بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان با غلطک اتاق خواب

بازسازی ساختمان از آنجا که وسایل شخصی هر فرد در اتاق خواب او پتینه نگهداری می شود پیش از هرچیز باید به کمدها و کشوها در اتاق خواب توجه کرد. برای استفاده بیشتر از فضای داخل کمدهای دیواری بهتراست طبقه بندی شوند، می توان از فرو رفتگی هایی که در میان ستونها در دیوار اتاق قرار دارند نیز برای ساخت طبقه بندی بهره گیریم و از آنها به عنوان کتابخانه یا فضایی برای نگهداری دیگر وسایل استفاده کنیم.

فضای بیشتر ایجاد کنید

انتخاب تخت خواب هایی که در زیر دارای کشو هستند نیز به افزایش فضای مناسب برای نگهداری وسایل بازسازی ساختمان شخصی کمک می کند و یا انتخاب تخت خوابهای دوطبقه در مواقعی که دو کودک خردسال یا دو نوجوان از یک اتاق استفاده می کنند، می تواند فضای بیشتری را در اختیار فعالیتهای دیگر آنها قرار داد.

برای شروع باید هر فضا یا اتاق را طوری طراحی کنید که بیش از یک کارایی داشته باشد. برای مثال دیواری که تلویزیون روی آن نصب می شود می تواند با نصب قفسه و شلف های دیواری متعدد، برای نگهداری لوازم و اشیاء دکوری و کاربردی نیز مهیا شود.همچنین علاوه بر استفاده از فضاهای افقی، باید نیم نگاهی هم به فضاهای عمودی موجود در خانه داشته باشید.

برای رسیدن به یک چیدمان مناسب، باید اندکی پشتکار داشته باشید تا بعداز آزمون و خطاهای بسیار و حرکت دادن مبلمان خانه به نتیجه ای مطلوب و دلخواه برسید. نمونه های آورده شده یک ایده اولیه مناسب برای شروع کار و طراحی پلان آپارتمان ۵۰ متری را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

نورها در حالی که ظاهر یکسانی دارند، از نظر آرایش رنگی باهم دیگر متفاوت اند. مثلا نور ظهر تقریبا به طور کامل مقادیر متعادل از تمام طیف های رنگ را در خود دارد. اما نور روز از نظر رنگی تغییر می کند، به همین خاطر ظاهر رنگی اشیا در نور اول صبح یا در سایه فرق می کند. نورهای مصنوعی نیز طیف های متفاوت رنگی دارند.

نور سفید و رنگ های درخشان

عموما نور سفید (نوری که همه طیف های رنگی را در خود دارد) رنگها را طبیعی تر و درخشان تر نشان می دهد. اما تعدادی از رنگ های طیف نوری مهم تر از بقیه هستند. سه رنگ اصلی (قرمز،آبی،زرد) می توانند باهم ترکیب شده و هر رنگی را بوجود بیاورند. بنابراین نوری که میزان متعادلی از این سه رنگ را داشته باشد، می تواند ظاهر رنگی خوبی به اجسام بدهد، حتی اگر منبع نوری ما طیف ضعیفی نقاشی ساختمان با غلطک از رنگ های دیگر را در خود داشته باشد.

رنگ ها بعد از خشک شدن تیره تر به نظر می رسند. برای اینکه نتیجه کار را زودتر ببینید به جای گذاشتن رنگ روی دیوار، مقادیری رنگ را روی کاغذ سفید عایق رطوبت گذاشته و صبر کنید تا کاملا خشک شود.لامپ های هالوژن رنگ های واقعی تری را نسبت به لامپ های تنگستن معمولی به نمایش می گذارند.

رنگ های خنثی با خلوص پایین (خیلی کمتر) در نور زیاد یا نورهای مصنوعی شب بسیار محو و کم رنگ به نظر می رسند. سعی کنید از رنگهای درخشان تر و با خلوص بیشتری استفاده کنید.رنگ های که دارای بافت هستند یا دیوارهای بافت دار باعث تیره تر به نظر رسیدن رنگ می شوند.قبل از رنگ آمیزی اتاق ، ببینید که در چه ساعاتی از روز از آن استفاده می کنید. پس رنگ را با آن نور (طبیعی یا مصنوعی) تنظیم کنید. بسته به اینکه نورهای مصنوعی شما چه تن هایی را ایجاد می کنند، از رنگهای سرد و گرم استفاده کنید. مثلا اگر از چراغ های هالوژن یا تنگستن معمولی استفاده می کنید، با توجه به تن های گرم ایجاد شده ،

رنگ های گرم و در صورت استفاده از نور سفید لامپ های فلورسنت ، رنگهای سرددر فضا درخشنده تر و جذاب تر به نظر خواهند رسید. در نور طبیعی روز بسته به جهت اتاق و پرنور یا تاریک بودن آن رنگ مطلوب را انتخاب کنید.برای محل های کار، آشپزخانه و حمام می توانید از نورهای سفید و برای اتاق های نشیمن و خواب برای القای حس های گرم و صمیمی نورهایی با تن های گرم به کار ببرید.دکوراسیون خاص و زیبا برای اتاق های تک خوابه که باب سلیقه افراد خاص پسند است و در نوع خود تک می باشد. با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی امروزه خانه ها اغلب با متراژ های کم و به صورت یک خوابه طراحی می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ایده هایی برای طراحی دکوراسیون خانه یک خوابه آشنا سازیم.

طراحی دکوراسیون خانه های کوچک امروزه به یکی از دغدغه های بزرگ برای افراد تبدیل شده است, اگر دکوراسیون داخلی خانه های کوچک به شیوه ای اصولی طراحی شود می توانید شاهد دکوراسیونی مدرن و شیک در خانه خود باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com