بازسازی ساختمان

تمیزکاری پس از بازسازی ساختمان

شاید برخی این را فریب بدانند، اما به نظر من هوشمندی است. وقتی نوبت به انتخاب بازسازی ساختمان وسائل و مبلمان می رسد، آنهایی را انتخاب کنید که زیاد به تمیزکاری و نگهداری نداشته باشند. برای مثال کف آشپزخانه، اگر سفید باشد کوچکترین لکه یا جای پا رویش دیده می شود اما اگر الگویی کرم و رگه دار داشته باشد همان لکه ها و آثار پا خیلی سخت رویش تشخیص داده می شود.

همین را می توان در مورد شیشه ها میزها، و آینه ها نیز دید، که با کوچکترین لمس اثرانگشت و کثیفی را بازتاب می دهند. در انتخاب وسائل چوبی به دنبال طیف رنگ های متوسط باشید، اگر خیلی روشن باشد لکه را نشان می دهد و اگر خیلی تیره باشد گرد و غبار رویش پیداست.

در کدام سبک دکوراسیون می‌توانید میز شیشه‌ای، فرش ایرانی و دیواری از تابلوهای وینتیج را گرد هم آورید؟ جذابیت سبک تلفیقی در همین غافلگیر کردن شماست. اینجا جایی است که هرچه دارید رو می‌کنید؛ از سوغات‌های سفرتان به هند تا پوسترهای گروه موسیقی محبوب‌تان.

یادتان نرود عناصری را انتخاب کنید که هویت داشته باشند و فقط باعث آشفتگی فضا نشوند. مبل چوبی قدیمی مادربزرگ‌تان می‌تواند جزیی از مبلمان مدرن شما باشد اما به‌شرط اینکه حرفی برای گفتن داشته باشد.

کودکان همیشه عاشق شادی و بازی هستند و شما هم می توانید اتاق کودکانتان را به شکل شاد و رنگارنگ درآورید. آ یا در تلاش برای رنگارنگ کردن اتاق کودکان خود به شیوه­ای خلاقانه هستید؟

این مسئله غالباً در هنگام طراحی خواب کودک نیز وجود دارد، چرا که استفاده از کاغذ دیواری چهل تیکه، پوشاندن یک ناحیه از اتاق با پوسترهای بسیار بزرگ و یا استفاده از لوازم و مبلمان متضاد جهت تبدیل فضای اتاق به مکانی مفرح و باصفا جهت استراحت، می­تواند وسوسه ­انگیز باشد؛

در زمینه دیوار‌پوش چرم طراحی‌های متفاوتی صورت گرفته است. تنوع این محصول به حدی رسیده که گاهی تشخیص آنها از پنل‌های کامپوزیتی و کاغذدیواری مشکل است. دسته‌ای از دیوارپوش‌های چرم به صورت پنل‌های سه‌بعدی طراحی می‌شوند. در بعضی از آنها نگین و سنگ‌های زیبا کار می‌شود که سبب شکوه بیشتر این دیوارپوش‌ها می‌شود.

امکان نورپردازی در این پنل‌ها کمک فراوانی به جلوه و زیبایی آنها می‎کند. به دلیل اینکه بازتاب نور در چرم خیلی کم است، نورپردازی کمک می‌کند فضا از یکنواختی دربیاید و به شکوهی ویژه دست یابد.

اگر در خانه خود زیرپله دارید می توان از این ناحیه استفاده های بسیار جالبی بازسازی ساختمان نمود که باعث زیبایی خانه شما می شوند و می توانید بسیار خلاقانه از این مکان خانه استفاده نمایید. برای هر خانه ای، مکانی به عنوان ذخیره سازی کتاب و اشیاء زینتی کوچک لازم است؛ اما چه بهتر که برای ایجاد چنین مکانی از فضاهای پرت و بلا استفاده مانند زیر پله و دیوار اطراف راه پله استفاده کنیم تا در طراحی فضاها صرفه جویی کرده باشیم.

طبقه زدن و قفسه‌بندی زیرپله، روش مناسبی برای ایجاد چنین فضایی می باشد. حتی در شرایطی می توانید از فضای داخل پله ها به عنوان کشو یا حتی قفسه کتاب استفاده نمایید. این ایده علاوه بر افزایش جا باعث ایجاد جلوه ی زیبا و متفاوتی درمنزل می شود. حتی شما اگر زیر پله پهن و به اندازی کافی جاداری در اختیار دارید،

می توانید با زدن قفسه و گذاشتن یک میز، از آن به عنوان محل کار نیز استفاده نمایید. تصاویر زیر نشان می دهد که با کمی هوش و ذکاوت میتوان بیشترین بهره را از این فضای خالی برد.

به دکوراسیون اضافه کنند تا ظاهری امروزی، مانند شاهکار زیر پدیدار شود. این در حالی است که بازسازی ساختمان بیشتر ما فقط از رنگ هایی که در طبیعت وجود دارند مانند قهوه ای، زرد، آبی، سبز و … آن هم به میزان جزئی و اندک استفاده می کنیم. خانه ای که در زیر مشاهده می کنید، همین ویژگی را در خود دارد، رنگ های طبیعی بکار رفته در اتاق نشیمن،

محیطی بسیار فریبنده و اغوا کننده ایجاد کرده است. خانه دوبلکس زیر ۲۸۰ متر مربع مساحت دارد و از ترکیب سبک مدرن و مینیمالیستی با سبک امروزی و معاصر الهام گرفته و تم رنگی خنثی در آن حکمرانی می کند.

زمانی که محیط و فضای کار کوچک است، باید تا حد امکان در استفاده از فضا صرفه جویی نمود. میزها باید به گونه طراحی شوند که در عین کارایی، کمترین فضا را اشغال نمایند. در زمان ساخت و سفارش میزها، تعبیه نمودن کشو برای آنها ضرورت دارد. همچنین بهتر است به جای پهنا، به بلندای میز توجه کرد.

ارتفاع زیاد میزها فضای بیشتری برای ساخت کشو ایجاد پتینه می‎کند و در عین حال فضای کمتری را به خود اختصاص می‎دهد. در زمان چیدمان نیز بهتر است میزها در گوشه ای از اتاق گذاشته شوند تا بتوان از پشت و زیر میز به خوبی استفاده کرد. البته نباید زیر میز را بیش از اندازه شلوغ کرد زیرا زیبایی و تمیزی اتاق را از بین می‎برد. مبلمان اداری باید در تعداد اندک سفارش داده شوند

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com