بازسازی ساختمان

رنگ زرد در رنگ نما

بازسازی ساختمان داتیک

اگر دوست ندارید از رنگ زرد به میزان زیاد در دکوراسیون اتاق نوزاد خود استفاده کنید، راه های بسیار رنگ نما زیادی پیش رویتان قرار خواهد گرفت تا به میزان جزئی بتوانید این رنگ را به دکوراسیون اتاق دلبندتان اضافه کنید. برای این کار بهتر است رنگ خاکستری را رنگ اول اتاق انتخاب کنید

 

در حالی که رنگ زرد بعنوان یک رنگ پشتیبان در پس زمینه قرار می گیرد. برای مثال می توانید یک قالیچه شیک یا پرده اتاق را به رنگ زرد انتخاب کنید، معمولا پرده ها و به طور کلی عناصر پارچه ای اتاق مانند بالش و تشک، بهترین راه برای آوردن رنگ زرد به میزان جزئی در دکوراسیون اتاق است.

خاکستری دودی از نظر طراحان داخلی و دکوراتورها یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این رنگ می تواند برای دیگر رنگ های سال ۲۰۱۶ همانند یک زمینه پر قدرت عمل کند و همچنین می تواند با دیگر رنگ ها ست شود. خاکستری دودی که رگه هایی از رنگ سفید دارد می تواند چنان جذابیتی را به دکوراسیون داخلی شما ببخشد

که تا به حال درهیچ یک از سال ها تجربه نکرده باشید. این رنگ می تواند با دیگر طیف های رنگ نقاشی ساختمان با غلطک خاکستری که در مطلب رنگ طوسی در دکوراسیون معرفی کردیم، ست شوند. اگر طیف های رنگ خاکستری را دوست ندارید به رنگ صورتی هلویی فکر کنید.

این ترکیب رنگ پایه ثابت همه سال ها است. شما رنگ های مد شده هر سالی را که نگاه کنید ترکیب سیاه و سفید را می بینید. اما علت چیست؟ جواب یک کلمه است تضاد عمیقی که این دو رنگ با یکدیگر دارند؛ این تضاد برای خیلی از افراد دوست داشتنی است اما هر کسی جرات استفاده از آن را ندارد.

بیشتر افراد در لوازمی مانند کوسن ها و یا لوازم دکوری و اکسسوری ها از این ترکیب رنگ استفاده می کنند اما اگر فکر می کنید فرد با جراتی هستید این ترکیب رنگ را در دیوارهای خانه تان به کار ببرید. پیشنهادی می کنم مطلب زیبایی چشم‌نواز با رنگ‌های متضاد را حتما بخوانید.

مانند تمامی مدل های بالا، دیوار پشت تخت خواب این اتاق نیز از بافتی بسیار ویژه و منحصر بفرد سود می برد. دیوار چوبی برجسته این اتاق رنگ بسیار گرمی دارد که در مقابل سایر عناصر سرد و خنک دکوراسیون قرار می گیرد و همین عامل باعث شده فضای اتاق کاملا دنج، متعادل و آرامش بخش بنظر برسد.

البته نور طبیعی که از طریق پنجره به اتاق وارد می شود در ایجاد حس دلپذیریی و دلبازی اتاق نقش بسیار مهمی ایفا می کند. نور آفتاب در طول روز تمام فضای اتاق را روشن می کند طوریکه نمای اتاق بکل تغییر می کند. بنابراین شب ها این اتاق خواب یک ظاهر دارد و روزها نیز ظاهری کاملا متفاوت به خود می گیرد.

در دکوراسیون اگر به رنگ تیره علاقمند هستید می توانید بهترین و زیباترین دکورها را با این رنگ ها بسازید و از زیبایی خانه خود لذت ببرید. دکوراسیون داخلی با تم تیره یکی از مدرن ترین طراحی ها است که امروزه توجه همه پتینه طراحان داخلی دکوراسیون را به سوی خود جلب کرده است و در برخی از خانه های ویلایی و آپارتمان های مدرن این سبک دکوراسیون به چشم می خورد.

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون می تواند ایده جالب و جذابی برای طراحی بازسازی ساختمان دکوراسیون مدرن باشد. دکوراسیون ها با تم و رنگ تیره تفاوت های چشمگیری با سایر دکوراسیون ها دارند. در ادامه این مطلب نمونه هایی از دکوراسیون داخلی یک خانه ویلایی که در آن از تم زیبای تیره و گیاهان تزیینی متفاوت استفاده شده است را مشاهده خواهید کرد.

اتاق نشیمن و تزیینات آن برای ما خیلی مهم است چون این اتاق جایی برای نشستن های روزمره و تماشای تلویزیون و کارهای روزانه است. هر چه جلوتر می رویم طراحی دکوراسیون یک اتاق نشیمن شیک بیشتر و بیشتر به میزان فضای موجود و اندازه خانه بستگی پیدا می کند.

امروزه این فضا است که تعیین می کند اتاق نشیمن چگونه باید طراحی و چیده شود. در چند سال گذشته، طراحی اتاق نشیمن دستخوش تغییرات زیادی شده و از طرح های رسمی و سنگین مخصوص مهمانان تبدیل به مکانی صمیمی بازسازی ساختمان و گرم برای خوش گذرانی در جمع های خانوادگی و آشنایان و صحبت در مورد اتفاقات روز در جلوی میز تلویزیون ، شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com