بازسازی ساختمان

رنگ نما سیاه و سفید ساختمان

قاب‌ هندسی شکل (پشت تخت) این اتاق تاریک را به مرحله بالاتری رساند. سطوح سیاه و سفید دیوار بازسازی ساختمان و همچنین بازی خلاقانه نور و سایه باعث به وجود آمدن خطای دید در رنگ خاکستری می‌شود و به مجموعه‌ای از رنگ‌هایی با تأثیر دراماتیک تغییر می‌کند که نگاه آدم بی‌درنگ به آن سمت جلب می‌شود.

نورپردازی غیرمستقیم روی سطح سفید راه‌راه این تأثیر را دوچندان می‌کند. جلوتر از پیش‌زمینه نور بی‌رنگ و گرم‌تر تقابلی قوی‌ در رنگ و بافت– با توجه به سطح صاف چوبی و خطوط رنگی طبیعی در تضاد با شکل‌های هندسی منظم- ایجاد می‌کند.

مهم ترین ویژگی طراحی پروژه ابوجمیل تداخل یک فضای خالی دوبل در مرکز ساختمان می باشد. سازماندهی فضاها و عرصه ها با توجه به این فضای گسترده و باز جزء نکات مثبت پروژه است. این فضاسازی بهینه شامل اتاق خواب های بزرگ، نشمین و پذیرایی نورگیر به همراه فضای ذخیره سازی مناسب می باشد. تمام عناصر داخلی

توسط یک پوسته چوبی مزین شده و در تمام پنت هاوس اعم از پلکان، دیوارها و کتابخانه جلوه بصری زیبایی ارائه می دهد. پنت هاوس ابوجمیل زیبا و تمام عیار از یک ساختمان جسورانه و بی نظیر به شمار می رود.

شما می توانید دکوراسیونی را طراحی نمایید که مطابق با شخصیت درونی شما باشد و از بودن در فضای خانه احساس لذت کنید. منزل هر شخص بازتاب کننده ی ویژگی های شخصیتی اوست. برخی اشخاص می توانندطراحی داخلی خانه ی بازسازی ساختمان خود را متناسب با شخصیت خود طراحی کنند اما برخی دیگر نیاز به راهنمایی دارند.

در این بخش قصد داریم به معرفی اصولی برای دکوراسیون داخلی منزل بپردازیم که به شما کمک می کند دکوراسیون داخلی زیبا و متناسب با شخصیت خود طراحی کنید.

به سادگی می توانید از وسایلی که دیگر برایتان کاربردی ندارند در قالب یک کاربرد جدید استفاده کنید، و لوازم و وسایل دکوری دوست داشتنی و کاربردی برای اتاق فرزندتان تدارک ببینید. توجه داشته باشید که در زمینه خلاقیت خود فرزندانتان می تواند بازسازی ساختمان خیلی موثر باشد، پس از خلاقیتشان استفاده کنید و فضایی دوست داشتنی برایشان بسازید.

نوجوانان عاشق این هستند که علایق خود را در اتاق خوابشان به رخ بکشند مثلا آقا پسری که عاشق موزیک است دوست دارد در اتاق خوابش یک جفت اسپیکر حرفه ای و بزرگ بگذارد حتی اگر شرایط استفاده از آن وجود نداشته باشد بازسازی ساختمان و فقط جنبه دکوری داشته باشد. یا دختر خانمی که عاشق هنر نقاشی است یک تابلو بزرگ از طرح های داوینچی

روی یکی از دیوارهای اتاقش نصب می کند تا به مهمانان اتاق خوابش بگوید که نقاشی جزئی جداناپذیر از زندگی اوست. لذا بگذارید تا جایی که حد و مرزها رعایت می شوند اتاق خواب را با تزییناتی که دوست دارند پر کنند.

من عاشق خانه آجری هستم و آجر برایم یادآور خانه مادر جون و بسیار نوستالژیک است. به همین دلیل از وسایل قدیمی در دکوراسیون منزل استفاده کرده ایم که ما را یاد گذشته ها بیندازند، گذشته برایم عزیز است.در فضای آشپزخانه دوست نداشتم عنصر اضافی و حتی دستگیره در دیوار یا درب کابینت وجود داشته باشد.

سرامیک مات جلوه نوری کمتری دارد و لک و کثیفی را هم به نسبت کمتر نشان می دهد. چه سرامیک براق در کفپوش خانه استفاده کنید و چه سرامیک مات، رنگ تیره آن کمتر از سرامیک روشن کثیفی را نشان می دهد. به گزارش پارس ناز  رنگ متوسط براق برای سرامیک انتخاب خوبی است.

نه به روشنی سفید و کرم و نه به تیرگی پارکت. برای انتخاب نوع سرامیک علاوه بر نکته ای که گفته شد به خودتان رجوع کنید. جلوه نوری و زیبایی برایتان اولویت بیشتری دارد یا تمیزی؟اگر برای اتاق کودک خود به دنبال خرید موکت هستید بهتر است تا نکاتی را درباره جنس موکت و همچنین رنگ آن برای کودکان مد نظر داشته باشید. در انتخاب رنگ موکت برای اتاق فرزندانم نیاز به راهنمایی دارم. پتینه چه رنگ و طرحی برای دکوراسیون اتاق کودک بهتر است؟

اول از هر چیز باید بگوییم که استفاده از موکت برای اتاق کودک انتخاب بسیار مناسبی است. اگر متراژ اتاق کودک کم و  آموزش نقاشی ساختمان اتاق کوچک است، از موکت های ساده، بدون طرح و با رنگ نسبتا روشن استفاده کنید. همچنین موکت پرز کوتاه اتاق را بزرگتر نشان می دهند.

سیاه، خاکستری و سفید تنها رنگ هایی هستند که در نگاه اول متوجه بازسازی ساختمان آنها می شوید. آشپزخانه نیز متصل به اتاق نشیمن است که توسط میز اپنی با کانتر چوبی جدا شده است. کنار میز چند عدد صندلی اپن کنیتکس شیک قرار داده شده که باعث افزایش فضای نشستنی در اتاق نشیمن شده.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com