بازسازی ساختمان

پتینه با طرح جسورانه

چنین رنگ‌های محدود و جسورانه می‌تواند تقریبا هر فضایی را مینیمالیستی نشان دهد، اما بازسازی ساختمان در اینجا استفاده هوشمندانه از بافتی لطیف کمک می‌کند تا اتاق‌خواب فضایی جالب و دعوت‌کننده داشته باشد. بهره‌گیری زیرکانه از آثار هنری تضاد میان دو رنگ را در گوشه اتاق و با خطوطی شناور در هم شکسته است.

رنگ‌های سیاه و سفید فقط زمانی به رنگ خاکستری ختم می‌شود که در اثر نور و بازسازی ساختمان سایه باشد (به جز استثناهای کمی مانند فرش و جزییات توی نقاشی). روی هم رفته اتاق تاریک است اما به لطف سطوح زیادی که سفیدند غمناک به نظر نمی‌رسد.

پنت هاوس های سوپر لوکس و زیبا در شهر بیرون لبنان که می توانید مراحل طراحی و دکوراسیون آن را در مجموعه زیر مشاهده نمایید. معماری این پنت هاوس بازسازی از یک آپارتمان بزرگ دو طبقه می باشد که برای یک خانواده چهار نفره در نظر گرفته شده است. این واحد مسکونی در منطقه وادی ابو جمیل واقع شدهه

و از ویژگی های بخصوص طراحی برخوردار می باشد. طراحی داخلی این واحد شامل یک سیرکولاسیون پراکنده بین دو طبقه بوده که از عرصه های گسترده و فضاهای باریک و در همم تنیده تشکیل شده. یکی از ویژگی های مهم و منصربه فرد طراحی پنت هاوس ابو جمیل به کارگیری دکوراسیون داخلی متنوع از متریال چوب بوده که حرکتی پیچیده و در عین حالل شفافی به پروژه بخشیده است.

برای دکوراسیون اتاق خواب کودک می توان از انواع سبک های زیبا استفاده نمود که محبوب ترین آن ها استفاده از نمادهای جنگلی در اتاق می باشد. این سبک ها می توانند تاثیر بسیار زیادی در روحیه کودکان برای شاد بودن داشته باشند. این ایده های زیبای دکوری را می توان

در اتاق کودک هم برای اتاق دختر و هم پسر استفاده کرد. این دکوراسیون با ایده های ساده تم جنگلی را به دکوراسیون اضافه کرده و می تواند فضایی زیبا و دوست داشتنی برای کودک یا نوزاد ایجاد کند.

دفتر کار خانگی شما باید آیتم‎های خاصی را در خود داشته باشد و باید فضای جذابی باشد که که هر روز بخواهید زمانی را در آن سپری کنید. اگر همه چیز سر جای خود باشد تمرکز داشتن بر کاری که می‎کنید ساده تر است. چیزهایی که در کار استفاده می‎شوند هم زمان می‎توانند دم دست و هم مرتب باشند.

به گزارش پارس ناز از یک لیوان بزرگ برای قراردادن مداد‎ها و یک کاسه‎ی دکوری برای قرار دادن گیره‎های کاغذ استفاده کنید. بهترین رنگ برای دیوارهای اتاق کار رنگ های تیره و مات است. برای تزیین دیوار هم فقط از یک قفسه کتاب استفاده کنید.

بوسیله ی وسایل مورد استفاده در مسافرت ها می توان دکوراسیون خلاقانه و بسیار زیبایی درست کرد،مانند نمونه های زیر که می توانید ببینید. در طراحی دکوراسیون توجه به سلایق افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای جلب رضایت افراد می توان رنگ نما از علایق آنها در سبک دکوراسیون،رنگ و تزئینات، البته تا حدی که با نیاز ها و قوانین زیباشناختی مغایر نباشد

استفاده کرد. در ادامه تصاویر اجزایی از دکوراسیون منزل با تم سفر برای علاقه مندان به مسافرت مشاهده خواهید کرد که می توانید این ایده ها را برای زمانیکه حتی در منزل هستید و به سفر نرفته اید در دکوراسیون منزل خود بگنجانید

مد جدید و بسیار زیبای دکوراسیون که ظاهر بسیار شیکی هم دارد شامل دیوارهای آجری خوش طرح و رنگ در بخش نشیمن خانه ها است. آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که چطور می توان متریال سنتی همچون آجر را وارد طراحی داخلی نمود؟ در واقع برای این موضوع راه حل های زیادی وجود دارد که ما در این مطلب با ذکر نمونه هایی شما را آشنا می سازیم.

سرامیک براق بازتاب و جلوه نور بسیار خوبی دارد و باعث می شود خانه لوکس تر به نظر برسد. اگر فضای خالی از فرش و قالیچه خانه تان زیاد است بهتر است از این نوع کفپوش استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل شما ببخشد. پتینه ولی باید بدانید که سرامیک براق کثیفی و لک را هم بیشتر نشان می دهد. می توان گفت استفاده از سرامیک براق در طراحی خانه کوچک به دلیل بازتاب و انعکاس نوری می تواند خانه را بزرگتر جلوه دهد.

اما مثال بارز استفاده چندگانه از یک فضا را در همین خانه به وضوح مشاهده می کنید. بازسازی ساختمان دیواری که روبروی مبلمان راحتی اتاق نشیمن قرار گرفته سه کار را در یک زمان انجام می دهد. اول این که درون دیوارها، کمدهای بزرگ و سرتاسری سفید رنگ با قفسه های آبی قرار گرفته و در نهایت سادگی زیبا و جادار است.

اما حتما با خود فکر می کنید تلویزیون خانه کجاست؟ تلویزیون که در حقیقت یک پرده پروژکتور است با فشردن یک دکمه از سقف به پایین کشیده شده و با یک ویدیو پروژکتور، فیلم ها و بازی ها را در کیفیت آلترا اچ دی پخش می کند. اما وقتی نیازی به تلویزیون ندارید آنرا  نقاشی ساختمان با غلطک جمع کرده و کاربرد سوم این دیوار را نمایان می کنید، یک میز کار با کامپیوتر و مطالعه که به صورت تاشو از داخل دیوار به بیرون باز می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com