بازسازی ساختمان

ایجاد فضای شاد برای اتاق

ایجاد فضای شاد در اتاق نوزاد بیشتر از اینکه مناسب کودکان باشد برای خود والدین مفید است، زیرا با قدم گذاشتن به چنین فضای شادی، با روحیه و انرژی بیشتری به فرزند خود توجه می کنند. در شکل زیر یک ترکیب فوق العاده شیک از رنگ زرد و خاکستری را مشاهده می کنید،

البته در این بین به میزان خیلی کمی نیز از رنگ سفید در قسمت آرک، پرده و دراور استفاده شده تا فضا متعادل تر شود. در کنار الگوی جالب نقاشی شده روی دیوار، خود تخت نوزاد نیز طراحی بسیار زیبایی دارد و با ستون و چهارچوب بلندش به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل شده است.

خانه هایی با انرژی مثبت و پر از انرژی با دکوراسیون آن رابطه مستقیم دارد.بنابراین برای ایجاد احساس خوب در خانه نکات دکوراسیون را در نظر داشته باشید. تصور کنید خاطراتی ناخوشایند از فضای خانه‌تان دارید که شما را افسرده می‌کنند؛ وسایل خانه و اسباب و لوازم منزل می‌توانند حجم زیادی انرژی‌ منفی را در خود نگه دارند و آن حجم بالای انرژی منفی را به صاحبان خانه و زندگی روزانه‌شان انتقال دهند.

ما می‌خواهیم به شما بگوییم که ممکن است با ایجاد تغییراتی کوچک، تغییراتی در حس و حال خانه به وجود بیاورید. اما چگونه می‌توان تغییراتی در خانه ایجاد کرد که از لحاظ روانی، تأثیرات مثبتی بر روح و روان اعضای خانواده بگذارد؟

رنگ نارنجی سوخته یکی از آن دسته رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد، این رنگ گرمای خاصی دارد و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند. اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از چوب و مخصوصا چوب تیره استفاده زیادی کرده اید این رنگ حسابی با آن ها ست می شود و می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد.

برای این که این رنگ بتواند جلوه خاص خودش را داشته باشد بهتر است در کنار آن از المان ها و لوازم دکوری به رنگ آبی و مشکی استفاده کنید.

اما اتاق سوم به معنای واقعی کلمه اغوا کننده است. از مبلمان مخملی فوق العاده با کیفیت اتاق گرفته تا حاشیه طلا کاری شده دیوارها و همچنین آینه طلایی منبت کاری شده به شکل گل و برگ، همگی نشان از ظاهر فوق لوکس این اتاق خواب دارند.

شاید تاج تخت خواب بسیار بلند این اتاق در نگاه اول کمی عجیب بنظر برسد اما با دقت بیشتر متوجه خواهید شد که خود این تاج بگونه ای نقش دیوار تاکیدی پشت تخت خواب را نیز ایفا می کند. تاج تخت با الگوهای هندسی تزیین شده و خطی طلایی به دور حاشیه آن کشیده شده است، کنار تخت خواب نیز پاتختی های کاملا ساده و شیک قرار گرفته اند تا فضای اتاق اندکی حس مدرن نیز به خود بگیرد.

رنگ های جالب و ترکیب آن ها در دکوراسیون می تواند زیبایی را به خانه شما بازسازی ساختمان هدیه کند و همچنین شما را فردی خلاق و با سلیقه هم جلوه می دهد. خارج شدن از قلمرو رنگ های خنثی و خاموش شاید کمی وحشتناک به نظر برسد، اما بازی کردن با رنگ ها و ساخت ترکیب های غیر منتظره می تواند بسیار عالی شود.

در این مطلب می خواهم ترکیب رنگ های غیر منتظره ای  کنیتکس را به شما معرفی کنم که هفت متخصص طراحی دکوراسیون آنها را تایید و توصیه کرده اند.

آبی های درخشان و قرمز عمیق

من یکی از بزرگترین طرفدارهای رنگ ها هستم، در این ترکیب رنگ آبی بسیار آرامش بخش و یاد آور دریا است. آبی دریایی و فیروزه ای می توانند به فضا حالتی آسمانی بدهند اما در تصویر بالا کف اتاق به رنگ قهوه ای تیره و در سقف نیز یک آویز به رنگ قرمز تیره باعث شده فضا حالتی تابستانی به خود بگیرد.

سارا در سفری با مادرش به بازار دست‌فروشان پاریس رفت و فرفورژه‌‌های آهنی و کنسولی از سنگ مرمر را از آنجا خرید که ساخت سال 1940 بود. او می‌گوید: اندازه آن‌ها بسیار جمع‌و‌جور و مناسب بود اما من بسیار علاقه‌مند به طراحی اسلیمی، پتینه دکو و گوتیک بازسازی ساختمان نیز بودم. این وسایل به نوعی مجسمه‌های عتیقه نیز هستند و جنبه زیبایی‌شناختی دارند.

از هنر برای تلفیق استفاده کنید

به عقیده سارا بنگر، هنر معاصر در استفاده از عناصر قومی تعادلی به وجود آورده است. بالای کنسول، یک جفت عکس سیاه و سفید از استانبول قرار دارد که یکی از دوستانش آن‌ها را گرفته است. نقاشی آبستره با ترکیب رنگی آبی از ورونیک گمبیر نیز فضا را دل‌نشین‌تر کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com