالتی تابستانی به خود بگیرد.

هتل ها که فقط به خاطر دکوراسیون خود توانسته اند معروف شوند. باورتان نمی‌شود چه افراد مشهوری در این ساختمان زندگی کرده‌اند.سارا بنگر 6 ماه در لیست انتظار برای انتخاب آپارتمانی در مجموعه لاندن تریس گاردنز شهر نیویورک بود. این مجتمع شاخص،‌ که در سال 1930 تاسیس شده

و یک بلاک کامل از خیابان چلسی را اشغال کرده است، اقامتگاه افراد مشهوری همچون آنی لیبوویتز (Annie Leibovits)، چلسی کلینتون (Chelsea Clinton) و تیم گان (Tim Gunn) بوده است.سارا در نهایت توانست یک سوئیت کوچک در طبقه بالا با تختی به شکل خانه آلاچیقی را بگیرد.

سارا می‌گوید: مزیتش برای من اینست که دفتر کارم در طبقه پایین است. سارا در طبقه همکف این مجتمع دفتر طراحی داخلی دارد و لوازم خانگی خود را که از سراسر جهان الهام گرفته‌اند در آنجا طراحی می‌کند.رویکرد او در این خانه زیبا بر اساس همان فلسفه‌ای است که در پروژه‌های مشتریانش به کار می‌برد.

از آنجا که فضا در یک سوئیت کوچک در منهتن اولویت اول است، گاه او مهمانی‌هایی کم‌جمعیتی برپا می‌کند: نوشیدنی و مزه (لقمه‌های کوچک به سبک ترکیه) روی میز با طرح کاشی چیده می‌شود و صندلی‌های فرانسوی متعلق به دهه 1940 را برای نشستن مهمانان بیشتر انتخاب کرده است.

فضا را بزرگ‌تر جلوه دهید

در آشپزخانه، کنسولی 66 اینچی با سطحی از کاشی فضای اضافی برای خوراکی مهمانی‌ها فراهم می‌کند. تشکچه صندلی‌های دهه 50 از پارچه آفریقایی دوخته شده است و فرش‌ها متعلق به دوره ونتیج مراکش هستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com