بازسازی ساختمان

انتخاب عناصری برای رنگ نما ساختمان

باید عناصری را انتخاب کنید که نه زیادی درشت باشند و پتینه نه زیادی کوچک و لاغر. اگر اتاق نشیمن تنها مکان برای پذیرایی از مهمانان است پس بهتر است از رنگ های قوی و شدید دوری کنید زیرا ممکن است بعضی از مهمانان را از خود زده کند. در عوض می توانید از رنگ های اولیه و خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری، قهوه ای و بژ استفاده کنید. این رنگ های انتخاب مطمئن تری هستند زیرا با تمامی فضاها جور در می آیند.

عموما دکوراسیون اتاق خواب ها را با رنگ های آرام بخش و رنگی تزیین می کنند اما برخی مواقع سنت شکنی نیز می تواند منجر به زیبایی خاص گردد. در دکوراسیون داخلی این اتاق خواب ها، دیوار های مشکی رنگ، مبلمان تیره با رنگ های عمیق و بازسازی ساختمان تاثیر گذار، فضای رویایی و فوق العاده ای را ایجاد می کنند.

اغلب در طراحی داخلی یک فضا، استفاده از رنگ های روشن و نورپردازی لوکس و خیره کننده مورد توجه است ولی گاهی می توان با استفاده از عناصر لاکچری تیره و رنگ مشکی در فضا، اتاق خواب خانه را به مرکز توجه طراحی تبدیل کرد.

دکوراسیون تلفیقی مانند یک مهمانی شلوغ‌ و پلوغ است که پرحرف‌ها و خجالتی‌ها هرکدام به نوبه خود از مهمانی لذت می‌برند. هر عنصر در این فضا با قدرت تمام یکه‌تازی می‌کند؛ بنابراین پس‌زمینه را – دیوارها، کف‌ها، پنجره‌ها– ساده حفظ کنید تا بازسازی ساختمان رقابت و کشمکش به وجود نیاید.

رنگ سفید همیشه بهترین رنگ برای پس‌زمینه است اما اگر احساس می‌کنید زیادی خالی به نظر می‌رسد، از رنگ‌هایی مثل خاکستری، دودی یا آبی کم‌رنگ استفاده کنید. اگر باز هم از این رنگ‌دارتر می‌پسندید، می‌توانید یکی از رنگ‌های مبلمان یا اکسسوری‌ها را روی یک دیوار یا سقف به کار ببرید.

دکوراسیون اتاق نوزاد را پدر و مادر با وسواس و دقت خاصی میچینند و به زیبایی آن بسیار توجه می کنند.ما در این مطلب به کمک پدر و مادرها آمده ایم. شاید شما جزو آن دسته از عزیزانی هستید که به زودی یک مهمان تازه وارد به جمع صمیمی خانواده شان اضافه می شود و کم کم درحال تدارک دیدن فضای زندگی جدید او هستید.

پیدا کردن بهترین طراحی اتاق نوزاد مناسب با نیازهای سال های اولیه زندگی و فضایی برای رشد و شکوفایی استعدادهای مهمان تازه وارد شما قطعا آسان نیست، به همین منظور امروز در اینجا می خواهیم ایده ها و نکات طلایی را برای دکوراسیون اتاق نوزاد در اختیار شما بگذاریم با ما همراه باشید.

همان طور که گفته شد در طراحی اتاق نوزاد باید به نیازهای اولیه ی او بیشتر توجه کنید، به طور مثال در نظر گرفتن فضایی برای تعویض کودک شاید در بسیاری از طراحی ها در اولویت نباشد اما باید در اولویت قرار گیرد و بخش مناسبی از اتاق نوزاد به این فضا اختصاص داد.

این فضا می تواند روی دراور مخصوص لباس های او باشد و یا یک میز شلف مانند رنگ نما باشد که سایر لوازم نوزاد را روی آن قرار دهید، یک ایده ی بامزه برای دیزاین اتاق نوزاد می تواند آویزان کردن لباس های بامزه او با دیوار باشد.

با اضافه کردن یک رنگ پر جنب و جوش به فضای اتاق نوزاد خود می تواند یک نقطه ی کانونی در آن ایجاد کنید و ظاهرمنحصر به فردی به آن ببخشید. با انتخاب این رنگ ها می توانید توجه نوزاد خود را به رنگ ها جلب کنید و ساده تر رسیدگی به او را انجام دهید.

اگر چه خانه هایی که تماما از رنگ های خنثی و الهام گرفته از طبیعت، مانند رنگ خاک، استفاده می کنند، اغلب نتیجه کار فضایی تک رنگ و کسل کننده می شود اما خانه زیر کاملا عکس این موضوع عمل کرده و بخاطر سیستم روشنایی و نورپردازی حساب شده وحضور رنگ های جذاب به میزان اندک بصورت ناگهانی، مانند زرد،

به هیچ عنوان شاهد فضایی مرده و بی روح نیستیم. رنگ خاکستری نیز به مقدار نسبتا زیادی در اتاق نشیمن استفاده شده مثل مبلمان راحتی، اما اطراف همین مبل نیز صندلی و کوسن هایی با رنگ زرد به جذابیت فضا افزوده است.

رنگ‎های تیره برای محیطهای کوچک مناسب نیستند، زیرا این نوع رنگ‎ها موجب کوچک شدن فضا می‎شوند. دیوار به عنوان فاکتور مهمی است که در بزرگ یا کوچک دیده شدن محیط کار تاثیر بسزایی دارد. بنابراین بهتر است از رنگ‎های روشن کنیتکس از قبیل لیمویی، سفید، کرم و یا بژ استفاده شود. از سوی دیگر رنگ وسایلی که در میحط کار استفاده می‎شوند

باید گونه ای باشند کوچکتر از آنچه هستند دیده شوند. به عبارت دیگر بهتر است رنگ وسایل از نوع تیره باشند تا کوچکتر به نظر برسند اما رنگ دیوار، سقف و کفپوش‎های محیط کار از رنگ‎های روشن استفاده شود. این تضاد رنگ می‎تواند محیط کار را زیباتر جلوه دهد

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com